Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 3 April 2008, 19:40   #101
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

MacB's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 16
MacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
haha, ja ik moet er bij zeggen, ik werd ook wakker OP MIJN buik, lag dus ook op mijn arm..., normaal lig ik altijd op mn rug/zij en dan heb ik het nooit.

Big Ass lover Club FTW!
MacB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2008, 20:21   #102
Dutch Bodybuilder

Van Dammage's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 2 Van Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijnVan Dammage heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door jody Bekijk Post
ik had eens teveel kleingeld in men portemonnee zitten en die zat in me achterzak

na een uurtje rijden spring ik uit men bestelwagen en zakte bijna door men been

voelde aan als pudding en had er totaal geen gevoel meer in.

de mensen keken wel ff raar toen ze me mezelf zagen vasthouden aan de zijkant van men bestalwagen lol

Heb ik ook al eens voorgehad. Ik was een film gaan kijken in de bioscoop. Film duurde ongeveer 2 uur en toen ie afgelopen was sprong ik recht uit de zetel en zakte direct door men benen. Toen even blijven zitten en daarna kon ik gewoon weer stappen.

"No limits , No fear "

"I am the chosen one, The mighty hand of vengeance, sent down to strike the unroadworthy"..
Van Dammage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2008, 20:48   #103
Cool Novice

Leeftijd: 18
Karma Power: 1 Offensje is op een gedistingeerde weg
heb ik ook een keer gehad. ik was film aan het kijken in de woonkamer en wou snel uit mijn stoel springen en werd ineens helemaal licht in mijn hoofd en ben tegen de stenen tv meubel gevallen met mijn hoofd. leek net of ik droomde
Offensje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2008, 12:11   #104
Dutch Bodybuilder
Gewichtheffer

Riccohw's Avatar

Karma Power: 2 Riccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Riccohw
Bekijk Galerij (2 foto's)
ik heb het wel eens voor een langere tijd gehad. Kon m'n arm een halve dag niet bewegen. Aan het einde van de dag kon ik m gelukkig weer buigen. Die dag daarna voelde het nog steeds klote, en kon ik m'n arm alsnog amper bewegen. Dag 3 en alles was ok.
Oud 4 April 2008, 20:33   #105
Cool Novice

Gosha's Avatar

Leeftijd: 17
Blog Berichten: 1
Karma Power: 1 Gosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zich
heb 1x in de auto gehad, was in slaap gevallen tijdens lange reis naar tsjechie en leunde met m'n gewicht op m'n arm die leunde op zo'n steuntje. toen ik wakker werd kon ik hem ff niet bewegen, schrok me rot maar was al snel weer over toen ik em ff wakker maakte in de sneeuw
Gosha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2008, 20:35   #106
Advanced Bodybuilder

Butcher19's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 5 Butcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Butcher19
Citaat:
Origineel gepost door Mr.Mike Bekijk Post
Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei
SP = sleep paralyse.
Je zit dan tussen slapen en waken in. Je bent je bewust van het feit dat je wakker wilt worden en op wil staan, maar zonder succes. Vaak schiet je uit paniek dan wakker
Ook prima om dan verder te dromen, en dan blijf je nog bewust ook. Leuke ontdekkingsreis
BF: ??
Butcher19 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2008, 13:15   #107
Cool Novice

Leeftijd: 17
Karma Power: 2 JanPaul90 zal spoedig beroemd wordenJanPaul90 zal spoedig beroemd worden
Heb ik ook wel eens gehad maar dat komt omdat ik altijd met me armen onder me kussen lig .
JanPaul90 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2008, 14:55   #108
Cool Novice

steveb's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 0 steveb is op een gedistingeerde weg
ik heb dat altijd en overal, mijn armen, benen ... en nog redelijk erg, echt het gevoel dat hij verlamd is en vrij dik staat, ik heb ermee leren leven
steveb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 14:51   #109
Novice

Karma Power: 0 St3fan is op een gedistingeerde weg
Ik werd een keer wakker met mijn arm op mijn gezicht. Ik schrok mij kapot, want het voelde niet als mijn arm. Dus ik sloeg hetgene, waarvan ik nog niet wist wat het was, weg met mijn linker arm. Op het moment dat ik het wegsloeg, merkte ik dat het vastzat aan mijn lichaam. Toen maar even het licht aangedaan en het bleek dat het mijn arm was. Vreemde ervaring. Duurde overigens een paar minuten voordat ik er weer gevoel in kreeg.
St3fan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 16:15   #110
Monstrous Giant
Powerlifter

mhr team's Avatar

Karma Power: 49
mhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimpmhr team is DBB's Karma Pimp
kword ook regelmatig zo wakker , is idd freaky !!!
Stars
mhr team is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 16:17   #111
Dutch Bodybuilder

jamesz's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 6 jamesz is gewoon erg aardigjamesz is gewoon erg aardigjamesz is gewoon erg aardigjamesz is gewoon erg aardigjamesz is gewoon erg aardigjamesz is gewoon erg aardig
Wacht maar to je het een keer met allebei je armen tegelijk hebt :shock:
jamesz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2008, 16:02   #112
Ripped Bodybuilder

Kazz Unit's Avatar

Karma Power: 13
Kazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
sterkte

remember,remember, the 5th of november

In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron
Kazz Unit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2008, 15:32   #113
Cool Novice

