Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 6 January 2005, 11:31   #41
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 42
Geslacht: M
Karma Power: 4 patkrachtser zal spoedig beroemd wordenpatkrachtser zal spoedig beroemd worden
aan de goeie posts hierboven kan ik weinig zinvols toevoegen, alleen dat ik ooit wel hetzelfde heb ervaren. Ik denk dat voeding en drank hierbij wel kunnen helpen. Ik heb ooit een workout halverwege moeten afbreken omdat alle energie uit mijn lichaam was. Kotsen is er nog niet aan te pas gekomen maar wel lijkbleek worden.
Ik heb wel na een zware training eens een paar keer leverpijn gehad. Het zou iets te maken hebben gehad met glucose of iets in die in, een banaan of alpro bananendrink deed, doet wonderen.
patkrachtser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2005, 12:12   #42
Novice

Leeftijd: 34
Geslacht:
Karma Power: 0 MikeHell is op een gedistingeerde weg
eten voor het trainen?

ik wordt alleen misselijk als ik voor het trainen te weinig heb gegeten,
of verkeerd heb gegeten bv groente.
ik neem dus 1uur voor het trainen een bord naturel macaroni met honing
en ben nooit misselijk
MikeHell is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2005, 10:06   #43
Novice

Jake Heke's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 0 Jake Heke is op een gedistingeerde weg
Vooral na benen training, misselijk en duizelig moet dan echt ff rustig gaan zitten anders val ik om... betekent volgens mij wel dat je goed getraind hebt

al sta je wel een beetje voor lul hahahaha
Jake Heke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2005, 13:05   #44
BK junkie
Elite Member Powerlifter

TheNose's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 36
TheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma King
Ik kreeg hier de laatste tijd opeens ook last van, dacht bij mezelf zal er eens een topic over plaatsen zie ik dat er zelfs een sticky van is!
Het is aan de ene kant wel een goed teken dat je het krijgt, het wil toch ook wel wat zeggen over de vooruitgang die je hebt geboekt natuurlijk!
De tips van Big-T werken prima...beetje dextrose bij mijn water gemikt en nu kan ik mijn training gewoon op volle kracht afmaken. Alleen na de training treedt het misselijke en het je als een slap vaatdoekje voelen nog wel op...

>> Logboek <<
TheNose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2005, 23:01   #45
Cool Novice

Karma Power: 0 Hybr1d is op een gedistingeerde weg
Ik train zelf nog niet zo lang, maar ken het gevoel...
Bij mij helpt het van tevoren genoeg eten en tijdens trainen genoeg drinken goed. Heeft in mij geval vaak toch te maken met hoeveelheid energie...
Hybr1d is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2005, 07:47   #46
Novice

Karma Power: 0 phrenesis is op een gedistingeerde weg
Ik heb ook vaak last van misselijkheid en een leeg gevoel na/tijdens een training, vooral bij cardio training heb ik er snel last van.

Waar kan je precies pure dextrose halen?
phrenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2005, 09:11   #47
Huge Freak
Strongman

chunky's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 29
chunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universum
Bekijk Galerij (7 foto's)
nou in de supermarkt meestal wel.

zonnatura ofzo
Oud 13 December 2005, 14:39   #48
Novice

Karma Power: 0 phrenesis is op een gedistingeerde weg
ok bedankt, zal vanavond eens kijken.
phrenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2006, 20:21   #49
Cool Novice

Karma Power: 2 Wickedsick is op een gedistingeerde weg
Ik heb het soms tijdens de training, niet dat ik moet kotsen, maar dat er zo een soort maaginhoud tot in mijn mond komt
Ik drink alleen maar water (voor de afvalstoffen af te voeren (ik weet niet of dit klopt)) tijdens de 3 uur lange work-out. Als ik het goed begrijp moet ek dus ook wat energieleverende sportdrank drinken.
Wickedsick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 17:13   #50
Advanced Bodybuilder

Black's Avatar

Karma Power: 2 Black is een naam gekend door allenBlack is een naam gekend door allenBlack is een naam gekend door allenBlack is een naam gekend door allenBlack is een naam gekend door allenBlack is een naam gekend door allenBlack is een naam gekend door allen
Bekijk Galerij (1 foto's)
3 uur lange work-out!
Oud 28 November 2006, 19:00   #51
Cool Novice

Karma Power: 2 Wickedsick is op een gedistingeerde weg
Ik weet het
Training voor krachtuithouding. (wielrennen)
Wickedsick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2007, 10:08   #52
Novice

