Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 1 May 2008, 01:36   #1
Huge Freak

Leeftijd: 17
Geslacht: M
Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (2 foto's)
Talking Is jou gezicht symmetrisch?

Ik zag onder 't scheren in het spiegelkastje dat aan de linkerkant van m'n gezicht stukken meer mond zit over de lengte. En het staat van beide uiterste punten een stukje diagonaal. Voor de rest valt het wel mee, neus is symmetrisch en ook m'n wangen.

Zitten hier enkel ultra symmetrische koppen aka Doutsen Kroes of iemand nog meer wat op te biechten? Je kunt dit checken door je spiegelbeeld in een spiegel te bekijken.
Marky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 01:53   #2
Cool Novice

Herkules's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 2 Herkules is op een gedistingeerde weg
De a-symmetrie in Doutzen Kroes' gezicht is niks vergeleken bij dat van mij. Sinds een paar jaar staat mn neus ineens zo scheef als wat en ik denk er zelfs serieus over om er een foto van te maken en plastische chirurgie toe te passen want het ziet er echt niet uit. Ik ben dan wel gaan boksen, maar heb nooit gevoeld dat mn neus gebroken was ofzo dus lijkt me niet dat het daarvan komt...
Herkules is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 02:00   #3
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 5 Tielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijn
enigszins

"Wolla geen probleem, voor deze boy. Motherfucker, zoek geen ruzie. En zeg geen hoi."
© Youssef en Kamal
Tielie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 06:47   #4
Dutch Bodybuilder

Woopy's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 Woopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardig
je moet maar es in photoshop je gezicht in de helft knippen, en dan beide kanten spiegelen zodat je weer 2 volledige gezichten krijgt. normaal krijg je dan 2 gezichten die toch wel vrij verschillend zijn van elkaar.
weinig mensen zijn 100% symmetrisch, alleen is het verschil soms heel subtiel
Woopy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 10:12   #5
Freaky Bodybuilder

Maiskorrel's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 43
Maiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma Pimp
Citaat:
Origineel gepost door Marky Bekijk Post
Ik zag onder 't scheren in het spiegelkastje dat aan de linkerkant van m'n gezicht stukken meer mond zit over de lengte. En het staat van beide uiterste punten een stukje diagonaal. Voor de rest valt het wel mee, neus is symmetrisch en ook m'n wangen.

Zitten hier enkel ultra symmetrische koppen aka Doutsen Kroes of iemand nog meer wat op te biechten? Je kunt dit checken door je spiegelbeeld in een spiegel te bekijken.
Volgens mij heb je weer zware visuals

ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO:
Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo

Maiskorrel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 10:25   #6
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

MacB's Avatar

Karma Power: 16
MacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
nee

Big Ass lover Club FTW!
MacB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 10:32   #7
Advanced Bodybuilder

Leeftijd: 24
Karma Power: 8 Gohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te wordenGohan heeft een sterk verlangen om herboren te worden
ja op een moedervlek na
Gohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 11:35   #8
Dutch Bodybuilder

RTonino's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 4 RTonino is gewoon erg aardigRTonino is gewoon erg aardigRTonino is gewoon erg aardigRTonino is gewoon erg aardigRTonino is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (7 foto's)
Nopes, het schijnt zelfs dat het onaantrekkelijk is als iemand volledig symetrisch is ( kan ook een fabel zijn hoor )
RTonino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 11:38   #9
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Leeftijd: 22
Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (10 foto's)
freak, wordt je ook al uitgelachen?

ga bij et circus man
Jonko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 11:38   #10
Freaky Bodybuilder

hardcorebuilder's Avatar

Karma Power: 20
hardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door Marky Bekijk Post

scheren op je 17de?
De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt.
De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje.

hardcorebuilder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 11:39   #11
bur
Bunny the Lifeguard
Elite Member

bur's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 33
bur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma Kingbur is DBB's Karma King
hoe meer symetrie hoe aantrekkelijker degene is
Oud 1 May 2008, 11:39   #12
Dutch Bodybuilder

peccie's Avatar

Karma Power: 5 peccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door RTonino Bekijk Post
Nopes, het schijnt zelfs dat het onaantrekkelijk is als iemand volledig symetrisch is ( kan ook een fabel zijn hoor )
Dit heb je vast gehoord van iemand met een ontzettende asymmetrische kop. Als iemand een volledig symmetrisch gezicht heeft ziet hij/ zij er juist zeer aantrekkelijk uit.

BTW: nee ik heb geen symmetrisch hoofd

Squat ( parallel) 1x200 kg
Bank 1x134 kg
Deadlift 1x200 kg
Totaal 534
peccie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 11:40   #13
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Leeftijd: 52
Karma Power: 2 yourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door bur Bekijk Post
hoe meer symetrie hoe aantrekkelijker degene is
Verdorie, het ziet er slecht uit voor mij!
Squats: 230 kg x 1.
Military Press (zittend): 100 kg x 4.
Bent over row: 140 kg x 4.
Deadlift: 210 kg.
yourawatse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 11:41   #14
Competitive Bodybuilder

el smurfo's Avatar

Leeftijd: 21
el smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma President
waar is de poll?
mijn gezicht is niet echt symmetrisch
wel is het soms grappig dat als ik een puistje krijg op de ene kant van mijn gezicht er soms op de andere kant van mijn gezicht op bijna exact dezelfde plaats ook een puistje komt
dat was niet echt het soort symmetrie waar ik op hoopte toen ik geboren werd
el smurfo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 11:58   #15
Huge Freak

Karma Power: 28 luuc heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (4 foto's)
Zo symmetrisch als het gezicht van Mickey Mouse.
luuc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 18:03   #16
Novice

madnova's Avatar

Karma Power: 0 madnova is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door hardcorebuilder Bekijk Post
scheren op je 17de?
Waarom niet?
madnova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 18:09   #17
A.K.A. M a r c e l
Elite Member

SHUTTERSPEED's Avatar

SHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

vrij symmetrisch
SHUTTERSPEED is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 18:10   #18
Dutch Bodybuilder

jumperke1tje's Avatar

Karma Power: 2 jumperke1tje heeft een spectaculair aura over zichjumperke1tje heeft een spectaculair aura over zichjumperke1tje heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door hardcorebuilder Bekijk Post
scheren op je 17de?

wat voor vraag is dat ?

[José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto]

Live Fast, Die Young!
jumperke1tje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 18:18   #19
Dutch Bodybuilder

PatLOVEbritt's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 1 PatLOVEbritt is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar PatLOVEbritt
Bekijk Galerij (10 foto's)
niemands gezicht is symetrisch, is altijd wel iets dat verschilt

benchpress 1x120 max

Leeftijd: 19
lengte: 181cm
gewicht: 89kg
vetpercentage: 10,6 (9,6kg fat mass)
PatLOVEbritt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 18:19   #20
Competitive Bodybuilder

Loca's Avatar

Leeftijd: 21
Geslacht: V
Karma Power: 48
Loca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma Emperor
Bekijk Galerij (1 foto's)
wat shutter zegt

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels