Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 16 April 2008, 19:24   #1
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 25
Geslacht: M
Karma Power: 5 Omni20 is een juweel in het ruweOmni20 is een juweel in het ruweOmni20 is een juweel in het ruweOmni20 is een juweel in het ruwe
Keel amandel ontsteking

Oke, ik loop waarschijnlijk al 2 maand rond met een keel amandel ontsteking. Dit heb ik overgehouden van een verkoudheidje van 3 dagen. In het begin had ik gewoon een beetje keelpijn, maar niks ernstig. Maar zelfs toen ik me verder weer goed voelde, bleef mijn keel een beetje pijnlijk. En dit gaat maar niet vanzelf over lijkt het. Toen keek ik eens met een spiegeltje in mijn keel en zag dat alleen mijn linker keel amandel opgezwollen was. Mijn rechter lijkt niks mee aan de hand. Ook straalt er een beetje pijn naar mijn linker oor, alsof hij een beetje verstopt zit zeg maar. Heb er eigenlijk totaal geen last van door de weken heen, alleen 1 dag elke 2 weken ofzo, speelt het weer een beetje op. Beetje koorts lijkt het. Dus blijkbaar vecht mijn lichaam nog wel tegen deze infectie.

Op het internet ook naar info gezocht. Alle symptomen wijzen naar een streptokokken bacterie infectie in mijn amandel. Als ik naar de doctor ga krijg ik waarschijnlijk antibioticum voorgeschreven. Want dit is mijn eerste keer dat ik een keel amandel infectie heb. Dus dan gaan ze ze niet knippen. Maar ik ben nogal anti-antibioticum. Dus vroeg me af of er ook een natuurlijke antibioticum is. En dit mijn infectie kan genezen. Op het internet kom ik niet verder als met warm water en zout gorgelen als "cure". Maar dit helpt niet.

Als dit nog een week langer gaat duren, dan ga ik alsnog naar mijn arts. Want het lijkt me niet verstandig om hier mee teblijven rond te lopen. Ook omdat het besmettelijk schijnt te zijn. Mensen met ervaring hiermee, deel het even hier.
Omni20 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 19:28   #2
Dutch Bodybuilder

cutler's Avatar

Karma Power: 2 cutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijn
ik had eerder altijd superrol voor keel ontsmetting, hielp wel. alleen is het nu uit de schappe gehaald omdat het zwaar kankerverwekkend is ofzo..

als je je amandelen laat knippen moet je je voorbereiden op minimaal 1 week slecht eten ivm pijnlijke keel. als je geregeld last er van hebt is het wel de beste oplossing overigens.
cutler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 19:36   #3
Cool Novice

Leeftijd: 20
Karma Power: 1 Eire zal spoedig beroemd wordenEire zal spoedig beroemd worden
Citaat:
Origineel gepost door cutler Bekijk Post
ik had eerder altijd superrol voor keel ontsmetting, hielp wel. alleen is het nu uit de schappe gehaald omdat het zwaar kankerverwekkend is ofzo..

als je je amandelen laat knippen moet je je voorbereiden op minimaal 1 week slecht eten ivm pijnlijke keel. als je geregeld last er van hebt is het wel de beste oplossing overigens.
Serieus? Wanneer? Ik gebruikt het ook altijd, heb hier nog een busje liggen.

OT: ik zou meteen naar de arts gaan, zo'n infectie kan ook uitdijen. Als je lichaam het na twee maanden nog niet op eigen kracht weggewerkt heeft moet je misschien wel gewoon antibiotica nemen. En je weet niet eens zeker wat voor infectie het is, waarom geen virusinfectie (daar zijn er ook duidzend van), met allemaal symptomen die op elkaar lijken. Gewoon naar de arts gaan.
Eire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2008, 08:15   #4
★ Universal Muscle Ape ★
Elite Member

Antropoid's Avatar

Karma Power: 43
Antropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:

Bij de apotheek bij mij om de hoek kan je het gewoon kopen hoor. Tenminste een maandje geleden nog wel.
Oud 17 April 2008, 12:06   #5
Cool Novice

Leeftijd: 22
Karma Power: 0 spierpijn is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Antropoid Bekijk Post
Bij de apotheek bij mij om de hoek kan je het gewoon kopen hoor. Tenminste een maandje geleden nog wel.

