| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Monstrous Giant | Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
Ik werd van de week opeens ziek, 3 keer kotsen en 38,5 graden koorts. Ik kreeg toen geen hap door me keel, dag erna ging het eten ook niet al te lekker. Heb ergens gelezen dan het kan komen doordat de darmen iets moeilijk kunnen verteren en dan kan als er bijna niets in zit behalve drinken. Zou dit het kunnen zijn ? Ik heb geen gele ogen of wat dan ook. Ik hou het sowieso nog wel in de gaten |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
ok
__________________ hallo |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
Ben je nog steeds ziek ? Kan namelijk een voedselvergiftiging zijn .
__________________ "You can't make people smarter. You can expose them to information, but your responsibility stops there. " Stats : 200-140-230 Log : LOG |
| | |
| | #4 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
of een griepje. Ik heb het nu ook. Alleen in een andere vorm. Gestress om niets dus
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m88 82kg 10% Karma: | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
Niks om zorgen over te maken, de griep gaat de laatste maand weer erg rond.
__________________ Zwartsenekker fan |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
Misschien omdat je weinig eet dat ook je gal niet veel uitscheidt voor de vertering, gal zorgt voor de bruine kleur van je kak.
__________________ Victory happens when 10,000 hours of training meets one moment of opportunity |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m85 111kg - Karma: | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
ik heb een geel kleurige ontlasting als ik veel vis/kip (eiwitten) eet en weinig of geen koolhydraten, wat groenten en nagenoeg geen vet.. Eens ik met de koolhydraten/vetten hervat is de kleur meteen terug normaal..
__________________ "The medium is the message" - "Perception is reality" "Freedom is the distance between church and state." SINCE JUNE 08 "BACK IN ACTION" 185cm 111 KG - building a heavy duty son of a bitch |
| | |
| | #8 |
| Mommy's little monster | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
uh, buikgriep heerst enorm op dit moment. Ik ben nu al weken niet lekker in buik en maag, waarvan ik een aantal dagen echt plat lag en boven de pot heb gehangen. Om een indicatie tegen geven; 7,5kg kwijt in 1,5 dag
__________________ poep op je buik |
| | |
| | #9 |
| Huge Freak | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
buikgriep,heb het zelf vorige week ook gehad.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-option-198755 stats updated 18/08/08: 1,75 74 kg bf 15,3% armen:39cm borst rug: 108cm BP 1 * 122,5 DL 1 * 140 Squat 1* 130 clean bulking time :) |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: België Leeftijd: 53 Geslacht: M
ben sinds nieuwjaar gesneuveld en kan dus niet trainen shit |
| | |
| | #11 |
| Monstrous Giant | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
|
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
lol had het eergistere ook.. maar na eender welk te eten.. voel ik me nog steeds niet lekker... dus zal ook wat in gewicht zakken vrees ik |
| | |
| | #13 |
| Monstrous Giant | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
Het word al minder |
| | |
| | #14 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
|
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m88 75kg - Karma: | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
ik heb het ook zitten. Zaterdag 4kg kwijt geraakt aan vocht en sindsdien enkel nog maar beschuiten, banaan en soep kunnen eten. Ben nog altijd ziekjes als ik iets eet. zucht, klote buikgriep |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
Ik heb precies hetzelfde of dit moment. 1 dag goed ziek geweest. Nu al nog stront misselijk en gele diarree. Wel typisch ging er in eerste instantie ook vanuit dat het iets met de lever was. Ga me morgen evengoed wel laten checken maar dit te zien is al een hele opluchting. Misschien dat het toch met wat BB achtige dingen in verband staat, Creatine? overmatige whey? Casseine? Eiwitintolerantie? No Xplode?
__________________ Your A Light In Darkness. You can decide to grow or to fade away and let darkness overrule Trainen de pijn als je het krijgt wil je ervan af en als ie weg is mis je hem Begonnen aan HIT: Halverwege de training kotsen, Buiten adem zijn tijdens de setjes. Knallen en met trillende spiertjes de gym verlaten. Dat is nog eens echt trainen. Time to grow! http://www.youtube.com/watch?v=IVEYBHchHr0 |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Had het zelfde van de week, 4 volle dagen last van gehad en 3 kilo lichter... Maar morgen weer knallen!
__________________ BENCH 90 SQUAT 120 DL 140 |
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m78 89kg 16% Karma: | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
Had mn oma ook, maar dat bleek een jaar later leverkanker te zijn, ze is eraan overleden.
__________________ Een beetje Liefde van Kwarko voor jullie allemaal. Er is genoeg Kwarko voor iedereen, zeg JEEE! :heart: |
| | |
| | #19 |
| Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | |
| | |
| | #20 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: NL Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m90 101kg 14% Karma: | Re: Lichte ontlasting? kan dit het zijn?
Ben ook ziek geweest. Zomaar uit het niets, werd wakker snachts en was misselijk. Kwam alle kip met groentes die ik netjes op had eruit
__________________ 190 cm 101 kilo 13 % Status: Cutting “Obstacles are like wild animals. They are cowards but they will bluff you if they can. If they see you are afraid of them… they are liable to spring upon you; but if you look them squarely in the eye, they will slink out of sight.” ''They once made a Chuck Norris toilet paper, but it wouldn't take shit from anybody'' |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| lichte, ontlasting?, zijn? |
| Topic opties | |
| |