SoPo's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 1 SoPo is gewoon erg aardigSoPo is gewoon erg aardigSoPo is gewoon erg aardigSoPo is gewoon erg aardigSoPo is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar SoPo
Heb het een keer gehad in m'n arm. Echt leip maar wel geinig omdat ik er wel van gehoord had.
Minder geinig een keer in mijn slaap knoerhard uitgehaald met de vuist naar achter op het kussen naast me. Mijn vrouwtje was nog wakker en rolde net ff opzij. Anders koppie kaduuk gehad. Vrij lullig en wat meer beangstigend. Schrok er zelf ook wakker van
Ga er maar vanuit dat het niet terug komt
SoPo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2008, 22:15   #114
Dutch Bodybuilder
Elite Member

B2006's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 5 B2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allen
haha herkenbaar dit ook 2 keer per week last van, ook wel es 2 armen tegelijk! Ken iemand die zen enkel heeft gebroken toen hij dat met zen been had, klapte er helemaal doorheen
B2006 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 20:35   #115
Novice

Karma Power: 0 Jaapje is op een gedistingeerde weg
Nagellak opdoen, arm achter je benen langs en maar rukken.
Sensationeel, net alsof iemand anders het vieze werk voor je opknapt.
Jaapje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 11:21   #116
Cool Novice

CoachDO's Avatar

Karma Power: 1 CoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar CoachDO
Bekijk Galerij (2 foto's)
Ik heb hetzelfde megmaakt, al meer dan eenmaal. Wil mij arm opheffen en valt pardoes in mijn eigen gezicht. Best eng maar na een minuutje komt er terug gevoel.
Of het gevaarlijk is, is moelijk te zeggen.
Kijk je hebt een arterieel systeem dat bloed de arm binnen brengt, dit is diep gelegen en wordt niet makelijk afgeklemd, daarnaast heb je bloedbanen die het bloed afvoeren via een veneus systeem dat meer aan de oppervlakte van de arm ligt.
Wanneer je nu op je eigen arm slaapt gaat veneus bloedbaan worden dicht geduwd waardoor de druk stijgt in arm en er nog moeilijk bloed bijkomt. Je krijgt een slapende arm.
Wanneer dit zeer lang aanhoudt zou het voor problemen kunnnen zorgen. Echter hoewel het lijkt dat je soms de ganse nacht op arm slaapt is dit niet, je beweegt zeer veel in je slaap, verder wordt je ook wakker van het gevoel. Dus schrik hebben voor ernstige gevolgen is niet echt nodig. Er bestaan natuurlijk uitzonderingen.
CoachDO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 11:29   #117
Dutch Bodybuilder

GoHardOrGoHome's Avatar

Karma Power: 1 GoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door MacB Bekijk Post
Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.

Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!

WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.

Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens
Ja, ik weet wat je bedoeld dat heb ik elke nacht weer.
Ik lig vaak op mijn hand of arm waardoor de bloedsomloop knel komt te zitten.
Dan wordt ik wakker met z'n doof gevoel . Gewoon je arm langs het bed laten vallen
zo stroomt het bloed sneller erdoor heen en kun je weer verder slapen

Gr.
GoHardOrGoHome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 13:26   #118
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

MacB's Avatar

Karma Power: 16
MacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realm
Had precies hetzeflde als in de startpost vannacht weer!

Big Ass lover Club FTW!
MacB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 17:39   #119
Ripped Bodybuilder

erwin280's Avatar

Karma Power: 18
erwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (7 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Mr.Mike Bekijk Post
Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei
dat heb ik iets van een half jaar lang meerdere keren per nacht gehad, echt irritand en ook wel een beetje eng in het begin. maar je gaat er wel aan wennen als het vaak gebeurt. schijnt een gevolg van veel stress te zijn wat opzich wel kan kloppen omdat ik in die tijd mijn leven niet echt op orde had on het zo maar te zeggen.

heb dat met mijn arm nooit gehad maar ik zou hem gelijk om mijn lul leggen als hij zo gevoelloos was

Wilders!!! :thumbs:
erwin280 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 17:46   #120
King of the hill
Elite Member

RougeMonkey's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 30
RougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door erwin280 Bekijk Post
dat heb ik iets van een half jaar lang meerdere keren per nacht gehad, echt irritand en ook wel een beetje eng in het begin. maar je gaat er wel aan wennen als het vaak gebeurt. schijnt een gevolg van veel stress te zijn wat opzich wel kan kloppen omdat ik in die tijd mijn leven niet echt op orde had on het zo maar te zeggen.

heb dat met mijn arm nooit gehad maar ik zou hem gelijk om mijn lul leggen als hij zo gevoelloos was
In de REM fase van je slaap raakt je lichaam functioneel verlamd, als bescherming voor jezelf. Als dat niet zou gebeuren zou je dingen kunnen gaan doen door je dromen. Als je b.v. zou dromen over een gevecht zou je dus als een malle om je heen kunnen gaan slaan. Het is een beschermingsmechanisme van je lichaam tegen jezelf en andere. Mooi he.
Kan dus soms gebeuren dat je wakker wordt voordat het mechanisme is opgeheven.

Ben een boekje aan het lezen van een prof. neurologie aan de VU, over the brain.

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels