Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 15 June 2004, 14:58   #21
Advanced Bodybuilder

Speedy G.'s Avatar

Leeftijd: 26
Geslacht: M
Karma Power: 7 Speedy G. is een prachtig lichtbakenSpeedy G. is een prachtig lichtbakenSpeedy G. is een prachtig lichtbakenSpeedy G. is een prachtig lichtbakenSpeedy G. is een prachtig lichtbakenSpeedy G. is een prachtig lichtbaken
Citaat:
Origineel gepost door Ericr
Lang geleden dat ik gekotst heb na een training, shit ik begon soft te worden

Maar als je echt misselijk bent na een zware cardiosessie dan krijg je niet eens drankjes naar binnen, dan ben je blij dat je nog leeft. Of eigenlijk dat ook nog niet eens.
Idd als je echt tot het uiterste bent gegaan is kotsen een normale zaak, zeker met dit weer. Ben ook al een paar keer misselijk en draaiend naar buiten gewaggeld ...

Gelukkig heb ik een zeer sterke maag en geef ik bijna nooit over

Not to be mistaken!

Faster then a speeding bullet on anything with wheels!

Yesterday I went to the beach en saw Kiki, she was like euuuuhhhh, I was like yeah ... WHATEVER!
Speedy G. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 07:22   #22
Novice

Geslacht:
Karma Power: 0 green man is op een gedistingeerde weg
Snelle suikers tijdends trainen zijn inderdaad van immens belang. Niet alleen om misselijkheid te voorkomen. Het zorgt er ook voor dat je insulinespiegel stijgt, waardoor de groei bevorderd wordt. Het houdt ook je cortisolniveau naar omlaag, en cortisol breekt je spieren af. (in't echt is't nog iets ingewikkelder)
Maar suiker tijdends het trainen is van vitaal belang.
Ook tragere suikers kunnen helpen om een dip te voorkomen. Een middelmatige portie spaghetti 1-2 uur voor de training is goed.
green man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 08:41   #23
Cool Novice

Guido's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 0 Guido is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Lang geleden dat ik gekotst heb na een training, shit ik begon soft te worden

Maar als je echt misselijk bent na een zware cardiosessie dan krijg je niet eens drankjes naar binnen, dan ben je blij dat je nog leeft. Of eigenlijk dat ook nog niet eens.
Hoeveel setjes cardiosessie had je dan gedaan?
Guido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 08:48   #24
Boomknuffelaar
Elite Member

EricR's Avatar

Leeftijd: 37
Karma Power: 60
EricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Guido
Hoeveel setjes cardiosessie had je dan gedaan?
Buitensessie op de fiets en is niet 1 keer voorgekomen. Heb denk ik iets van 3 of 4 keer op mijn knietjes aan de rand van de duinen gezeten. Zo diep gaan lukt me nu niet eens meer. Ook al ben ik ook wel eens bijna aan de einde van een sessie van een roeimachine afgeflikkerd in de sportschool.

Mijn Youtube kanaal

Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a whore
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there's war between the sexes
Then there'll be no people left
EricR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 09:14   #25
Cool Novice

Guido's Avatar

Karma Power: 0 Guido is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Buitensessie op de fiets en is niet 1 keer voorgekomen. Heb denk ik iets van 3 of 4 keer op mijn knietjes aan de rand van de duinen gezeten. Zo diep gaan lukt me nu niet eens meer. Ook al ben ik ook wel eens bijna aan de einde van een sessie van een roeimachine afgeflikkerd in de sportschool.
Ik heb een tyfushekel aan conditietrainingen . Ik neem aan dat jij een reden hebt dat je je conditie zo op peil houdt ? met alle respect.
Guido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 12:46   #26
Cool Novice

Leeftijd: 27
Karma Power: 4 Arnie heeft een spectaculair aura over zichArnie heeft een spectaculair aura over zichArnie heeft een spectaculair aura over zich
Ben nooit misselijk na training maar heb soms wel ineens barstende koppijn en het idee dat ik om ga vallen. Wordt dan aardig zwart voor de ogen
Arnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2004, 12:14   #27
Dutch Bodybuilder

sloeber's Avatar

Leeftijd: 32
Karma Power: 5 sloeber zal spoedig beroemd wordensloeber zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar sloeber
hoofdpijn is tekort aan water......drink iets meer.
Oud 3 August 2004, 20:10   #28
Cool Novice

