| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #81 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Belgisch Limburg Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m83 104kg - Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
Ik heb gelezen dat als je enkel vetweefsel hebt, het niet altijd weg te trainen valt. Zelfs de droogste mofo's op minder dan 10% BF kregen het vet niet weg, ook niet met hopen cardio enz... Ofwel laat je een liposuctie doen ofwel leer je ermee leven. Voor klierweefsel hetzelfde verhaal -> als het na je puberteit niet automatisch wegtrekt zal het NOOIT wegtrekken en is een operatie de laatste oplossing. Of alweer er mee leren leven.
__________________ NO PAIN, NO GAIN!!! Volg mijn trainingslog in ... jawel de sectie trainingslogs! BP 1*160 SQ 1*140 (begonnen 29.12.09) DL 1*165 (begonnen 03.03.10) MP 1*95 - - - Op naar de 500 totaal - - - en nee, de MP tel ik daar niet bij! Huub Spetterschijt bonkst de bankdrukkert. |
| | |
| | #82 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
|
| | |
| | #83 |
nou blijkbaar is het niet voor niets dat ik dat plaatselijk vet niet makkelijk weg krijg. Mijn dokter heeft naar de echo's gekeken en het blijkt dat ik vetrijk klierweefsel heb. Er zijn dus weer mogelijkheden om een vergoeding te gaan krijgen maarja, betekent ook dat het niet met liposuctie alleen weg kan maar dat alles weggesneden moet worden. Via de tepel dus.
|
| | |
| | #84 |
voor de mensen die aantoonbaar klierweefsel hebben en duidelijke borstvorming, verzeker je bij VGZ! Ik ben vanmorgen bij de medisch adviseur geweest en die geeft mij toestemming om bij een particuliere instelling, plastisch chirurg onder het mes te gaan, volledig vergoed! Volgende zomer loop ik hopelijk weer wat zelfverzekerder rond op het strand |
| | |
| | #85 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: 1m84 103kg 10% Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
Citaat:
ik slikte antipsychotica (risperdal) en kreeg door een prolactine verhoging (door die medicijnen) pijn onder me linker tepel, na 2 weken was de pijn ondragelijk en stak er een harde bobbel uit. ik ben 26 jaar. Toen bij de internist geweest die zei dat ik moest stoppen met di emedicijnen. eenmaal gestopt met de medicijnen was de zwelling na 8 weken weg alleen doet nu nog een beetje pijn. http://www.psy.nl/nieuws/meer-nieuws...ash=35144fb21a) Gelukkig ben ik er vanaf .en wat betreft pseudo-gyno, gewoon wat meer cardio doen. (dit is ook op het nieuws geweest | |
| | |
| | #86 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Belgisch Limburg Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m83 104kg - Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
Citaat:
__________________ NO PAIN, NO GAIN!!! Volg mijn trainingslog in ... jawel de sectie trainingslogs! BP 1*160 SQ 1*140 (begonnen 29.12.09) DL 1*165 (begonnen 03.03.10) MP 1*95 - - - Op naar de 500 totaal - - - en nee, de MP tel ik daar niet bij! Huub Spetterschijt bonkst de bankdrukkert. | |
| | |
| | #87 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
Dat je niet kan stoppen met de pubertijd is natuurlijk logish. Maar blijvende gyno is een gevolg van iets wat niet functioneert hetzij hoge oestrogeen en prolactine spiegels + een aantal soorten kankers etc. Aangezien het vaak vorkomt in de pubertijd en het dan vanzelf overgaat (meestal na een paar weken tot maand (maar kan ook tot 2 jaar duren) het is dus zaak om naar het ziekenhuis te gaaan als je niet meer in de pubertijd zit en toch gynecomastie ontwikkeld, maar operatie is ZELDEN nodig omdat het ook op latere leeftijd door andere oorzaken als de pubertijd gewoon kan verdwijnen. | |
| | |
| | #88 |
zo zelden vinden die operaties niet plaats, daarnaast het zal naarmate je ouder wordt waarschijnlijk alleen maar erger worden. Ik heb nog van geen enkel persoon gehoord dat klierweefsel op latere leeftijd zomaar weer verdwijnt. Goede reden dus om dat klierweefsel zo snel mogelijk te laten verwijderen, het hoort er gewoon niet te zijn!
|
| | |
| | #89 | |
Citaat:
en die personenzijn dus 1 van de weinige
| |
| | |
| | #90 |
lucky you |
| | |
| | #91 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m80 95kg - Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
Kwam het zomeer tegen op internet, misschien wel handig voor mensen die er echt last van hebben, zo gaat de ingreep dus in z'n werk: Foto's (Met de pijltjes ga je naar de volgende foto) Op die site staan sowieso gigantisch veel foto's van allerlei operaties. best intressant! |
| | |
| | #92 |
Wow dat ziet er echt beroerd uit. Een incisie midden over de tepel! Bij mij hebben ze het heel netjes op de tepelrand gedaan. Als een chirurg het op bovenstaande manier wil doen zou ik zeggen niet doen andere zoeken!!
|
| | |
| | #93 |
| Novice | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
Kan iemand mij zeggen hoe dat gynecomastia weefsel aanvoelt, en in welk opzicht het anders voelt dan normaal vetweefsel bij overgewicht? Ik heb altijd al opgezwolle tepels gehad, is dit dan ook gynecomastia en kan dit dus ook behandeld worden? ^^
|
| | |
| | #94 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
Goed informatief filmpje dank je
__________________ Met vriendelijke groet, Roderick |
| | |
| | #95 |
| Novice Aangemeld: okt 2009 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m74 75kg - Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
niemand die het geprobeerd heeft via letro/femara alvorens een operatie aan te gaan?
|
| | |
| | #96 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2009 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 78kg 11% Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
sticky!
__________________ A cross the universe :) |
| | |
| | #97 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2009 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 78kg 11% Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
mooi filmpje, erg informatief
__________________ A cross the universe :) |
| | |
| | #98 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: België Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
Citaat:
| |
| | |
| | #99 | |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
![]() Wat een maffiapraktijken. Incisie gebeurt normaal gezien toch op de tepelrand?
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, mhr team, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... | |
| | |
| | #100 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2010 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m63 60kg 15% Karma: ![]() | Re: Gynecomastia Info & Chirurgie Video
zeker goede filmpje
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| gyno, gynecomastia, gynaecomastie |
| Topic opties | |