MuscleMeat

Melanotanners Gezocht

Bezoekers in dit topic

Jauerd

Novice
Lid geworden
14 mei 2014
Berichten
10
Waardering
1
Voor een reportage in een bekend weekblad ben ik op zoek naar Melanotangebruikers die ik face-to-face kan interviewen. Omdat Melanotan voor de meeste Nederlanders een relatief onbekend middel is, wil ik in contact komen met ervaringsdeskundigen die mij meer inzicht kunnen geven en willen uitleggen waarom ze 't gebruiken en prefereren boven de 'doorsnee' bruiningsmethoden. Wie interesse heeft, kan contact met mij opnemen via info@kloosmedia.nl

mvg, Jordi Kloos
 
in

als het niks betaald heb je een probleem
 
Wat schuift het?

Geen vergoeding helaas. Wel een kans om als één van de eerste in NL uitgebreid je verhaal te doen over dit spul. Daarbij geef ik je een podium om alle onzinverhalen uit de wereld te helpen.
 
In be4 epic rel over de zon die voor niets opgaat..
 
Ik kan hier wel aan meewerken!
 
Geen vergoeding helaas. Wel een kans om als één van de eerste in NL uitgebreid je verhaal te doen over dit spul. Daarbij geef ik je een podium om alle onzinverhalen uit de wereld te helpen.

Je praat erover alsof het een ernstige ziekte ofzo is waar mensen mee bekend moet worden :roflol:
 
Ik heb wel interesse !
Helemaal goed! Stuur ff een mail naar info@kloosmedia.nl. Dan wisselen we ff wat gegevens uit en vertel ik wat ik precies in gedachte heb.

Groet, Jordi

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Ik kan hier wel aan meewerken!
Heel mooi. Laten we ff via de mail wat gegevens uitwisselen. Dan kunnen we even overleggen over hoe en wat. M'n mailadres is info@kloosmedia.nl

Groet! Jordi
 
De mail is verstuurd Chris. Ik hoor van je!

Toppie ! Ik zal vanavond even mijn mail doorzoeken :)
Kan het zijn dat hij tussen de spam staat, want kan hem zo 1,2,3 niet vinden !
 
Toppie ! Ik zal vanavond even mijn mail doorzoeken :)
Kan het zijn dat hij tussen de spam staat, want kan hem zo 1,2,3 niet vinden !
Ok dan. Ik stuur 'm voor de zekerheid ook wel via mn gmail

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Ok dan. Ik stuur 'm voor de zekerheid ook wel via mn gmail
Helaas krijg ik een foutmelding dat het mailadres niet bestaat. Enig idee wat er niet klopt?

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Toppie ! Ik zal vanavond even mijn mail doorzoeken :)
Kan het zijn dat hij tussen de spam staat, want kan hem zo 1,2,3 niet vinden !
Helaas krijg ik een foutmelding dat het mailadres niet bestaat. Enig idee wat er niet klopt?
 
Ok dan. Ik stuur 'm voor de zekerheid ook wel via mn gmail

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------


Helaas krijg ik een foutmelding dat het mailadres niet bestaat. Enig idee wat er niet klopt?

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------


Helaas krijg ik een foutmelding dat het mailadres niet bestaat. Enig idee wat er niet klopt?

Ow shit, herinner me ineens dat ik een nieuwe email heb..

Natural_BB_Leroy@hotmail.com.
Dit mail adres moet wel werken !
 
Laatst bewerkt:
goeie troll chrisje :roflol:
 
Dat dit kan in Nederland
 
Back
Naar boven