XXL Nutrition

Lelijk gezicht

  • Topic starter Hoody
  • Startdatum
  • Reacties 39
  • Weergaven 4K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Hoody

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid sinds
12 aug 2010
Berichten
20.331
Waardering
4.832
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Hmmmm, tijdens al mijn workouts krijg ik een vermoeide rare gezicht, ook zweet ik erg veel en dan wordt het niet veel mooier... Hebben meer mensen dit? En wat kan je eraan doen? Of let ik te veel op mezelf en zit het tussen mijn oren? Er zitten iig veel spiegels in mijn gym, dus misschien let ik te veel op mezelf dunno... Iig vind ik het maar niks als er net mooie dames komen trainen, en ik vol in het zweet en vermoeid zit te hijgen etc.
 
voor het zweet gebruik ik een handdoek, hijgen heb ik minder last van.. waar je aan kunt denken is wat meer rust pakken of zorgen voor een betere conditie d.m.v. cardio?

edit: topic titel is wat ongelukkig :p
 
Een masker op doen

Nee heb ik ook altijd, je komt toch om te trainen, toch niet voor de chickys;)
 
Ja heb ik ook, thuis trainen is een optie.
 
wtf boeit het nou hoe je gezicht eruit ziet in de sportschool tussen de mannen. iedereen trekt apengezichten als die zwaar tilt en heeft een zweetkop..
 
Hmmmm, tijdens al mijn workouts krijg ik een vermoeide rare gezicht, ook zweet ik erg veel en dan wordt het niet veel mooier... Hebben meer mensen dit? En wat kan je eraan doen? Of let ik te veel op mezelf en zit het tussen mijn oren? Er zitten iig veel spiegels in mijn gym, dus misschien let ik te veel op mezelf dunno... Iig vind ik het maar niks als er net mooie dames komen trainen, en ik vol in het zweet en vermoeid zit te hijgen etc.

Als het goed is zit je gezicht inderdaad tussen je oren, zo niet; dan kan daar misschien het probleem liggen. Maar ik denk niet dat het alleen tijdens de workout is dan. Misschien komt het door de vele spiegels, dat het wat meer opvalt?
 
ja een lelijk gezicht is nu eenmaal niet te trainen...
 
heb ik ook man maar hoe lelijker je bent hoe beter dan spreekt niemand je aan en kan je lekker doortrainen
 
In de sportschool kom je om te trainen. Mooi zijn doe je ergens anders.
 
dbb at his best. Waar gaat dit over....Mensen die zich druk maken om hun gezicht tijdens trainen fkng hell. Ga postzegels sparen vriend. Maar dan moet je geen rare bekken trekken als je een dubbele stamp hebt ofzo...

trouwens je hebt gewoon een lelijke gezicht..klaar
 
Ja want die dames zouden toch maar eens moeten vermoeden dat jij hard traint zeg, in een sportschool nog wel. Hoe onbeleefd, zo ga je ze niet verleiden hoor.

:scratch:
 
Haha, neem deze kerel niet serieus, hij loopt zeker weten te trollen... 'lelijk gezicht' :roflol:
 
Beachboytraining en gedaan met zweten enazuuuu !!
 
waarschijnlijk door al je eiwitshake's, je eigen schuld dus !
 
Als ik mijn eigen gezicht zou zien tijdens het trainen zou ik waarschijnlijk moeten lachen. Maar je komt daar toch om te trainen ofniet? Bij iedere sport die je fanatiek beoefend zou je tot het gaatje moeten gaan, dan loop je er nou eenmaal niet zo fris bij maar dat toont wel beleving en inzet.
 
Back
Naar boven