Fitness Seller

Mannen lijden steeds vaker aan anorexia

Bezoekers in dit topic

BackInAction

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2008
Berichten
2.547
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
115kg
Mannen lijden steeds vaker aan anorexia

[Afbeelding niet meer beschikbaar] mandieet

Steeds meer mannen hebben last van anorexia. Wetenschappers hebben zelfs al de term 'manorexia' geïntroduceerd, om de mannelijke eetstoornis te benoemen. Dat blijkt uit een Britse rondvraag bij 3.000 proefpersonen.

Het onderzoek werd uitgevoerd bij 3.000 dames tussen de 17 en 35 jaar op de Britse modewebsite MyCelebrityFashion. Tijdens het onderzoek werd aan dames gevraagd of er iemand aan anorexia leed die zij kenden. Maar liefst 31% van de ondervraagden koos voor de eigen partner, 7% bestempelde zichzelf als een anorexiepatiënt.





[Link niet meer beschikbaar]
 
Mode, fashion = anorexia
 
Mwa, heb er zelf geen last van
 
anorexia bij mannen = mietjesziekte
 
31% van die vrouwen had een emo vriendje
 
Ik denk niet dat er veel op dit forum zullen zitten:D
 
Zie je anders weinig van als je op straat loopt.
 
Wat een onzin.
 
anorexia, bigorexia, of te bescheiden, altijd wel iets
 
Juist alleen maar goed. Als er meer mannen ****ing skinny zijn zie ik er een stuk buffer uit!
 
Mooi, zo word ik relatief met de dag buffer, ook in de cut.
 
En het is nu al zo erg gesteld met vele 'mannen' :roflol:
 
bij vrouwen is het nog enig sinds te begrijpen maar bij mannen

het ideaal beeld bij mannen is toch niet skinny ofwel
 
K*tonderzoek. Waarschijnlijk waren de vrouwen die hebben gezeg dat hun man anorexia heeft van die dikke trollen die alleen maar chips en taart eten en een man hebben die op zijn voer let. Dikke vrouwen kunnen heel slecht tegen mensen die fatsoenlijk eten.
 
anorexia bij mannen = mietjesziekte

idd,en sommige mannen willen er uitzien als strandjanetten,te veel naar beckham gekeken zeker?maarja vele vrouwen geilen op zulke mannen... en op hun bankrekeningen zeker?
 
Back
Naar boven