Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27 March 2008, 15:44   #61
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

Mr.Mike's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 23
Mr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het Universum
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door erca Bekijk Post
Ik heb dit ook vrij vaak dat m'n arm "slaapt".
Op een keer had ik, toen ik wakker werd, m'n slapende arm rechtgezet op de elleboog met m'n andere hand, toen liet ik hem los. Plots werd m'n deken van mij af getrokken, ik schrok me dood en keek klaarwakker de kamer, die nog donker was, rond op zoek naar een indringer. Had natuurlijk niet door dat het mijn eigen slapende arm was die omgevallen was en het deken een stukje had meegetrokken...
Brutal self ownage

What doesn't kill you, makes you stronger.
Mr.Mike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 15:51   #62
Cool Novice

NHke's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 1 NHke zal spoedig beroemd wordenNHke zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (5 foto's)
Heb het een paar nachten geleden nog voor gehad..

Ik lag gewoon op men rug, hoofd op men kussen en men arm zo rond men hoofd..
Ik word wakker, wil men arm naast me leggen.. Dat ging gewoon NIET!! Heb echt men andere arm moeten pakken en men slapende arm naast mij leggen..
NHke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 16:08   #63
★ Ubermensch ★
Elite Member Powerlifter

Gorill0r's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 60
Gorill0r is herboren als heerser van het SamsaraGorill0r is herboren als heerser van het SamsaraGorill0r is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Heb dit ook erg vaak, eerste keer schrok ik me kapot
Gorill0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 16:16   #64
Freaky Bodybuilder

arnoldfan's Avatar

Karma Power: 16
arnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door Gorill0r Bekijk Post
Heb dit ook erg vaak, eerste keer schrok ik me kapot
Ik dacht ook dat ik derest van mijn leven met 1 verlamd arm rondmoest.
arnoldfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 16:25   #65
Competitive Bodybuilder

Realist's Avatar

Karma Power: 7 Realist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren wordenRealist zal spoedig herboren worden
Dit heb ik zovaak meegemaakt, maar wist altijd wel dat het mijn arm was
Oud 27 March 2008, 16:34   #66
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

Karma Power: 7
robintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door MacB Bekijk Post
haha, je moet echt heel lang op ej hand zitten, om hem echt helemaal te verlammen volgens mij
je wilt een stranger?
robintjuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 16:35   #67
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

MacB's Avatar

MacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door robintjuh Bekijk Post
je wilt een stranger?
nog nooit gehad maar, als je hand zo verlamd is, kan je toch ook niet meer fappen...

Big Ass lover Club FTW!
MacB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 16:40   #68
Cool Novice

Leeftijd: 20
Karma Power: 1 Eire zal spoedig beroemd wordenEire zal spoedig beroemd worden
Citaat:
Origineel gepost door MacB Bekijk Post
nog nooit gehad maar, als je hand zo verlamd is, kan je toch ook niet meer fappen...
Reaguurder! Ik heb het toevallig ook een paar dagen geleden voor de eerste keer gehad. Best eng als je eerst denkt dat je verlamd bent.
Eire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 16:46   #69
Ripped Bodybuilder
Powerlifter

Phenochef's Avatar

Karma Power: 14
Phenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
Heb dat bijna elke nacht aan mijn 2 armen.
Oud 27 March 2008, 16:51   #70
Freaky Bodybuilder

arnoldfan's Avatar

arnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realm
vanavond ga ik het eens bij mijn pik proberen.
arnoldfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 17:03   #71
Ripped Bodybuilder

Gottardi Exp's Avatar

Leeftijd: 25
Gottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door NHke Bekijk Post
Heb het een paar nachten geleden nog voor gehad..

Ik lag gewoon op men rug, hoofd op men kussen en men arm zo rond men hoofd..
Ik word wakker, wil men arm naast me leggen.. Dat ging gewoon NIET!! Heb echt men andere arm moeten pakken en men slapende arm naast mij leggen..
Ik heb het ook in dezelfde houding, arm boven mij slapen.

Stats:
1.70
75 kg
Deadlift: 3 x 100
squat: 3 x 90
bench 1 x 90
Gottardi Exp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 17:06   #72
Competitive Bodybuilder

inferno87's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 8
inferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realm
ik heb vaak dat ik op me rug wakker word en 1 arm vanaf me schouder over de rand en dan kan ik me arm niet me omhoog doen omdat het vet pijn doet dan
---------------------
Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!!
---------------------
Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen
inferno87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 17:21   #73
Cool Novice

MikeJoshua's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 1 MikeJoshua is op een gedistingeerde weg
Ja, al een aantal keer
Mijn arm dan
MikeJoshua is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 17:32   #74
Jehova's getuige
Elite Member

Bouwens's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 60
Bouwens is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenBouwens is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenBouwens is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenBouwens is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Stuur een bericht via MSN naar Bouwens
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Mr.Mike Bekijk Post
Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei

Slaapverlamming

voor de dames
Bouwens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 17:33   #75
MMN
Competitive Bodybuilder
Gewichtheffer

MMN's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 9
MMN is herboren in de Dier realmMMN is herboren in de Dier realmMMN is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (3 foto's)
haha ja dat heb ik ook wel eens met mijn arm gehad ik sloeg mezelf er gewoon mee daar heb ik nog echt erg om kunnen lachen
maar ik had ook een keer dat ik zo in een stoel zat met mijn knieeen tegen de computer tafel dat toen ik opstond ik gewoon door mijn enkels ging gelukkig kon ik me nog aan de stoel vastpakken

76.......77........78........79........80........81........82........83........84........85........86........87........88........89........90
88 KG bereiken in April done
90 kg bereiken in mei (niks beachproof vreten sissy ! ! ! !)

2005 : 58 KG
2006 : 66 KG
2007 : 76 KG
2008 : 90 KG <- doel Juli dit jaar
MMN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 17:35   #76
King of the hill
Elite Member

RougeMonkey's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 30
RougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma King
Heeft niet met de doorbloeding te maken. De perifere zenuwen zijn bekneld geweest tijdens het slapen, waardoor er tijdelijk functieverlies optreedt.
Oud 27 March 2008, 20:07   #77
Competitive Bodybuilder

jody's Avatar

Karma Power: 13
jody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar jody
Citaat:
Origineel gepost door bikerbabe Bekijk Post
ge had gewoon te veel gezopen ja
ssshhhhhht

104kg-15%

http://youtube.com/profile?user=sprytal
jody is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 20:37   #78
Advanced Bodybuilder

billiejoe's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 6 billiejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Mooie is dat je enkel je bovenarm/schouder kan bewegen.. dus dan slingert er een hand vol op je bek ineens, omdat je hem niet kan tegenhouden
Oud 27 March 2008, 20:40   #79
Freaky Bodybuilder

calcification's Avatar

Karma Power: 38 calcification heeft Karma uitgeschakeld
Een tintelende arm of verlamde arm komt wel vaker voor zo te zien.
Hier nog een patiënt bij mij voelt ie dan superzwaar aan en ik kan pas opnieuw de slaap vatten als ie terug in orde voelt.
Maar wat ik persoonlijk erger of freaky vind is als je zo plotseling een kramp van 20-30sec in je kuit krijgt midden in de nacht, tering das pas shit.
Gelukkig komt dit maar zelden voor en zou dit gewoon aan een magnesiumtekort liggen.
13%BF

~Death is certain, life is not~
calcification is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 20:42   #80
Advanced Bodybuilder

Yeahbuddy's Avatar

Leeftijd: 44
Karma Power: 5 Yeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Gaaf verschijnsel.
Yeahbuddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels