Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27 March 2008, 11:31   #41
Huge Freak
Elite Member

Akira's Avatar

Leeftijd: 19
Geslacht: M
Karma Power: 60
Akira is herboren als heerser van het SamsaraAkira is herboren als heerser van het SamsaraAkira is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Heb ik ook al verschillende malen gehad, sinds ik train.
Dan lig ik bijvoorbeeld op mijn zij en knel ik mijn bloedsomloop af, dan ligt die arm eronder en moet ik rollen als een mongool en met mijn andere arm de verlamde arm uit bed laten hangen. Dan komt er een tintelend gevoel en na een tijdje is hij weer in orde. Toen het de eerste keer gebeurde scheet ik hem bijna.
Akira is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 11:44   #42
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

Karma Power: 7
robintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realm
dave chappele: "Have you ever given yourself a stranger?"
robintjuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 11:51   #43
Ripped Bodybuilder

Gottardi Exp's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 16
Gottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (3 foto's)
Raar gevoel he heb het ook meermaals al gehad. Hopelijk niet gevaarlijk dat je armen zo een tijd zonder zuurstof zitten.
Ik denk soms stel dat je op dat moment stomdronken bent en je lichaam je niet tijdig wekt..mss treedt er wel permanente schade op dan.

Stats:
1.70
75 kg
Deadlift: 3 x 100
squat: 3 x 90
bench 1 x 90
Gottardi Exp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 12:00   #44
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Leeftijd: 22
Blog Berichten: 3
Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (10 foto's)
wel vaker gehad, kei grappig

moet je jezelf dan eens mee bitchslappen, 9/10 comedyrating
Jonko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 12:20   #45
Huge Freak
Elite Member

Akira's Avatar

Akira is herboren als heerser van het SamsaraAkira is herboren als heerser van het SamsaraAkira is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Gottardi Exp Bekijk Post
Raar gevoel he heb het ook meermaals al gehad. Hopelijk niet gevaarlijk dat je armen zo een tijd zonder zuurstof zitten.
Ik denk soms stel dat je op dat moment stomdronken bent en je lichaam je niet tijdig wekt..mss treedt er wel permanente schade op dan.
Ja hier denk ik ook aan soms, kan dit?
Akira is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 12:24   #46
Moderator
Moderator Powerlifter

Sephirothsnake's Avatar

Leeftijd: 24
Blog Berichten: 2
Sephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
Mijn ex heeft dat ook eens voorgehad, die flipte ook even.
Sephirothsnake is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 12:27   #47
Freaky Bodybuilder

Robke78's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 36
Robke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Robke78
Citaat:
Origineel gepost door Akira Bekijk Post
Ja hier denk ik ook aan soms, kan dit?
yep ... dacht het wel ...
Mijn ex zat aan de methadon en vertelde wel eens dat er mensen dat voor
hadden gehad toen zij in de afkick zat. Methadon, weekend naar huis en dan
toch nog hero gerbuiken. Kwamen ze terug in de afkick, gingen ze 'slapen' maar waren veel
verder van de wereld dan slapen. Dus werden ook van niets wakker. Verplegers moesten
dan erop letten dat ze niet in freaky houdingen lagen.

Als ik haar daar soms zag liggen als ze haar drankje op had, geloof ik het wel.
Oud 27 March 2008, 12:33   #48
Freaky Bodybuilder

Leeftijd: 16
Karma Power: 24
erca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universum
Stuur een bericht via MSN naar erca
Ik heb dit ook vrij vaak dat m'n arm "slaapt".
Op een keer had ik, toen ik wakker werd, m'n slapende arm rechtgezet op de elleboog met m'n andere hand, toen liet ik hem los. Plots werd m'n deken van mij af getrokken, ik schrok me dood en keek klaarwakker de kamer, die nog donker was, rond op zoek naar een indringer. Had natuurlijk niet door dat het mijn eigen slapende arm was die omgevallen was en het deken een stukje had meegetrokken...
erca is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 12:56   #49
Freaky Bodybuilder

KukiShu's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 57
KukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma President
Bekijk Galerij (1 foto's)
heb ik zo vaak gehad. Is niet zo leuk hehe. Komt omdat je erop gaat liggen en dan circuleert de bloed niet goed. Wat pas echt klote zal zijn is als je helemaal weg bent van drugs en dan zoiets niet merkt. Denk dat ze dan de volgonde dag je arm moeten amputeren...

I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!

When I am high...I am high on slin.