Leeftijd: 27
Karma Power: 0 leshein is op een gedistingeerde weg
Misselijkheid

Ik herken het gelijk, na 5 setjes squatten en 5 setjes op de legpress, zo'n lekker duizelig gevoel tegen het overgeven aan. Ik probeer de laatste tijd een uur of 2 voor de training wat koolhydraat rijk voedsel te eten en tijdens de training een AAtje oid. te drinken. Gaat nu wel beter maar heb gisteren tijdens het squatten een liesblessure opgelopen, hopelijk geen liesbreuk, maar voorlopig even de beentjes wat rust gunnen.
leshein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2007, 10:11   #53
Competitive Bodybuilder

spark's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 13
spark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realm
ik voel me altijd super na mijn training (onoverwinnelijk!)

jouw probleem:
mischien tekort aan suikers, te veel energie verbruikt..
spark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2007, 10:23   #54
Dutch Bodybuilder
Elite Member

Marcuss's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 4 Marcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijn
Kom ik net terug van trainen. Half misselijk. Staat er zo'n aso wijf zware shag te roken in de lift. Ze stapt uit, hele lift hangt vol met die vieze rook. Ik stap in en op een gegeven moment kots ik zo de hele boel onder
Marcuss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2007, 11:23   #55
Novice

Karma Power: 0 leshein is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door spark Bekijk Post
ik voel me altijd super na mijn training (onoverwinnelijk!)

jouw probleem:
mischien tekort aan suikers, te veel energie verbruikt..
Heb ik ook, zodra er weer zuurstof in mijn hoofd zit en ik rustig mijn amino's genomen heb voel ik me ook weer tip top in orde...
leshein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2007, 12:05   #56
Advanced Bodybuilder
Elite Member

DeEMaSsIvE's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 6 DeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren worden
kotsen enso neej nog nooit gedaan maar na benen of rug, wel slap, lamlendig en duizelig. dextrose werkt niet echt geweldig daarbij, banaan ook niet, water drink ik heel veel tijdens de training. ook niet...
DeEMaSsIvE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2007, 11:29   #57
Dutch Bodybuilder

stinovica's Avatar

Karma Power: 2 stinovica is gewoon erg aardigstinovica is gewoon erg aardigstinovica is gewoon erg aardigstinovica is gewoon erg aardigstinovica is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar stinovica
Bekijk Galerij (1 foto's)
Na nu een maand te gaan trainen heb ik het vandaag dus ook meegemaakt. Tijdens de training voelde ik me best prima. Ik verlaat de zaal en ga naar buiten, zodra dat ik buitenlucht opsnuif begin ik half te kotsen, wel niet duizelig of zwart gezien, toch maar raar, waarschijnlijk ben ik te vroeg gaan trainen of niet voldoende gegeten. Nochtans voldoende water gedronken tijdens training.Twas maar een raar zicht alvast...
stinovica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2007, 12:26   #58
Freaky Bodybuilder

mass_builder's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 16
mass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar mass_builder
Bekijk Galerij (3 foto's)
na mijn lange pre contest was ik eigenlijk helemaal geen heavy compounds meer gewend zoals squat

resultaat: misselijk, duizelig en beroerd tijdens en net na de training

nu begint het steeds wat meer te wennen en beter te gaan, ik groei ook als een speer doordat het gewoon weer een oplawaai voor mijn lichaam is

om dit te voorkomen houd ik mijn vetpercentage off season in toom zodat de pre contest niet te lang hoeft te zijn. Verder stop ik nu pas een week of 5 van te voren met heavy compound ipv veel eerder, op die manier zal het wel meevallen....
mass_builder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2007, 12:39   #59
Novice

Superfeather's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 0 Superfeather is op een gedistingeerde weg
Ik train dan wel niet zo zwaar als jullie, maar word bijna altijd misselijk tijdens squats en lunges, deed wel eens een lesje bodypump, maar door die reden ben ik gestopt.
Verder doe ik geen KT maar wel vechtsport en dan ga je vaak veel te diep en dan kijk ik in de spiegel en ben ik net een spook.. dan neem ik ff snel een paar slokken AA-tje High Energie en dan kan ik er weer tegenaan! Dextro heb ik ook altijd bij me, maar dat werkt pas na zo'n 5 min. en het schiet niet op om tijdens de training zo'n ding weg te kauwen.
Oud 5 June 2007, 19:03   #60
Novice

Leeftijd: 18
Karma Power: 0 paulsven is op een gedistingeerde weg
jullie hebben het allemaal wel over ademhaling, maar goed eten voor het trainen is ook belangrijk!
paulsven is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels