| | #1 |
| Huge Freak | Ik zag onder 't scheren in het spiegelkastje dat aan de linkerkant van m'n gezicht stukken meer mond zit over de lengte. Zitten hier enkel ultra symmetrische koppen aka Doutsen Kroes of iemand nog meer wat op te biechten? Je kunt dit checken door je spiegelbeeld in een spiegel te bekijken. |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice | De a-symmetrie in Doutzen Kroes' gezicht is niks vergeleken bij dat van mij. Sinds een paar jaar staat mn neus ineens zo scheef als wat en ik denk er zelfs serieus over om er een foto van te maken en plastische chirurgie toe te passen want het ziet er echt niet uit. Ik ben dan wel gaan boksen, maar heb nooit gevoeld dat mn neus gebroken was ofzo dus lijkt me niet dat het daarvan komt...
__________________ BP: 1*85kg DL: 1*140kg SQ: 4*100kg |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | enigszins ![]()
__________________ Fuck redbull, chinnen geeft je vleugels "Wolla geen probleem, voor deze boy. Motherfucker, zoek geen ruzie. En zeg geen hoi." © Youssef en Kamal |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 3 | je moet maar es in photoshop je gezicht in de helft knippen, en dan beide kanten spiegelen zodat je weer 2 volledige gezichten krijgt. normaal krijg je dan 2 gezichten die toch wel vrij verschillend zijn van elkaar. weinig mensen zijn 100% symmetrisch, alleen is het verschil soms heel subtiel |
| | |
| | #5 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Citaat:
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo | |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder | nee
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | ja op een moedervlek na |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder | Nopes, het schijnt zelfs dat het onaantrekkelijk is als iemand volledig symetrisch is ( kan ook een fabel zijn hoor ) |
| | |
| | #9 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | freak, wordt je ook al uitgelachen? ga bij et circus man
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #10 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 20 | Citaat:
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ | |
| | |
| | #11 |
| Bunny the Lifeguard | hoe meer symetrie hoe aantrekkelijker degene is
__________________ 94.6 kg 184 cm 12% |
| | |
| | #12 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
BTW: nee ik heb geen symmetrisch hoofd
__________________ Tops op 03-04-2008 Squat ( parallel) 1x200 kg Bank 1x134 kg Deadlift 1x200 kg Totaal 534 | |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Verdorie, het ziet er slecht uit voor mij!
__________________ Stats: 1m77. 97 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag. Bench Press: 155 kg x 1. Incline dumbbell bench press: 45 kg x 4 Squats: 230 kg x 1. Military Press (zittend): 100 kg x 4. Bent over row: 140 kg x 4. Deadlift: 210 kg. |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | waar is de poll? mijn gezicht is niet echt symmetrisch wel is het soms grappig dat als ik een puistje krijg op de ene kant van mijn gezicht er soms op de andere kant van mijn gezicht op bijna exact dezelfde plaats ook een puistje komt dat was niet echt het soort symmetrie waar ik op hoopte toen ik geboren werd |
| | |
| | #15 |
| Huge Freak | Zo symmetrisch als het gezicht van Mickey Mouse. |
| | |
| | #16 |
| Novice Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: België Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #17 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | vrij symmetrisch
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder |
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto] Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder | niemands gezicht is symetrisch, is altijd wel iets dat verschilt
__________________ armen koud 42 cm benchpress 1x120 max Leeftijd: 19 lengte: 181cm gewicht: 89kg vetpercentage: 10,6 (9,6kg fat mass) |
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder | wat shutter zegt
__________________ pain is temporary, pride is forever.. |
| | |