| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Keel amandel ontsteking Oke, ik loop waarschijnlijk al 2 maand rond met een keel amandel ontsteking. Dit heb ik overgehouden van een verkoudheidje van 3 dagen. In het begin had ik gewoon een beetje keelpijn, maar niks ernstig. Maar zelfs toen ik me verder weer goed voelde, bleef mijn keel een beetje pijnlijk. En dit gaat maar niet vanzelf over lijkt het. Toen keek ik eens met een spiegeltje in mijn keel en zag dat alleen mijn linker keel amandel opgezwollen was. Mijn rechter lijkt niks mee aan de hand. Ook straalt er een beetje pijn naar mijn linker oor, alsof hij een beetje verstopt zit zeg maar. Heb er eigenlijk totaal geen last van door de weken heen, alleen 1 dag elke 2 weken ofzo, speelt het weer een beetje op. Beetje koorts lijkt het. Dus blijkbaar vecht mijn lichaam nog wel tegen deze infectie. Op het internet ook naar info gezocht. Alle symptomen wijzen naar een streptokokken bacterie infectie in mijn amandel. Als ik naar de doctor ga krijg ik waarschijnlijk antibioticum voorgeschreven. Want dit is mijn eerste keer dat ik een keel amandel infectie heb. Dus dan gaan ze ze niet knippen. Maar ik ben nogal anti-antibioticum. Dus vroeg me af of er ook een natuurlijke antibioticum is. En dit mijn infectie kan genezen. Op het internet kom ik niet verder als met warm water en zout gorgelen als "cure". Maar dit helpt niet. Als dit nog een week langer gaat duren, dan ga ik alsnog naar mijn arts. Want het lijkt me niet verstandig om hier mee teblijven rond te lopen. Ook omdat het besmettelijk schijnt te zijn. Mensen met ervaring hiermee, deel het even hier.
__________________ De optimist zegt de fles is halfvol. De pessimist zegt de fles is halfleeg. Ik zeg de fles is vol. |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | ik had eerder altijd superrol voor keel ontsmetting, hielp wel. alleen is het nu uit de schappe gehaald omdat het zwaar kankerverwekkend is ofzo.. als je je amandelen laat knippen moet je je voorbereiden op minimaal 1 week slecht eten ivm pijnlijke keel. als je geregeld last er van hebt is het wel de beste oplossing overigens. |
| | |
| | #3 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
OT: ik zou meteen naar de arts gaan, zo'n infectie kan ook uitdijen. Als je lichaam het na twee maanden nog niet op eigen kracht weggewerkt heeft moet je misschien wel gewoon antibiotica nemen. En je weet niet eens zeker wat voor infectie het is, waarom geen virusinfectie (daar zijn er ook duidzend van), met allemaal symptomen die op elkaar lijken. Gewoon naar de arts gaan. | |
| | |
| | #4 | |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Citaat:
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ | |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | ik heb dat ergens gelezen. ik wilde namelijk een maand geleeden zo'n buisje halen en toen vertelde de winkelmedewerker mij dat het nu verboden is.. |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Ik zou toch naar de huisarts gaan hoor.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Je hebt gelijk... hoorde net dat er nu dus een nieuwere versie op de markt is, omdat de oude uit de schappen gehaald is. |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | sowieso langs de dokter gaan. die onstekingen in je keel zijn slecht voor je nieren ook. mijn broer heeft het 4 jaar terug ook steeds gehad en de laatste keer was het zo erg dat de dokter hem accuut een kuurtje gaf ivm nieren, volgens haar.
__________________ I think he said Planes...as in plural... Big Ass Lover |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Ben na de doktor geweest. Die zij dat het meer leek op een virus infectie, dat kon met pfeiffer te maken hebben. Dus moest ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken! Uitslag kan wel 10 dagen opzich laten wachten. Voel me kip lekker, dus pfeiffer zal het wel niet zijn dunkt me...
__________________ De optimist zegt de fles is halfvol. De pessimist zegt de fles is halfleeg. Ik zeg de fles is vol. |
| | |
| | #11 |
| DutchPhotoshopper | heb ik vroeger idd ook gehad, maar dan chronisch , heb echina cea en arnica van Dr. Vogel gehad en heb ze er nu nog steeds in zitten ! Zou zeggen probeer ze eens , baat t niet dan schaad t niet |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice | ga naar de doktor volg de antibitica kuur |
| | |
| | #13 | |
Karma Power: 5 | Citaat:
Lees jij wel wat ik net heb gepost? BB forum.
__________________ De optimist zegt de fles is halfvol. De pessimist zegt de fles is halfleeg. Ik zeg de fles is vol. | |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice | nee sorry had overheen gekeken succes verder |
| | |
| | #15 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
A.Vogel Guajacum D4 | Bij keelpijn en gewrichtspijn A. Vogel Silicea D12 | Bij neusverkoudheid, broze nagels, keelpijn, oorpijn en ter verzorging van huidinfecties voor spierblessures A.Vogel Arnica D6 | Bij pijn door kneuzing of verrekking, blauwe plekken en pijn na kies- of tandextractie Geloofde voor deze dingen ook niet echt in homeopathie , maar deze dingen hebben mij echt geholpen toen | |
| | |
| | #16 | |
Karma Power: 5 | Citaat:
Is ook niet duur zie ik. Bedankt.
__________________ De optimist zegt de fles is halfvol. De pessimist zegt de fles is halfleeg. Ik zeg de fles is vol. | |
| | |
| | #17 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |