Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27 March 2008, 20:53   #81
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 3 RickN is een naam gekend door allenRickN is een naam gekend door allenRickN is een naam gekend door allenRickN is een naam gekend door allenRickN is een naam gekend door allenRickN is een naam gekend door allenRickN is een naam gekend door allen
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door arnoldfan Bekijk Post
vanavond ga ik het eens bij mijn pik proberen.
leg je hem onder je hoofd dan?
RickN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 22:26   #82
pol
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 29
Karma Power: 4 pol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbaken
heb dit ook wel es gehad, op mijn hand geslapen, en een tijdje het gevoel in mijn linker pink en ringvinger kwijt geweest, zeer vervelend voor een paar dagen als ik gitaar wou spelen.
pol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 22:31   #83
Cool Novice

malden's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 1 malden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbaken
ook elke nacht last van ehct een rot gevoel
ik heb heb wel meer last van sinds in train
malden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 23:29   #84
Freaky Bodybuilder

riggard's Avatar

Karma Power: 37
riggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar riggard
Bekijk Galerij (13 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door calcification Bekijk Post
Een tintelende arm of verlamde arm komt wel vaker voor zo te zien.
Hier nog een patiënt bij mij voelt ie dan superzwaar aan en ik kan pas opnieuw de slaap vatten als ie terug in orde voelt.
Maar wat ik persoonlijk erger of freaky vind is als je zo plotseling een kramp van 20-30sec in je kuit krijgt midden in de nacht, tering das pas shit.
Gelukkig komt dit maar zelden voor en zou dit gewoon aan een magnesiumtekort liggen.
ahh, ja die kuitkrampen, echt te erg, gelukkig de laatste tijd nooit mer last van, maar soms had ik dan gewoon echt 3 dagen lang pijn nog in m'n kuit

verder wordt ik eigenlijk nooit wakker 's nachts.
"Stop pigeonholing yourself as a hard gainer. Hard gaining means slower/smaller gains. Believing that fact is a set up for failure. I bought into that term when I started out too. Unfotunately all it did was give myself a convienient excuse for why I wasn't growing at the rate I wanted."

volg mijn doggcrap log op de weg naar de 100kg;
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-droog-123513/
riggard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 00:18   #85
Cool Novice

Neilpryde's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 2 Neilpryde is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door MacB Bekijk Post
Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.

Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!

WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.

Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens
Ik heb dit dus ook een tijd gehad en begon er serieus aan te denken dat me arm begon te verlammen ofzo. Aangezien ik ook last van mijn schouder had. Misschien te hard getraind? Nu al tijdje niet meer gehad.
Oud 28 March 2008, 00:53   #86
Ripped Bodybuilder
Powerlifter

christG's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 60
christG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma President
Heb dat ook wel es met m'n arm als ik wakker word. Echt geen leuk gevoel, gaat over na wat 'slaan' met de arm, na halve minuut ofzo. Dan lijkt de doorbloeding terug ok. Of wat het probleem ook moge zijn.

No More Mr Nice Guy

God hates us all!

Log: bigger, stronger, better
christG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 01:26   #87
Cool Novice

tramtram's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 0 tramtram is op een gedistingeerde weg
zo vaak dan dnek ik waar is me arm en dan ligt vrouw erop met der dikke kont hehe

1,69 kort
62,8 kilotjus
tramtram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 09:10   #88
Advanced Bodybuilder

Mongsky's Avatar

Karma Power: 5 Mongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Mongsky
Bekijk Galerij (8 foto's)
Heb ik ook al een paar keer meegemaakt met mijn arm.
Ik laat hem dan naast mijn bed hangen tot er bloed instroomt en het begint te prikkelen. Na mijn operatie heb ik 24u met zo'n verlamde arm in bed gelegen, is lastig na een tijdje.
Mongsky is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 09:11   #89
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

MacB's Avatar

Karma Power: 16
MacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Neilpryde Bekijk Post
Ik heb dit dus ook een tijd gehad en begon er serieus aan te denken dat me arm begon te verlammen ofzo. Aangezien ik ook last van mijn schouder had. Misschien te hard getraind? Nu al tijdje niet meer gehad.
niks met training te maken,w ant khad al week arm niet egtrained

Big Ass lover Club FTW!
MacB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 21:40   #90
Huge Freak

Geslacht: V
Karma Power: 44
Mikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma PimpMikki is DBB's Karma Pimp
Heb ik ook al te vaak gehad.
Mikki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 23:13   #91
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Karma Power: 4 nbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te worden
heb het ook al zo vaak gehad, en ja tis behoorlijk klote en altijd even schrikken. Maargoed het is niets ernstigs, en mocht er iets beschadigds zijn (als je ECHT heel lang op je arm ligt), kapotte zenuwen groeien altijd weer aan.

"Proud member of the DBB Big Ass Lover Club"
nbatweek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 09:13   #92
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

MacB's Avatar

Karma Power: 16
MacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door nbatweek Bekijk Post
heb het ook al zo vaak gehad, en ja tis behoorlijk klote en altijd even schrikken. Maargoed het is niets ernstigs, en mocht er iets beschadigds zijn (als je ECHT heel lang op je arm ligt), kapotte zenuwen groeien altijd weer aan.
right...

Big Ass lover Club FTW!
MacB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 16:33   #93
Dutch Bodybuilder

SmellyOrc's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 3 SmellyOrc heeft veel om trots over te zijnSmellyOrc heeft veel om trots over te zijnSmellyOrc heeft veel om trots over te zijnSmellyOrc heeft veel om trots over te zijnSmellyOrc heeft veel om trots over te zijnSmellyOrc heeft veel om trots over te zijnSmellyOrc heeft veel om trots over te zijnSmellyOrc heeft veel om trots over te zijnSmellyOrc heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door nbatweek Bekijk Post
Ja, met enkele milimeters per week...
Oud 29 March 2008, 16:48   #94
Advanced Bodybuilder

tl21's Avatar

Karma Power: 4 tl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijn
haha ik ken het. Ik werd midden in de nacht wakker en ik dacht dat het een rat was. Was ik 2 keer me eigen hand aan het "weggooien" was echt vaag.
Oud 29 March 2008, 21:19   #95
Advanced Bodybuilder

Exige's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 5 Exige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijnExige heeft veel om trots over te zijn
Dit topic doet me denken aan deze skit:

YouTube - Numb Dentist
Bulk mode ON

Fighting for peace is like fucking for virginity...

En siliconen zijn gewoon geil.
Exige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 21:29   #96
Nutteloos..
Elite Member

Bentley's Avatar

Karma Power: 4 Bentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBentley heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Bentley
Citaat:
Origineel gepost door Mr.Mike Bekijk Post
Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei
Dat heb ik idd ook 1x meegemaakt, fuckin bizar. Schrok me de tering in, je kan gewoon niks.
You know why you're here...
And if you don't then get the fuck out!

Bentley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2008, 21:26   #97
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
Stuur een bericht via MSN naar iank
iemand al naar de huisarts geweest ermee ofzo? ik heb het tegenwoordig zowat iedere nacht en ik vraag me nou echt af hoe dat in godsnaam mogelijk is?
iank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2008, 16:41   #98
Cool Novice

baaaEy's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 2 baaaEy is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar baaaEy
ik ga altijd ff me pik bestasten, lijkt net of iemand anders het doet met zon lamme arm.
Oud 1 April 2008, 16:52   #99
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door iank Bekijk Post
iemand al naar de huisarts geweest ermee ofzo? ik heb het tegenwoordig zowat iedere nacht en ik vraag me nou echt af hoe dat in godsnaam mogelijk is?
Gewoon afgeknelde zenuw. Proberen op je rug in slaap te vallen da is de kans klein dat het gebeurd.

Train like an animal, eat like a horse,
sleep like a baby, grow like a weed

Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête
Big T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2008, 11:31   #100
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 16
Karma Power: 1 masterpiece is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door MacB Bekijk Post
Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.

Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!

WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.

Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens

haha ik heb dit ook eens gehad , dat is gewoon je slapende arm, ik pakte hem op en ik liet hem vallen , vervolgens lag ik te kreunen uit pijn , raad maar eens waar mijn vuist op viel
Het is idd wel freaky...
masterpiece is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels