| | #41 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2004 Locatie: België Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 4 | aan de goeie posts hierboven kan ik weinig zinvols toevoegen, alleen dat ik ooit wel hetzelfde heb ervaren. Ik denk dat voeding en drank hierbij wel kunnen helpen. Ik heb ooit een workout halverwege moeten afbreken omdat alle energie uit mijn lichaam was. Kotsen is er nog niet aan te pas gekomen maar wel lijkbleek worden. Ik heb wel na een zware training eens een paar keer leverpijn gehad. Het zou iets te maken hebben gehad met glucose of iets in die in, een banaan of alpro bananendrink deed, doet wonderen. |
| | |
| | #42 |
| Novice Geregistreerd: Nov 2004 Leeftijd: 34 Geslacht:
Karma Power: 0 | eten voor het trainen? ik wordt alleen misselijk als ik voor het trainen te weinig heb gegeten, of verkeerd heb gegeten bv groente. ik neem dus 1uur voor het trainen een bord naturel macaroni met honing en ben nooit misselijk |
| | |
| | #43 |
| Novice Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Vooral na benen training, misselijk en duizelig moet dan echt ff rustig gaan zitten anders val ik om... betekent volgens mij wel dat je goed getraind hebt al sta je wel een beetje voor lul hahahaha |
| | |
| | #44 |
| BK junkie Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Behind you waiting to steal your protein! Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 36 | Ik kreeg hier de laatste tijd opeens ook last van, dacht bij mezelf zal er eens een topic over plaatsen zie ik dat er zelfs een sticky van is! Het is aan de ene kant wel een goed teken dat je het krijgt, het wil toch ook wel wat zeggen over de vooruitgang die je hebt geboekt natuurlijk! De tips van Big-T werken prima...beetje dextrose bij mijn water gemikt en nu kan ik mijn training gewoon op volle kracht afmaken. Alleen na de training treedt het misselijke en het je als een slap vaatdoekje voelen nog wel op... |
| | |
| | #45 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik train zelf nog niet zo lang, maar ken het gevoel... Bij mij helpt het van tevoren genoeg eten en tijdens trainen genoeg drinken goed. Heeft in mij geval vaak toch te maken met hoeveelheid energie... |
| | |
| | #46 |
| Novice Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik heb ook vaak last van misselijkheid en een leeg gevoel na/tijdens een training, vooral bij cardio training heb ik er snel last van. Waar kan je precies pure dextrose halen? |
| | |
| | #47 |
| Huge Freak | nou in de supermarkt meestal wel. zonnatura ofzo
__________________ Shit happens when you party naked |
| | |
| | #48 |
| Novice Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ok bedankt, zal vanavond eens kijken. |
| | |
| | #49 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 2 | Ik heb het soms tijdens de training, niet dat ik moet kotsen, maar dat er zo een soort maaginhoud tot in mijn mond komt Ik drink alleen maar water (voor de afvalstoffen af te voeren (ik weet niet of dit klopt)) tijdens de 3 uur lange work-out. Als ik het goed begrijp moet ek dus ook wat energieleverende sportdrank drinken. |
| | |
| | #50 |
| Advanced Bodybuilder | 3 uur lange work-out!
__________________ . SIZE DOES MATTER! |
| | |
| | #51 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 2 | Ik weet het Training voor krachtuithouding. (wielrennen) |
| | |
| | #52 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Misselijkheid Ik herken het gelijk, na 5 setjes squatten en 5 setjes op de legpress, zo'n lekker duizelig gevoel tegen het overgeven |
| | |
| | #53 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Vice city Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 13 | ik voel me altijd super na mijn training (onoverwinnelijk!) jouw probleem: mischien tekort aan suikers, te veel energie verbruikt.. |
| | |
| | #54 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Kom ik net terug van trainen. Half misselijk. Staat er zo'n aso wijf zware shag te roken in de lift. Ze stapt uit, hele lift hangt vol met die vieze rook. Ik stap in en op een gegeven moment kots ik zo de hele boel onder |
| | |
| | #55 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #56 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 6 | kotsen enso neej nog nooit gedaan maar na benen of rug, wel slap, lamlendig en duizelig. dextrose werkt niet echt geweldig daarbij, banaan ook niet, water drink ik heel veel tijdens de training. ook niet... |
| | |
| | #57 |
| Dutch Bodybuilder | Na nu een maand te gaan trainen heb ik het vandaag dus ook meegemaakt. Tijdens de training voelde ik me best prima. Ik verlaat de zaal en ga naar buiten, zodra dat ik buitenlucht opsnuif begin ik half te kotsen, wel niet duizelig of zwart gezien, toch maar raar, waarschijnlijk ben ik te vroeg gaan trainen of niet voldoende gegeten. Nochtans voldoende water gedronken tijdens training.Twas maar een raar zicht alvast... |
| | |
| | #58 |
| Freaky Bodybuilder | na mijn lange pre contest was ik eigenlijk helemaal geen heavy compounds meer gewend zoals squat resultaat: misselijk, duizelig en beroerd tijdens en net na de training nu begint het steeds wat meer te wennen en beter te gaan, ik groei ook als een speer doordat het gewoon weer een oplawaai voor mijn lichaam is om dit te voorkomen houd ik mijn vetpercentage off season in toom zodat de pre contest niet te lang hoeft te zijn. Verder stop ik nu pas een week of 5 van te voren met heavy compound ipv veel eerder, op die manier zal het wel meevallen.... |
| | |
| | #59 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 0 | Ik train dan wel niet zo zwaar als jullie, maar word bijna altijd misselijk tijdens squats en lunges, deed wel eens een lesje bodypump, maar door die reden ben ik gestopt. Verder doe ik geen KT maar wel vechtsport en dan ga je vaak veel te diep en dan kijk ik in de spiegel en ben ik net een spook..
__________________ The More You Sweat In Taining, The Less You Bleed In Combat |
| | |
| | #60 |
| Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | jullie hebben het allemaal wel over ademhaling, maar goed eten voor het trainen is ook belangrijk! |
| | |