| | #41 |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Bruxelles Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heb ik ook al verschillende malen gehad, sinds ik train. Dan lig ik bijvoorbeeld op mijn zij en knel ik mijn bloedsomloop af, dan ligt die arm eronder en moet ik rollen als een mongool en met mijn andere arm de verlamde arm uit bed laten hangen. Dan komt er een tintelend gevoel en na een tijdje is hij weer in orde. Toen het de eerste keer gebeurde scheet ik hem bijna. |
| | |
| | #42 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | dave chappele: "Have you ever given yourself a stranger?" |
| | |
| | #43 |
| Ripped Bodybuilder | Raar gevoel he Ik denk soms stel dat je op dat moment stomdronken bent en je lichaam je niet tijdig wekt..mss treedt er wel permanente schade op dan.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #44 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | wel vaker gehad, kei grappig moet je jezelf dan eens mee bitchslappen, 9/10 comedyrating
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #45 |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Bruxelles Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja hier denk ik ook aan soms, kan dit? |
| | |
| | #47 |
| Freaky Bodybuilder | yep ... dacht het wel ... Mijn ex zat aan de methadon en vertelde wel eens dat er mensen dat voor hadden gehad toen zij in de afkick zat. Methadon, weekend naar huis en dan toch nog hero gerbuiken. Kwamen ze terug in de afkick, gingen ze 'slapen' maar waren veel verder van de wereld dan slapen. Dus werden ook van niets wakker. Verplegers moesten dan erop letten dat ze niet in freaky houdingen lagen. Als ik haar daar soms zag liggen als ze haar drankje op had, geloof ik het wel.
__________________ steroid-free since 1978 |
| | |
| | #48 |
| Freaky Bodybuilder | Ik heb dit ook vrij vaak dat m'n arm "slaapt". Op een keer had ik, toen ik wakker werd, m'n slapende arm rechtgezet op de elleboog met m'n andere hand, toen liet ik hem los. Plots werd m'n deken van mij af getrokken, ik schrok me dood en keek klaarwakker de kamer, die nog donker was, rond op zoek naar een indringer. Had natuurlijk niet door dat het mijn eigen slapende arm was die omgevallen was en het deken een stukje had meegetrokken... |
| | |
| | #49 |
| Freaky Bodybuilder | heb ik zo vaak gehad. Is niet zo leuk hehe. Komt omdat je erop gaat liggen en dan circuleert de bloed niet goed. Wat pas echt klote zal zijn is als je helemaal weg bent van drugs en dan zoiets niet merkt. Denk dat ze dan de volgonde dag je arm moeten amputeren...
__________________ . . . I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! When I am high...I am high on slin. Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! |
| | |
| | #50 |
| Freaky Bodybuilder | Ah, valt allemaal nog wel mee. Ik heb ook wel eens slaapverlamming gehad, stoorde me niet echt zo. Een lamme arm heb ik elke keer als ik gezopen heb, went wel. |
| | |
| | #51 |
| Ripped Bodybuilder | Slaapverlamming is pas freaky, zoals eerder gezegd. Paar keer meegemaakt, echt niet tof.
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #52 |
| ★ Mr. Prefect ★ Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 11 | hehe... ken het gevoel, heb het een tijdje best vaak gehad! laatste tijd gelukkig niet meer! Schudden, slaan, knijpen.. no pain!
__________________ Spoiler |
| | |
| | #53 |
| ★★★ Anti Guru ★★★ Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Dystopia Geslacht: M
Karma Power: 10 | Ben wel is in slaap gevallen, toen ik klein was, met me voeten tussen de zitting en de leuning van de bank (Lekker warm was dat) toen ik toen op stond wist ik ook niet wat ik mee maakte. Heb wel vaak dat me handen nog slapen of een paar vingers die opstart problemen hebben.
__________________ Eat like a King, Work like a Slave, Sleep like a Baby, Look like a god No matter how elegant the science, you must occasionally look at the results Laatst aangepast door Tays : 27 March 2008 om 14:31. |
| | |
| | #54 |
| Freaky Bodybuilder | LOL
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #55 |
| Colossal Veteran | Ik heb het super vaak. Beste werkt om met je andere hand die ene hand de lucht in te houden zodat het bloed er een beetje uit stroomt.
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! |
| | |
| | #56 |
| Freaky Bodybuilder | haha, je moet echt heel lang op ej hand zitten, om hem echt helemaal te verlammen volgens mij
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #57 |
| Advanced Bodybuilder |
__________________ Training is a way of living.. |
| | |
| | #58 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: jonko's dreams Leeftijd: 23 Geslacht: V
Blog Berichten: 2 Karma Power: 15 | Citaat:
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger Deadlift pic Blog *eigendom van Jonko©* | |
| | |
| | #59 | ||
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Citaat:
__________________ GRATIS SUPS!!!!! | ||
| | |
| | #60 |
| Freaky Bodybuilder | lol heb ik ook wel eens gehad jah
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...xxs-log-79697/ stats updated 16/10/07: 1,76 76,5kg bf 14,5% denk ik armen:39cm borst rug: 106cm BP 1 * 115 DL 1 * 120 Squat 1* 117,5 clean bulking time :) |
| | |