Today still wanted by advanced athletes, they survive underground.
If you can't grow, if nothing else helps and you can find them.
Then maybe you can buy steroids!
KukiShu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 13:40   #50
Freaky Bodybuilder

guardian's Avatar

Leeftijd: 26
guardian is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenguardian is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenguardian is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenguardian is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Ah, valt allemaal nog wel mee. Ik heb ook wel eens slaapverlamming gehad, stoorde me niet echt zo. Een lamme arm heb ik elke keer als ik gezopen heb, went wel.
guardian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 13:42   #51
Ripped Bodybuilder

Mikeh18's Avatar

Karma Power: 14
Mikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar Mikeh18
Bekijk Galerij (4 foto's)
Slaapverlamming is pas freaky, zoals eerder gezegd. Paar keer meegemaakt, echt niet tof.
Oud 27 March 2008, 14:01   #52
★ Mr. Prefect ★
Elite Member

PatrickT's Avatar

Karma Power: 11
PatrickT is herboren in de Mens realmPatrickT is herboren in de Mens realmPatrickT is herboren in de Mens realm
hehe... ken het gevoel, heb het een tijdje best vaak gehad! laatste tijd gelukkig niet meer!

Schudden, slaan, knijpen.. no pain!
Oud 27 March 2008, 14:09   #53
★★★ Anti Guru ★★★
Elite Member

Tays's Avatar

Karma Power: 10
Tays is herboren in de Dier realmTays is herboren in de Dier realmTays is herboren in de Dier realm
Ben wel is in slaap gevallen, toen ik klein was, met me voeten tussen de zitting en de leuning van de bank (Lekker warm was dat) toen ik toen op stond wist ik ook niet wat ik mee maakte.

Heb wel vaak dat me handen nog slapen of een paar vingers die opstart problemen hebben.

No matter how elegant the science, you must occasionally look at the results

Laatst aangepast door Tays : 27 March 2008 om 14:31.
Tays is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 14:27   #54
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

MacB's Avatar

MacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door Tays Bekijk Post
Ben wel is in slaap gevallen, toen ik klein was met, me voeten tussen de zitting en de leuning van de bank (Lekker warm was dat) toen ik toen op stond wist ik ook niet wat ik mee maakte.
LOL

Big Ass lover Club FTW!
MacB is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 14:37   #55
Colossal Veteran

Rob G's Avatar

Leeftijd: 24
Rob G is herboren als heerser van het SamsaraRob G is herboren als heerser van het SamsaraRob G is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar Rob G
Bekijk Galerij (11 foto's)
Ik heb het super vaak. Beste werkt om met je andere hand die ene hand de lucht in te houden zodat het bloed er een beetje uit stroomt.
Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan!
Rob G is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 14:39   #56
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

MacB's Avatar

MacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realm
haha, je moet echt heel lang op ej hand zitten, om hem echt helemaal te verlammen volgens mij

Big Ass lover Club FTW!
MacB is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 14:59   #57
Advanced Bodybuilder
Gewichtheffer

StevenG's Avatar

Karma Power: 7
StevenG is herboren in de Dier realmStevenG is herboren in de Dier realmStevenG is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via MSN naar StevenG
Oud 27 March 2008, 15:01   #58
Competitive Bodybuilder
Powerlifter Strongman

bikerbabe's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht: V
Blog Berichten: 2
Karma Power: 15
bikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (14 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door jody Bekijk Post
ik had eens teveel kleingeld in men portemonnee zitten en die zat in me achterzak

na een uurtje rijden spring ik uit men bestelwagen en zakte bijna door men been

voelde aan als pudding en had er totaal geen gevoel meer in.

de mensen keken wel ff raar toen ze me mezelf zagen vasthouden aan de zijkant van men bestalwagen lol
ge had gewoon te veel gezopen ja

Blog
*eigendom van Jonko©*
bikerbabe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 15:13   #59
Advanced Bodybuilder

Schaapiej's Avatar

Karma Power: 4 Schaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSchaapiej heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (5 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door RickN Bekijk Post
Heb ik ook weleens. Pak je je arm op en laat je hem in de lucht los om te kijken of ie het nog wel doet. En valt ie keihard op je kop!
Citaat:
Origineel gepost door Jonko Bekijk Post
wel vaker gehad, kei grappig

moet je jezelf dan eens mee bitchslappen, 9/10 comedyrating
Oud 27 March 2008, 15:40   #60
Freaky Bodybuilder

Leeftijd: 25
Karma Power: 19
flexx123 is herboren in de God realmflexx123 is herboren in de God realmflexx123 is herboren in de God realmflexx123 is herboren in de God realmflexx123 is herboren in de God realmflexx123 is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
lol heb ik ook wel eens gehad jah

stats updated 16/10/07:
1,76
76,5kg
bf 14,5% denk ik
armen:39cm
borst rug: 106cm

BP 1 * 115
DL 1 * 120
Squat 1* 117,5

clean bulking time :)