| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Hotel Yorba Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | of een komkommer in je broek
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test |
| | |
| | #42 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Heb een redleijk symmetrisch gezicht, mag niet klagen denk ik. Symmetrie staat btw voor gezondheid en dus aantrekkelijkheid en in elk ras is dit te herkenning in de ideale wiskundige verhouding van De Gulden Snede, mbv. deze wiskundige perfecte afmeting hebben ze een Gouden masker ontwikkeld, hoe neter je gezicht hier op aansluit hoe knapper je bent, Aziatisch,Afrikaans,Europees maakt allemaal niet uit
__________________ Ren weg en je hebt nog steeds pech ik jou niet vergeten nee nooit niet vergeten (Pukaki) Fuck me I'm famous Dream As If You'll Live Forever, Live As If You'll Die Today;) I hate..When people say while watching a film "did you see that?". No Loser, I paid $12.00 to come to the cinema and stare at the fucking floor. 185cm 85,5KG BP 90 SQ 100 VP 16% |
| | |
| | #43 | |
| ★ Beachboy deluxe ★ | Citaat:
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches | |
| | |
| | #44 |
| Cool Novice | ik heb dat ook, precies op dezelfde plek van de andere helft van mijn gezicht krijg ik dan ook een puistje.. |
| | |
| | #45 | |
| Cool Novice | Citaat:
| |
| | |
| | #46 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Helemaal, op mijn neus na: die zit op mijn linker wang. |
| | |
| | #47 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Afstand tussen ogen, neus, mond en oren bepaald grotendeels je uiterlijk. Deze verhouding moet kloppen. Ik ben redelijk symmetrisch alleen is één oog ietsjes kleiner dan de ander.
__________________ Hoogachtend.. |
| | |