| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Vrij symmetrisch. Maar niet zo symmetrisch als mijn lichaam.
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ |
| | |
| | #22 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 16 | Bijna niemand heeft het helemaal symmetrisch.Wat doet gezicht er toe ? als je maar een beest bent. |
| | |
| | #23 |
| Mommy's little monster | Mijn lichaam is symmetrischer hahaa
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #24 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik heb alles aan de linkerkant van mn gezicht zitten
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #25 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Nee, de helft van mn gezicht is verlamd ala stallone.
__________________ Everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep. There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a Fucking Pussy. I have no time or patience for Fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. - Mark Rippetoe |
| | |
| | #26 |
| Ripped Bodybuilder | Me gezicht wel aardig, me haar totaal niet.
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #27 | ||
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Citaat:
Citaat:
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | ||
| | |
| | #28 |
| Competitive Bodybuilder | JouW |
| | |
| | #29 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Parel van het zuiden Leeftijd: 23 Geslacht: V
Karma Power: 7 | ja
__________________ Musica è guardare più lontano e perdersi in se stessi.. |
| | |
| | #30 |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Hotel Yorba Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | vrij symmetrisch
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
Karma Power: 1 | Eén oog heb ik een grotere wal dan de ander, maarja ik ben niet voor niets gratis af te halen..
__________________ Wegens beeindiging relatie, gratis af te halen leuke vent!! 41 jaar omgeving noorden. |
| | |
| | #32 |
| Ripped Bodybuilder | Mijn rechteroor is iets groter . Valt niet op . Voor de rest heel symmetrisch . Mijn baardgroei is wel wilder aan de linkerkant .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #33 |
| Ripped Bodybuilder | Haha, misschien minder op je zij liggen in bed
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #34 |
| Competitive Bodybuilder | <----- mijne is vrij symmetrisch |
| | |
| | #35 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | nee |
| | |
| | #36 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Vice city Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 13 | idd, heb dit ook es gehoord, hoe symmetrischer je gezicht, hoe aantrekkelijker je bevonden wordt door de andere sekse
__________________ 1,80m - 85kg droog SQ: 2x 125kg BP: 1x 97kg DL: 1x 180kg status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog.. .. old VW's don't die,they just get lower .. WestCoast Choppers karma bounces back.. |
| | |
| | #37 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 7 | Bij mij ook erg niet symetrisch. En inderdaad hoe symetrischer een gezicht des te aantrekkelijker de persoon. Ik ken een meisje die een ontzettend symetrisch gezicht heeft en ze is alleen al om die symetrische reden alleen al bloedje mooi en dan heb ik het nog eens niet over de rest van haar gezicht. Er is ooit op Discovery geweest dat knapheid te meten valt. Ze hebben van allerlei mooie (modellen,sterren) complete gezichtverhoudingen gemeten. En dan krijg je elke keer dat afstanden van gezichtsdelen enz een bepaalde afstand grootte en afstand tav. elkaar hebben. Al deze getallen hebben ze in een masker verwerkt en ze lieten dit masker op verschillende foto's leggen van hele mooie tot hele leleijke mensen. En hoe meer de verhoudingen overheen kwamen met een foto, des de mooier die persoon ook gewoon was. Ja mensen we leven in een estetische wereld! |
| | |
| | #38 |
| Colossal Veteran | Oh lord, trust me, er zijn 1000 en 1 dingen die een gast aantrekkelijker maken dan het hebben van een symmetrische kop.
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! |
| | |
| | #39 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 38 | Vrij symmetrisch en toch ben ik geen pretty boy maar een animal. |
| | |
| | #40 | |
| Bunny the Lifeguard | Citaat:
__________________ 94.6 kg 184 cm 12% | |
| | |