| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #22 |
| Huge Freak | Ik vrat in de bulk 10 tot 20 hele eieren op een dag en had een bloeddruk van 75 om 115. Bovendien heb ik ook nog eens bradycardie. Van eieren werd ik overigens minzaam en zeer potent, 4 x kunnen klaarkomen e.d. Die tevredenheid staat gelijk aan relaxe staat en weinig cortisol. |
| | |
| | #23 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: nmg Geslacht: M
Karma Power: 12 | Ik eet zelf per dag ongeveer 5eieren zonder eigeel, bloedruk laatst laten meten was perfect zels nog wat aan de lage kant? dus ben het er niet mee eens. |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder | Lol in eiwit zit geen vet dus jij hoeft je al helemaal geen zorgen te maken. Het gaat hier allemaal over eigeel. Het vet
__________________ begin 18jr 172cm 60kg 19%bf stats 24jr 172cm 88kg <10%bf |
| | |
| | #25 |
| Super Administrator | Beperk gewoon het aantal dooiers tot 2 per dag, het eiwit van het ei mag je zoveel eten als je wilt. Verder hangt het natuurlijk af van wat de rest is van je voeding. Variatie is de sleutel tot een gezond voedingspatroon.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #26 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
| |
| | |
| | #27 |
| Super Administrator | Volgens mij zit je met 2 dooiers op je max aantal cholesterol/dag vandaar
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #28 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #29 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Leuke bump Je mag gerust meer cholesterol eten dan normaal, het is volgens mij allang bewezen dat maar een klein deel van cholesterol uit voeding wordt opgenomen door je lichaam. Maarja het gaat er gewoon om hoe je gehele voeding eruit ziet.. Eet gevarieerd en gezond dan is het allemaal wel goed.
__________________ The Annihilation Method Keep our community clean! Doel eind 2008 - Rood = nu 82.5kg > 87.5kg > 85kg 16.5% > 18% > 10% |
| | |