| | #101 |
| Freaky Bodybuilder | haha, ja ik moet er bij zeggen, ik werd ook wakker OP MIJN buik, lag dus ook op mijn arm..., normaal lig ik altijd op mn rug/zij en dan heb ik het nooit.
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #102 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
Heb ik ook al eens voorgehad. Ik was een film gaan kijken in de bioscoop. Film duurde ongeveer 2 uur en toen ie afgelopen was sprong ik recht uit de zetel en zakte direct door men benen. Toen even blijven zitten en daarna kon ik gewoon weer stappen.
__________________ Eat-Sleep-Bodybuild like a Beast ! "No limits , No fear " "I am the chosen one, The mighty hand of vengeance, sent down to strike the unroadworthy".. | |
| | |
| | #103 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | heb ik ook een keer gehad. ik was film aan het kijken in de woonkamer en wou snel uit mijn stoel springen en werd ineens helemaal licht in mijn hoofd en ben tegen de stenen tv meubel gevallen met mijn hoofd. leek net of ik droomde |
| | |
| | #104 |
| Dutch Bodybuilder | ik heb het wel eens voor een langere tijd gehad. Kon m'n arm een halve dag niet bewegen. Aan het einde van de dag kon ik m gelukkig weer buigen. Die dag daarna voelde het nog steeds klote, en kon ik m'n arm alsnog amper bewegen. Dag 3 en alles was ok.
__________________ Take It All, Give Nothing Back |
| | |
| | #105 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Karma Power: 1 | heb 1x in de auto gehad, was in slaap gevallen tijdens lange reis naar tsjechie en leunde met m'n gewicht op m'n arm die leunde op zo'n steuntje. toen ik wakker werd kon ik hem ff niet bewegen, schrok me rot maar was al snel weer over toen ik em ff wakker maakte in de sneeuw |
| | |
| | #106 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Je zit dan tussen slapen en waken in. Je bent je bewust van het feit dat je wakker wilt worden en op wil staan, maar zonder succes. Vaak schiet je uit paniek dan wakker Ook prima om dan verder te dromen, en dan blijf je nog bewust ook. Leuke ontdekkingsreis
__________________ Stats: 1.65 78 kg BF: ?? | |
| | |
| | #107 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Heb ik ook wel eens gehad maar dat komt omdat ik altijd met me armen onder me kussen lig . |
| | |
| | #108 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik heb dat altijd en overal, mijn armen, benen ... en nog redelijk erg, echt het gevoel dat hij verlamd is en vrij dik staat, ik heb ermee leren leven |
| | |
| | #109 |
| Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik werd een keer wakker met mijn arm op mijn gezicht. Ik schrok mij kapot, want het voelde niet als mijn arm. Dus ik sloeg hetgene, waarvan ik nog niet wist wat het was, weg met mijn linker arm. Op het moment dat ik het wegsloeg, merkte ik dat het vastzat aan mijn lichaam. Toen maar even het licht aangedaan en het bleek dat het mijn arm was. Vreemde ervaring. Duurde overigens een paar minuten voordat ik er weer gevoel in kreeg. |
| | |
| | #110 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 49 | kword ook regelmatig zo wakker , is idd freaky !!! |
| | |
| | #111 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Wacht maar to je het een keer met allebei je armen tegelijk hebt :shock:
__________________ Al je favoriete videoclips op 1 klik afstand! |
| | |
| | #112 |
| Ripped Bodybuilder | sterkte
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |
| | #113 |
| Cool Novice | Heb het een keer gehad in m'n arm. Echt leip maar wel geinig omdat ik er wel van gehoord had. Minder geinig een keer in mijn slaap knoerhard uitgehaald met de vuist naar achter op het kussen naast me. Mijn vrouwtje was nog wakker en rolde net ff opzij. Anders koppie kaduuk gehad. Vrij lullig en wat meer beangstigend. Ga er maar vanuit dat het niet terug komt |
| | |
| | #114 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | haha herkenbaar dit |
| | |
| | #115 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Nagellak opdoen, arm achter je benen langs en maar rukken. Sensationeel, net alsof iemand anders het vieze werk voor je opknapt. |
| | |
| | #116 |
| Cool Novice | Ik heb hetzelfde megmaakt, al meer dan eenmaal. Wil mij arm opheffen en valt pardoes in mijn eigen gezicht. Best eng maar na een minuutje komt er terug gevoel. Of het gevaarlijk is, is moelijk te zeggen. Kijk je hebt een arterieel systeem dat bloed de arm binnen brengt, dit is diep gelegen en wordt niet makelijk afgeklemd, daarnaast heb je bloedbanen die het bloed afvoeren via een veneus systeem dat meer aan de oppervlakte van de arm ligt. Wanneer je nu op je eigen arm slaapt gaat veneus bloedbaan worden dicht geduwd waardoor de druk stijgt in arm en er nog moeilijk bloed bijkomt. Je krijgt een slapende arm. Wanneer dit zeer lang aanhoudt zou het voor problemen kunnnen zorgen. Echter hoewel het lijkt dat je soms de ganse nacht op arm slaapt is dit niet, je beweegt zeer veel in je slaap, verder wordt je ook wakker van het gevoel. Dus schrik hebben voor ernstige gevolgen is niet echt nodig. Er bestaan natuurlijk uitzonderingen. |
| | |
| | #117 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Ik lig vaak op mijn hand of arm waardoor de bloedsomloop knel komt te zitten. Dan wordt ik wakker met z'n doof gevoel . Gewoon je arm langs het bed laten vallen zo stroomt het bloed sneller erdoor heen en kun je weer verder slapen Gr. | |
| | |
| | #118 |
| Freaky Bodybuilder | Had precies hetzeflde als in de startpost vannacht weer!
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #119 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
heb dat met mijn arm nooit gehad maar ik zou hem gelijk om mijn lul leggen als hij zo gevoelloos was
__________________ Beavers take over the world!! Wilders!!! :thumbs: | |
| | |
| | #120 | |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Citaat:
Kan dus soms gebeuren dat je wakker wordt voordat het mechanisme is opgeheven. Ben een boekje aan het lezen van een prof. neurologie aan de VU, over the brain
__________________ "Mens sana in corpore sano" | |
| | |