| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Het middel tegen zweten: Oxybutinine
Voor de mensen die last hebben van hyperhidrosis! Als je altijd last hebt van een natte rug of bij warm weer zeiknat bent op niks af, is er een pilletje voor wat als alternatief gebruikt kan worden tegen het vele zweten. Normaal gesproken wordt dit gebruikt voor mensen met een overactieve blaas! Ik gebruik incidenteel Oxybutinine, dit werkt opzich erg goed. Als je naar de kroeg gaat, bioscoop, in de auto zit, je huis schoonmaakt, hard werken, gesprekken enz enz, het reduceert je transpiratie echt aanzienlijk en je zal minder snel zweten als een normaal persoon. De voordelen: - Geen of weinig transpiratie De nadelen ( persoonlijke ervaring ) - Je voelt je iets vermoeider - Raar effect met alcohol, vermoeidheid wordt nog erger - Erg droge mond ( waar kauwgom goed tegen helpt ) - Lichaam koelt moeilijk af - Korte werking ong. 3-4 uur - Hoge dosering ong. 20mg p/dag/ 8 pilletjes per dag is dat Dit is mijn ervaring, heb het medicijn via een dermatoloog voorgeschreven gekregen en de werking zwakt ook snel af, waardoor de in dosering omhoog moet. Het medicijn wordt alleen bij overmatige transpiratie voorgeschreven! Hoop hiermee wat mensen te helpen ter overweging |
| | |
| | #2 |
| Massive Warrior | Re: Het middel tegen zweten: Oxybutinine
Goede post. Misschien wel eens het overwegen waard. Kan je het halen zonder voorschrift?
__________________ ...De meeste mensen zijn gemiddeld, sommige zelfs ronduit minderwaardig; maar ze zijn allemaal heel gevoelig voor de hogere concentratie energie of talent in de bovengemiddelde mens. Hebben zij geen beschikking over datgene wat licht geeft in jou, dan jij ook niet. Ze hebben geen talent voor bewondering, alleen voor slavernij en afgunst... - Tommy Wieringa |
| | |
| | #3 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() | Re: Het middel tegen zweten: Oxybutinine
Je zweet niet voor niets.. Lijkt me dat je dit alleen moet nemen als het vocht bij het minste al uit je porien spuit
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| | |
| | #4 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: 1m75 83kg 12% Karma: ![]() | Re: Het middel tegen zweten: Oxybutinine
http://www.overmatigzweten.nl/viewtopic.php?f=11&t=2276 Ga hier eens kijken, ik ken het middel alleen bij aandrangsincontinentie, de overactieve blaas zoals je schrijft. De droge mond, effect met alcohol en moeheid klopt aardig met wat ik hier lees: http://www.efarma.nl/PAGES/winap.asp...thod=infotekst ---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ---------- Citaat:
__________________ Doelen zijn dromen met een deadline. | |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Het middel tegen zweten: Oxybutinine
Toch wel veel nadelen. Odorex heb je meer aan. |
| | |
| | #6 |
Stats: Karma: ![]() | Re: Het middel tegen zweten: Oxybutinine
Daarom is het toch ter overweging! Het kan alleen op recept en je moet het eigenlijk pas gebruiken als het zweten je dagelijkse leven belemmert. Ik neem het op de nodige momenten. Nu in de winterperiode, neem ik het helemaal niet, ga het pas nemen als het warmer en benauwder wordt. Als je een lange rit in de auto moet maken en je rug plakt niet aan je stoel vast van het zweet is het toch wel fijn ..En btw, odorex is een prachtig middel voor onder je oksels maar je smeert het niet op je voorhoofd, rug en andere delen van het lichaam weg. Laatst aangepast door hurby : wo 20 jan 2010 om 14:50 |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Het middel tegen zweten: Oxybutinine
voor sommige momenten ideaal... sollicitatiegesprek ofzo...
__________________ Skinnie heeft sponsors nodig!! Kom maar op met uw gulle gaven!! |
| | |
| | #8 |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Het middel tegen zweten: Oxybutinine
Beetje extreem, ik heb gister van die Odorex extra dry spray gehaald en mn oksels zijn al de hele dag kurkdroog. Kijken hoe het zometeen met het sporten gaat.
__________________ 'duidelijk dat thomastog's intellect ver boven dat van de gemiddelde dbbér uitsteigt' - John Doe "Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go." |
| | |
| | #9 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Het middel tegen zweten: Oxybutinine
Citaat:
---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ---------- Goeie post trouwens, Hurby.
__________________ Opgepompt staat netjes | |
| | |
| | #10 |
Dank je! Odorex is trouwens een ideaal middel voor onder de oksels! |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Die bijwerkingen vallen best mee bij mij! Ik vind het spul echt top. Ja als je alleen onder je oksels zweet hoef je het niet te gebruiken, dan is odorex extra dry al voldoende. Normaal liep ik snel met het zweet op mijn kop en een natte rug. Met oxybutynine blijft alles in de meeste gevallen droog. Maar als ik het warm heb, zweet ik precies genoeg om mijn lichaam af te koelen. Wat anders een grote natte plek had geweest, zie je nu alleen lichte druppeltjes op mijn shirt. |
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: katwijk Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m83 116kg 14% Karma: ![]() | Re: Het middel tegen zweten: Oxybutinine
kijk uit met oderex, omdat het ook zorgt voor striae (striemen in je onderhuid) omdat het ook je huid wat strak trekt
__________________ STAAL HEEFT GEEN WIL, JE KAN ER MEE DOEN WAT JE WIL WIE NIET SLIM IS MOET STERK ZIJN 1+1 = TOCH 17,4 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| middel, oxybutinine, tegen, zweten: |
| Topic opties | |
| |