Leeftijd: 39
Geslacht:
Karma Power: 0 richardbody is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door champion
hallo ik ben centennial an train al een paar jaar zeg maar twee nu waarvan een jaar intensief. ik nu de laatste tijd erg last van misselijkheid na de training?? heet is met name op been dagen als ik erg zwaar ga(squaten) en met het deadliften ik ben dan helemaal nar de klote zo gezegd en ik weet dan niet wat ik met mezelf aan moet na de training ikk ben dan leeg en voel me zeer misselijk bijna tot overgevens toe wel eens??

wie kan mij vertellen wat dat is of wat ik er tegen kan doen?

alvast bedank!!

was getkend,

le grand baron
Ik heb het zeer regelmatig na een zware trainig, niet specifiek benen of een andere spiergroep. Ik neem in deze gevalen en knie(op één knie rusten en je lichaam ff respijt geven)
richardbody is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2004, 21:03   #29
Advanced Bodybuilder

wimmeke26's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 6 wimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
Heb der ook regelmatig last van met beven erbij, alsof ik ga flauwvallen...gelukkig train ik thuis want anders had ik de gym al ondergekotst.
wimmeke26 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 20:34   #30
Cool Novice

Karma Power: 0 Apmeister is op een gedistingeerde weg
Ook wel eens gehad ja. Misselijk na een training. Ik ben er achter gekomen dat die training gewoon veels te zwaar was. Nu (1 jaar later) heb ik bij de zelfde zware trainingen geen last meer. Me lichaam kan het nu aan.......maar het verhaal van admin zou ook wel eens de oorzaak geweest kunnen wijn
Apmeister is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 20:42   #31
Lamme tak
Elite Member

pat21's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 60
pat21 is herboren als heerser van het Samsarapat21 is herboren als heerser van het Samsarapat21 is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
ik heb het nu. Net klaar van benen trainen. Ik heb het eigenlijk alleen maar bij mijn benen.

Be all you can be
pat21 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 21:24   #32
Cool Novice

Lowrider's Avatar

Karma Power: 4 Lowrider zal spoedig beroemd wordenLowrider zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar Lowrider
Bekijk Galerij (4 foto's)
Ging vorige week nog over me nek na een flink zware rugtraining. Stond net te douchen en me rikketikkie helemaal van slag, kon nog net op tijd bij de wasbak. Maar meestal heb ik het na een benentraining dat ik bijna gestrekt ga en wat misselijk ben, ik heb het nu wel meer onder controle dan vroeger, op vorige week na dan.
Lowrider is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:41   #33
Competitive Bodybuilder

Karma Power: 8 Tommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Tommyboy
Bekijk Galerij (3 foto's)
ik heb nu 2 jaar echt een warm hart voor bodybuilding maar kan tegenstanders ook wel begrijpen...wara moet dat heen als iedereen een emmer mee moet gaan nemen naar elke traine no mvervolgens zo hard te trainen dat het emmertje vol is en je dus hard genoeg heb getraind? Tom
Tommyboy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2004, 14:18   #34
Cool Novice

Alligrator's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 4 Alligrator is op een gedistingeerde weg
Denk dat dat komt doordat je te weinig water drinkt?

Drink iig 1,5liter per uur trainen en maximaal 2liter.

Meer pissen maar minder hoofd pijn het kan ook liggen aan ademhaling en iets met je buikspieren waar ik laatst wat over had gelezen

(ik zal der later wat meer over neerzetten hier, ik zal het effe opzoeken)
Alligrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2004, 17:09   #35
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Mijn ervaring nu is dat, naarmate je conditie verbeterd, door regelmatig HIT cardio te doen, dat je er dan ook veel minder last van hebt door een betere zuurstoftoevoer via bloed.

Nog een belangrijke tip dus.

