XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


6x per week onder de zonnebank, melanotan injecteren en dan ook nog spraytan... Wat doet deze knul nog meer wat misschien niet helemaal gezond is?! De artsen konden geen echte reden vinden dus adviseerden ze maar om geen mt meer te injecteren. Lekker vaag! Ik denk eerder dat die knul ook nog andere middelen gebruikt om zijn onzekere karakter een boost te geven...
 
Vies tyfus gozertje, door zulke eikels krijgen veel dingen een slechte naam.
 
Het probleem is: eens mensen het woord "injectie" horen, vinden ze het al van: dit is vreselijk slecht terwijl die mensen vaak massa's antidepressiva, kalmeermiddelen,.....naar binnen slikken.

De enige conclusie die maar terugkomt, is: het is niet FDA approved, dus moet het wel slecht zijn.

Door die verhaal is mijn vraag over waar je het kan bewaren ( buiten een vial) beetje verdwenen. Zou ik wel graag weten.
 
Het probleem is: eens mensen het woord "injectie" horen, vinden ze het al van: dit is vreselijk slecht terwijl die mensen vaak massa's antidepressiva, kalmeermiddelen,.....naar binnen slikken.

De enige conclusie die maar terugkomt, is: het is niet FDA approved, dus moet het wel slecht zijn.

Door die verhaal is mijn vraag over waar je het kan bewaren ( buiten een vial) beetje verdwenen. Zou ik wel graag weten.



Ja ik ook. Voor op vakantie ofzo. Als ik een week niet injecteer krijg ik al verbrandingsverschijnselen als ik in de zon zit. Zou leuk zijn om dat niet te hebben... Die naalden kan je makkelijk meenemen, maar de mt idd...
 
Een lege neusspray is ideaal, heb ik gehoord, maar zou bv. liever een bestaande neusspray ( met etiket ) ledigen en steriel maken.
Nu denk ik niet dat de kans groot is dat je met een vial in problemen zou komen, maar wil toch het zekere voor het onzekere nemen. Dus elke vorm van "creativiteit" is welkom.
 
Het probleem is: eens mensen het woord "injectie" horen, vinden ze het al van: dit is vreselijk slecht terwijl die mensen vaak massa's antidepressiva, kalmeermiddelen,.....naar binnen slikken.

De enige conclusie die maar terugkomt, is: het is niet FDA approved, dus moet het wel slecht zijn.

Door die verhaal is mijn vraag over waar je het kan bewaren ( buiten een vial) beetje verdwenen. Zou ik wel graag weten.

tja, het is gewoon niet bewezen dat het ongevaarlijk is, al 25 jaar niet. We willen daar liever niet aan denken want het werkt goed om bruin te worden en het argument dat er zo veel andere dingen ook slecht zijn doet het ook altijd goed.

Ik blijf erbij dat men voorzichtig moet zijn, de kwaliteit niet meer geweest is wat het was en er bijna geen zuivere mt2 te verkrijgen is, bijna allemaal met een vuller vermengd. Ik gebruik overigens (af en toe) sinds 2007, dus mag me ervaren noemen.
 
Als je over m2 praat ben ik het volledig met je eens, m1 is wel stukken verder in het onderzoekstraject en word ook al voor medische doeleinden gebruikt.
 
tja, het is gewoon niet bewezen dat het ongevaarlijk is, al 25 jaar niet. We willen daar liever niet aan denken want het werkt goed om bruin te worden en het argument dat er zo veel andere dingen ook slecht zijn doet het ook altijd goed.

Ik blijf erbij dat men voorzichtig moet zijn, de kwaliteit niet meer geweest is wat het was en er bijna geen zuivere mt2 te verkrijgen is, bijna allemaal met een vuller vermengd. Ik gebruik overigens (af en toe) sinds 2007, dus mag me ervaren noemen.

Je kan het ook anders bekijken, het is na 25 jaar ook nog niet bewezen dat het gevaarlijk is.
En je kan de argumenten voor ook bekijken van: we voelen ons beter en als we ons beter voelen, zijn we gezonder, ervaren we minder stress, zijn we gelukkiger,.....

Wanneer artsen een FDA approved middel voorschrijven, zijn ze gedekt door de bijsluiter als het middel vele bijwerkingen heeft. Dit kunnen en mogen ze niet aanraden en dat heeft doorgaans niets te maken met het middel op zich, maar met hun reputatie.

@Kim, leuk dat je ook op zoek bent naar "bewaardoosjes". Hopelijk vinden we snel wat.
 
Telkens wanneer ik mt2 gebruik, krijg ik last van donkere kringen rond mijn ogen.
Ik ben deels indonesisch en heb huidstype 3 á 4.

Die ringen om mijn ogen zien er gewoon 'extra tanned' uit om het zo maar te zeggen.

Zelfs met een dosering van 0.15mg 2x per week krijg ik het.
Heeft iemand anders ditzelfde probleem? :D
Ik smeer me daar elke dag in met een fysieke UVA/B blokker, maar zodra ik dit een dag vergeet heb ik gelijk donkerdere kringen.
 
Iedereen heeft een basiskapitaal aan melanine en gezien je afkomst zal je dan sneller die kringen hebben. Ik heb als type 1 wschl 10-20 keer zoveel nodig om hetzelfde effect te bereiken. Merk ook dat hoe meer ik neem, hoe donkerder mijn haar wordt en de plaatsen waar mijn haar al beetje meer melanine had, daar komt het bij een lagere dosis al door, bij de lichtste haren pas bij een iets hogere dosis.
 
Kent iemand nog een goede website om melanotan 2 te kopen?
 
Ik ga binnenkort voor een maand naar de VS. Mag ik de vials MT2 (pre-mixed) gewoon meenemen?
 
Natuurlijk. Het is legaal voor eigen gebruik. Je kan zo ook mixen met bac water, blijft dan twee maanden goed. Dan kan je ze in andere soort container bewaren ( zoals nasal spray bottle)
 
Niet verwacht dat ik nog zou verbranden met de de tint die ik nu heb opgebouwd ben zo asociaal bruin maar na gister een hele dag strand is me kop en schouders toch nog aardig aangetikt... maja wat wil je met dit weer
 
Heb nu net 30 mg in 3-4 maanden gebruikt lage doseringen.
Ben nog nooit zo bruin geweest, iedereen kent me ook als blanke ginger en iedereen kijkt me nu verbaasd aan geniaal
5x zonnebank geweest en 2-5 uurtjes in de week zonnen ( altijd een half uurtje of uur).
 
Check MTV, Judge Geordi.
Een jongen die het al 5 jaar gebruikt en verlsaafd is.
Hij zou erdoor in de schulden zijn gekomen [emoji23]
 
Voor mij de eerste week nu.

Iemand anders ook last van rode bultjes op voornamelijk de rug? het zijn allemaal kleine rode bultjes, niet pijnlijk, jeukt niet.. Net een beetje zoals een hele hoop kleine jeugdpuistjes? (nooit eerder gehad)

Vandaag serieus maar een klein half uur zonder shirt buiten geweest.

Dit kan toch niet door de melanotan komen?

Ik denk zelf aan een zonneallergie of iets dergelijks aangezien ik normaliter maximaal 1x per jaar mijn T-shirt uit doe in de zon. (dan heb ik het overigens niet)

Wat denken jullie?
 
Voor mij de eerste week nu.

Iemand anders ook last van rode bultjes op voornamelijk de rug? het zijn allemaal kleine rode bultjes, niet pijnlijk, jeukt niet.. Net een beetje zoals een hele hoop kleine jeugdpuistjes? (nooit eerder gehad)

Vandaag serieus maar een klein half uur zonder shirt buiten geweest.

Dit kan toch niet door de melanotan komen?

Ik denk zelf aan een zonneallergie of iets dergelijks aangezien ik normaliter maximaal 1x per jaar mijn T-shirt uit doe in de zon. (dan heb ik het overigens niet)

Wat denken jullie?


Kan zomer acne zijn. Heb ik ook een paar jaar achter elkaar gehad, nu nog geen last van gelukkig, hoop dat het weg blijft.
Bij mij zaten me schouders en rug helemaal vol met allemaal kleine rode bultjes
 
wat lees ik nou? kan je melanotan indien gemixt met bac water 2 maanden lang BUITEN de koelkast bewaren?
 
Back
Naar boven