MuscleMeat

Groei in lengte tussen 18 en 21

Bezoekers in dit topic

backburner

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
23 sep 2008
Berichten
2
Waardering
0
Zijn er mannen hier gegroeid in lengte tussen 18 jaar en 21, en zo ja, hoeveel cm? Ben er benieuwd naar, sinds ik volgens mij nog steeds een beetje aan het groeien ben en ik wel enkele cm's extra zou kunnen gebruiken..
Ik was vrij laat in puberteit (groeispurt op 15 jaar), maar na mijn 17de ben ik denk ik niet meer merkbaar gegroeid. Ik ben nu 19 maar zie er wel nog altijd heel jong uit, nog niks baardgroei, zelfs nog geen haar rond navel, vrij weinig haar op armen & benen (maar wel de rest..) , iemand met gelijkaardige geschiedenis die toch nog gegroeid is? Zou het graag willen horen..
 
hoelang ben je nu dan?

ben er zelf ook beniewd naar eigenlijk of je nog wat groeit...misschien 1cm?
 
Ik ben na mijn 18e nog ong. 1 cm gegroeid. Was ook vrij laat met haargroei ed, pas sinds een jaar ofzo zou ik (erg magere) baard kunnen laten staan.
 
Volgens mij ben ik afgelopen jaar een paar cm gegroeid. (193-19x nu) Leeftijd nu 19.
 
Ben ook nog gegroeid dit jaar. Heb al baard, dus ben wel bijna ''klaar''.
 
Ik ben rond mijn 17e gestopt met groeien in de lengte maar mijn torso is daarna nog wel voller geworden. Bredere schouders, vollere borstkas e.d. Ook heb ik volgens mij dikkere polsen enzo gekregen.

Heb nu een volle baard maar toen ik 18 was hoefde ik me amper te scheren. Pas op mijn 19e is mijn baard flink begonnen met groeien. Nu ben ik 20 en is het compleet.
 
Haha ik ben geloof ik op mijn 14e al gestopt met groeien :P Ik was een jaar geleden 1.93 dus ik moet maar weer eens kijken of ik nog wat gegroeid ben, maar ik denk het niet.
 
Zo rond me 18de in de lengte, baardgroei en scheren vanaf me 16de al. Nu is het wel een stuk voller dan toen zeg maar.
 
ben op mijn 22e of 23e(?) zelfs nog 3 cm gegroeid. was altijd 1,85. Toen ik bij men huisgenoot ging wonen op men 21e waren we precies evenlang, een paar jaar later was ik wat groter dan hem :D
 
Mijn groei is gestopt bij me 18de..
 
hoelang ben je nu dan?

ben er zelf ook beniewd naar eigenlijk of je nog wat groeit...misschien 1cm?

Ben 174 cm, niet super groot dus, iedere cm zou welkom zijn.. Maar blijkbaar zijn er niet veel mensen op het forum hier met nog een late groeispurt.. :(
 
Zijn er mannen hier gegroeid in lengte tussen 18 jaar en 21, en zo ja, hoeveel cm? Ben er benieuwd naar, sinds ik volgens mij nog steeds een beetje aan het groeien ben en ik wel enkele cm's extra zou kunnen gebruiken..
Ik was vrij laat in puberteit (groeispurt op 15 jaar), maar na mijn 17de ben ik denk ik niet meer merkbaar gegroeid. Ik ben nu 19 maar zie er wel nog altijd heel jong uit, nog niks baardgroei, zelfs nog geen haar rond navel, vrij weinig haar op armen & benen (maar wel de rest..) , iemand met gelijkaardige geschiedenis die toch nog gegroeid is? Zou het graag willen horen..

niet dat ik weet of je er iets mee bent maar normaal gezien kan je nog groeien (mijn nonkel is op 20j nog gegroeid)
 
Mijn neef was een paar jaar geleden in dienst gegaan. Vlak voor hij begon had hij een nieuw maatpak gekocht voor een begravenis. 2 jaar later was er een huwelijk, kwam hij met zijn pak aanzetten, met diezelfde broek boven zijn enkels. Was echt geen gezicht! :)
Misschien was hij gegroeid van al dat parachuteren.
 
ben vanaf mijn 17de al weer 2 cm gekrompen....en nee daar beneden niet:D.
 
Ik weet niet of het voor vrouwen en mannen hetzelfde is, maar ik ben gegroeid tot mijn 21ste

gemeten toen ik 18 was= 175 cm

weer gemeten op mijn 21ste= 178 cm O_O beetje vreemd misschien maar ja...
Ik ben der wel blij mee ^^
 
volgens mij ben ik echt vroeg gestopt met groeien (+/-) 18 jr :s.. ben 1m93 geloof ik
toen ik 15 was bij 1m87 had ik er toch meer van verwacht lol..
 
Mijn derde been groeit nog steeds.
 
help!

hey,

Ik ben nu 17 jaar en circa 176-177 cm lang. Ben van bijna al me vrienden en neven de jongste en de kleinste, zwaar klote!
Verder ben ik va me 13e tot me 17e maar 4 cm gegroeid. Is dit normaal?
Want ik heb die jaren 's nachts gemiddeld iets van 8 uur geslapen.

Hoe kan ik nu, naast eventuele groeispurt, nog veel in de lengte groeien?
Veel slapen?

Of veel lichaamsbeweging om meer groeihormoon door je hypofyse/hypothalamus aan te laten maken?

Of hormonen van de arts? En krijg je die wel zomaar toegediend?
Gaat je pik daar ook nog meer van groeien?

Gr.

Borat Sagdiyev :P
 
hey,

Ik ben nu 17 jaar en circa 176-177 cm lang. Ben van bijna al me vrienden en neven de jongste en de kleinste, zwaar klote!
Verder ben ik va me 13e tot me 17e maar 4 cm gegroeid. Is dit normaal?
Want ik heb die jaren 's nachts gemiddeld iets van 8 uur geslapen.

Hoe kan ik nu, naast eventuele groeispurt, nog veel in de lengte groeien?
Veel slapen?

Of veel lichaamsbeweging om meer groeihormoon door je hypofyse/hypothalamus aan te laten maken?

Of hormonen van de arts? En krijg je die wel zomaar toegediend?
Gaat je pik daar ook nog meer van groeien?

Gr.

Borat Sagdiyev :P
'

Je kan er vrij weinig aan doen, dat zit gewoon in je genen. Denk ook niet dat de arts je hormonen gaat geven met 177cm. Je bent 17 dus mogelijk groei je nog naar de 180.

En sowieso 177cm valt best mee hoe klein dat is, helemaal op dit forum. Veel kleine brede mannetjes hier geloof ik.
 
Back
Naar boven