MuscleMeat

Koortslip (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SJ2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2007
Berichten
3.801
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
63kg
Hallo!

Ik heb soms helaas last van een koorstlip - koortsblaar...
Hebben jullie nog tips en tricks? Enige huismiddeltjes? Ik stond vandaag in de apotheek opzoek naar een electrisch apparaatje voor je koortslip. Schijnt je probleem zo te verhelpen, maar ze kenden dit wonderding niet :(
anyone?:o
 
Meestal voel je een koortslip wel een beetje aankomen. Periode dat je beetje lage weerstand hebt (beetje ziekjes, slecht geslapen, veel gedronken, etc). Zorg dan dat je geen gekke dingen doet, paar dagen goed slapen en gezond eten. Zodra je de tinteling op voelt komen meteen zovirax smeren. Meestal komt het dan nog wel door maar wel minimaal. Meer kan je niet echt doen. Er is wel een middel wat preventief werkt, wat je kan nemen en dan komt hij niet door. Zag er laatst reclame van op TV en er is ook een topic over hier op DBB, zoek maar eens.
 
Als je dit virus eenmaal hebt, kom je er geloof ik nooit af. maw. als je weerstand zoals rob al aangeeft, dusdanig laag komt, verschijnt je koortslip vanzelf. ehm.. ik heb het sinds m'n 20ste ook. niet blij mee ...

helm :rolleyes:
 
heb het ook... inderdaad bij verminderde weerstand/weinig slaap.... tis altijd net of ze op mijn mond geslagen hebben:D
 
selenium.

Ik slik het nu een 1,5 jaar, geen 1,5 jaar meer ziek geweest, geen koortslip, niks. Echt een wondermiddel. Eerder slikte ik veel vit c, maar dat hielp niet erg veel, maar ik vind selenium echt heel goed voor je weerstand... Het is eigenlijk het enige supplement waarvan je echt merkt dat je weerstand omhoog gaat. (voor mij althans)
 
doe tandapasta op je koorts lip.
 
Het is toch een soort van Herpus?, herpus 1 geloof ik.
 
Sophiej, de herpotherm zoek jij.

Heb zelf nooit last van een koortslip, maar mn broer wel. Als ie 'm voelt opkomen (meestal savonds) gebruik ie die herpotherm meteen. De tinteling voel je dan vrijwel meteen wegtrekken. Volgende dag nergens meer last van! Het kost wel wat, en het doet ff best pijn (ding wordt goed warm), maar ik zou het er wel voor over hebben om die smerige dingen te voorkomen.

http://www.herpotherm.net/?gclid=CJP76-rorpYCFQ1UQgodY0i-Lg

Hier kan je 'm ook online kopen.

Hoop dat je er wat aan hebt...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
L-lysine helpt.

Heb ik zelf 1 pot van leeggegeten en daarna nooit meer last van gehad, zal misschien ook komen omdat me weerstand hoger is geworden!

Gewoon gezond eten, even keertje vroeg slapen helpt meer als die gekke zalfjes(het komt tenslotte van binnenuit)
 
goedverdomme heb het nou ook voor de 1ste keer te pakken
had van de week moeten uitzieken, wat ik niet heb gedaan

klote met dit is dat ik geen zin heb om naar buiten te gaan
 
Ik gebruikte altijd Zovirax vroeger had ik het vaak maar gelukkig al een paar jaar geen last van gehad.

http://www.zovirax.nl/
 
Het aminozuur L-Lysine (apart verkrijgbaar) remt de vermenigvuldiging van herpes simplex-1 virussen welke koortslip veroorzaken.
L-Arginine bevordert juist een koorstlip.
Wat je verder moet vermijden:
- disstress,
- teveel UV licht,
- alcohol.
 
Mn maat snijdt het altijd open en doet er alcohol in . Beetje bruut maar volgens hem is het het enigste dat werkt .
 
Mn maat snijdt het altijd open en doet er alcohol in . Beetje bruut maar volgens hem is het het enigste dat werkt .

Alcohol is idd goed, maar opensnijden zou ik niet doen

Ik heb nu zelfgemaakte shizzle van een apotheker, 2 flesjes, een flesje alcohol en een zalfje, werkt prima
 
dat apparaat heet hotkiss

staat ook op marktplaats te koop
nieuw in doos, 29,95 euro
winkelprijs 49,95 euro
of zoek via google

Waarom spam je dat hier? Is al het 3e topic dat je dat vermeld.
 
komt toch door vieze derde beens of niet??
 
Alcohol is idd goed, maar opensnijden zou ik niet doen

Ik heb nu zelfgemaakte shizzle van een apotheker, 2 flesjes, een flesje alcohol en een zalfje, werkt prima
En hoe heet deze shizzle uiteindelijk ? :p
 
Back
Naar boven