Train like an animal, eat like a horse,
sleep like a baby, grow like a weed

Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête
Big T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2004, 17:14   #36
Huge Freak
Elite Member

Leviathan's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 32
Leviathan heerst over het UniversumLeviathan heerst over het UniversumLeviathan heerst over het UniversumLeviathan heerst over het UniversumLeviathan heerst over het UniversumLeviathan heerst over het UniversumLeviathan heerst over het UniversumLeviathan heerst over het Universum
Bekijk Galerij (16 foto's)
Heb het ook geregeld gehad. Wat mij dan iig NIET helpt is te zoete drankjes tijdens training drinken als AA en Aquarius.

Kauwgum wil bij mij ook nog wel s helpen tegen misselijkheid.

Tegen zwak/leeg gevoel idd zorgen dat je bloedsuikerspiegel weer snel op peil wordt gebracht. Heb t onlangs voor borsttraining gehad, en had niets zoets om naarbinnen te werken. Dat was knap vervelend. Erg zwak kutgevoel in mn hele lichaam.

Lengte: 179cm
Gewicht: 86.0kg
Bovenarmen: 41.0cm koud
BF: 11%

Doel: 105kg, 12/13% BF
Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2004, 17:47   #37
Advanced Bodybuilder

Leeftijd: 34
Karma Power: 5 Amxerxes is een prachtig lichtbakenAmxerxes is een prachtig lichtbakenAmxerxes is een prachtig lichtbakenAmxerxes is een prachtig lichtbakenAmxerxes is een prachtig lichtbakenAmxerxes is een prachtig lichtbakenAmxerxes is een prachtig lichtbaken
Citaat:
Origineel gepost door Big_T
Mijn ervaring nu is dat, naarmate je conditie verbeterd, door regelmatig HIT cardio te doen, dat je er dan ook veel minder last van hebt door een betere zuurstoftoevoer via bloed.

Nog een belangrijke tip dus.

Big_T jij weet het wel.
Oud 3 December 2004, 19:36   #38
Cool Novice

Darkman's Avatar

Karma Power: 5 Darkman zal spoedig beroemd wordenDarkman zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
Misschien dat het daarom komt dat ik er NOOIT , maar dan ook NOOIT last van heb gehad.... ja tuurlijk ben ik bekaf na een benentraining, maar nooit echt misselijk of dergelijke, verder heb ik wel een uitstekende conditie ( wielrennen in de zomer, 150 km ritten e.d. Maar ja het combineren gaat toch niet samen, voor de massa... dus ga nu voor voornamelijk voor de massa en conditie zal er onder moeten lijden, maar baal er wel van, want ik genoot altijd wel van die ritten, ah well... wie groot wil zijn...
Oud 16 December 2004, 17:46   #39
Dutch Bodybuilder

feelngood's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 4 feelngood is op een gedistingeerde weg
O yeah die hap kots in je mond in de gym is altijd de pret!

goede tips jongens!
BF: +/- 10 %

"You've got to get trough that pain you know. That devides a champion from not being a champion" (Arnold Schwarzenegger 1977)
feelngood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2004, 15:22   #40
Competitive Bodybuilder
Powerlifter Strongman

Powerblade's Avatar

Leeftijd: 43
Karma Power: 10
Powerblade is herboren in de Dier realmPowerblade is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
Krijg er ook wel eens last van als ik benen of rug doe, ik trek dan een beetje wit weg en zo.
Een uur voor de training voldoende koolhydraten naar binnen werken en tijdens de training nog een powerbar en voldoende water drinken helpt wel.
En als ik er last van krijg even 5 minuutjes rust of een kleine spier zoals biceps pakken helpt om het weer kwijt te raken.
Want het is inderdaad bloed dat uit je hoofd en ingewanden trekt.

Du wirst klein und schwach geboren!
Du stirbst klein und schwach!
Was Du dazwischen machst ist Deine Entscheidung!

42 jaar, 182cm, 108kg

Sterkste man van Brunssum 2007: 1e van 7
Sterkste man van de Hoekse Waard 2007: 4e van 20
Sterkste man van Brunssum 2008: 8e van 21
Powerblade is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels