| | #1 |
| Novice Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Extra vet?
Hoi, Ik heb een vraagje: Ik ben nu al 3-4 maanden bezig met trainen enzo en ben al behoorlijk wat afgevallen. Maar ik zit met een probleem (denk ik). Boven mn heupen bij mn zij dus, steek het best wel uit aan de zij kanten. Het voelt zacht aan (ik heb al voordat ik ging beginnen met trainen). Ik d8 dat het met trainen wel weg zal gaan. Of wel recht zal worden. Maar het is nog steeds een bobbel aan beide kanten. Dus als ik een strak shirt zal dragen, dan zal het bij mn borst wel goed zijn maar beneden zal je aan de zij de bobbel zien. Hoe ik dat weg krijgen? Zie foto wat ik bedoel (het rode gedeelte) Thnx |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Extra vet?
lager in vet (of bredere schouders krijgen |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Extra vet?
heb ik ook, alleen intresseert het mij geen fuck gewoon nog meer afvallen dan zal het vanzelf verdwijnen, onderrugvet duurt altijd het langst voordat het verdwijnt
__________________ 260DL 270SQ 165CGBP Spoiler: Toon Week thirteen: enter the platform and dominate. |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Fryslân Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Extra vet?
"Lovehandels" verdwijnen zo'n beetje als laatste kwa vet.
__________________ While interviewing a Marine sniper, asked: "What do you feel when you shoot a Terrorist?". The Marine shrugged and said: "RECOIL!." - Veritas Aequitas |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| afvallen, plaatselijk |
| Topic opties | |
| |