Hier ook, mn ma komt er toevallig net mee aan.
spierpijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 09:22   #6
Dutch Bodybuilder

cutler's Avatar

Karma Power: 2 cutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijn
ik heb dat ergens gelezen. ik wilde namelijk een maand geleeden zo'n buisje halen en toen vertelde de winkelmedewerker mij dat het nu verboden is..
cutler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 09:34   #7
Competitive Bodybuilder

Leaf's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 7
Leaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realm
Ik zou toch naar de huisarts gaan hoor.

karma bounces back!
Leaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 14:19   #8
Cool Novice

Leeftijd: 22
Karma Power: 0 spierpijn is op een gedistingeerde weg
Citaat:
ik heb dat ergens gelezen. ik wilde namelijk een maand geleeden zo'n buisje halen en toen vertelde de winkelmedewerker mij dat het nu verboden is..
Je hebt gelijk... hoorde net dat er nu dus een nieuwere versie op de markt is, omdat de oude uit de schappen gehaald is.
spierpijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 15:33   #9
Competitive Bodybuilder

Leeman's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 8 Leeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
sowieso langs de dokter gaan. die onstekingen in je keel zijn slecht voor je nieren ook. mijn broer heeft het 4 jaar terug ook steeds gehad en de laatste keer was het zo erg dat de dokter hem accuut een kuurtje gaf ivm nieren, volgens haar.

Big Ass Lover
Leeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 13:29   #10
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 5 Omni20 is een juweel in het ruweOmni20 is een juweel in het ruweOmni20 is een juweel in het ruweOmni20 is een juweel in het ruwe
Ben na de doktor geweest. Die zij dat het meer leek op een virus infectie, dat kon met pfeiffer te maken hebben. Dus moest ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken! Uitslag kan wel 10 dagen opzich laten wachten. Voel me kip lekker, dus pfeiffer zal het wel niet zijn dunkt me...
Oud 29 April 2008, 13:32   #11
DutchPhotoshopper
Elite Member

XXLtje's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 33
XXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar XXLtje
Bekijk Galerij (2 foto's)
heb ik vroeger idd ook gehad, maar dan chronisch , heb echina cea en arnica van Dr. Vogel gehad en heb ze er nu nog steeds in zitten !

Zou zeggen probeer ze eens , baat t niet dan schaad t niet
XXLtje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 13:40   #12
Cool Novice

Bosje's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 1 Bosje zal spoedig beroemd wordenBosje zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (4 foto's)
ga naar de doktor volg de antibitica kuur
Bosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 13:45   #13
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door XXLtje Bekijk Post
heb ik vroeger idd ook gehad, maar dan chronisch , heb echina cea en arnica van Dr. Vogel gehad en heb ze er nu nog steeds in zitten !

Is dat bij kruidvat te krijgen? snel ff gegoogled, maar kan niks vinden.

Citaat:
Origineel gepost door Bosje Bekijk Post
ga naar de doktor volg de antibitica kuur
Lees jij wel wat ik net heb gepost? BB forum.
Oud 29 April 2008, 13:47   #14
Cool Novice

Bosje's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 1 Bosje zal spoedig beroemd wordenBosje zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (4 foto's)
nee sorry had overheen gekeken succes verder
Bosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 16:50   #15
DutchPhotoshopper
Elite Member

XXLtje's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 33
XXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar XXLtje
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Omni20 Bekijk Post
Is dat bij kruidvat te krijgen? snel ff gegoogled, maar kan niks vinden.
A.Vogel Echinaforce druppels | Versterkt het imuunsysteem bij onvoldoende weerstand, griep en verkoudheid
A.Vogel Guajacum D4 | Bij keelpijn en gewrichtspijn
A. Vogel Silicea D12 | Bij neusverkoudheid, broze nagels, keelpijn, oorpijn en ter verzorging van huidinfecties

voor spierblessures
A.Vogel Arnica D6 | Bij pijn door kneuzing of verrekking, blauwe plekken en pijn na kies- of tandextractie

Geloofde voor deze dingen ook niet echt in homeopathie , maar deze dingen hebben mij echt geholpen toen
XXLtje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 17:02   #16
Dutch Bodybuilder

Is ook niet duur zie ik. Bedankt.
Oud 7 May 2008, 21:29   #17
Cool Novice

Gosha's Avatar

Leeftijd: 17
Blog Berichten: 1
Karma Power: 1 Gosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zich
Citaat:
Origineel gepost door XXLtje Bekijk Post

mijne ook chronisch alleen de mijne zijn eruit, waarom wist ik dat niet eerder
Gosha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels