| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 5 | doof na nachtje uit hey ben trug van nachtje weggaan en ik hoor geen zak nimeer alsof er proppen in mn oren steken. Is dit tijdelijk en herstelt dit zich gwn zware avond op mn trommelvlies/orengedoeheid ?? of kan dit permanent zijn ?
__________________ ONE DAY, I WILL Always and Forever |
| | |
| | #2 |
| High on Meth | Dit is een virus wat alleen in Belgie voorkomt. Je kunt het oplopen in foute discotheken. Het begint met last van je oren, als je morgen wakker wordt kun je je armen en benen niet meer bewegen. Dus wss lees je dit bericht al niet eens meer. Ik schat dat je nog een uur of 48 te leven hebt. Vaarwel vriend.
__________________ 90 kg 10% 1.84 Op weg naar groot |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | Soms heb ik er ook last van. Als je veel hebt gezopen heb je er meer last van. Meestal is het bij mij na 1 dag wel weer weg, maar ik vind het niet fijn dat ik weet dat ik elke keer na een avondje stappen gehoorbeschadiging heb opgelopen. Heb je nu een piep in je oren? |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2004 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 8 Geslacht: M
Karma Power: 6 | KAN JIJ MIJ HOREN? Het gaat wel over maar probeer in te toekomst voorzorgsmaatregelen te nemen. Denk dan aan oorwatjes of iets dergelijks. |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder | Ik had het ook, in sommige discotheken is de acoestiek en decibelkracht totaal onvriendelijk. Twee jaartjes geleden in discotheek Tropicana in Geraardsbergen Oost-Vlaanderen heb ik mij moeten verwijderen van de dansvloer, dee teveel pijn aan de oren daar. En het gaat inderdaad over, hoe langer het duurt hoe meer beschadiging. Het geen zich voorgedaan heeft is dat er door het te krachtig geluid trilhaartjes uitgerukt zijn.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #6 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | het gaat over, maar de beschadiging blijft
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #7 |
| Lamme tak Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fucked for life. Zonde maar je doet er niets meer aan. Doe de volgende keer dopjes in. Is een stuk vriendelijker voor je oren en je hoort gewoon alles.
__________________ ...Nessuno attaca noi senza essere punito... Be all you can be |
| | |
| | #8 |
| Super Moderator Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 52 | Je kan van die oordopjes kopen, die filteren al het geluid boven een bepaald decibel. Dan kan je dus gewoon met iedereen praten, alleen je hoort de muziek niet zo hard mee. Ideaal is dat, en je voorkomt dingen zoals dit.
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. |
| | |
| | #9 |
| Colossal Veteran | Trekt wel weer weg maar een beschadiging is niet uit te sluiten. Belachelijk hoe hard het geluid tegenwoordig in sommige tenten staat. Alsof het relaxed is ofzo, je kan elkaar voor geen meter verstaan en verneukt je hele gehoor.
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 16 | Whaha oordoppen |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder | ja oordoppen schade aan je oren geneest namelijk nooit meer
__________________ You're in the wrong game with the worst kind of player!! Support your local bands! http://www.myspace.com/fatalrecoil |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 16 | |
| | |
| | #13 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Jumpen beschadigt de oren!
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| | |
| | #14 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Citaat:
__________________ Bench 1 x 120 Squat 3 x 160 Deadlift 1 x 190 Nieuwe log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-inside-160386 Question - I'm new to weights and I want to get mass, but I don't like to do squats or deadlifts. I'm not injured, how can I work around this? Answer- You're a pussy. Go find some old lady to carry your groceries and help you across the street.. You'll want to find another hobby while you're at it, perhaps knitting. | |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 16 | |
| | |
| | #16 | |
| Colossal Veteran | Citaat:
Ik ben zelf ook niet van de oordoppen maar zou het wel graag willen doen een keertje. Als je op maat gemaakte oordoppen hebt dan ziet niemand dat en kan je op je oude dag ook nog een keer genieten van een mooi muziekje. Als je wat vaker naar concertjes gaat is het zeker geen overbodige luxe, want bij sommige showtjes staat het geluid gewoon belachelijk hard.
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! | |
| | |
| | #17 |
| Boomknuffelaar Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bescherm je oren voortaan. Je hebt die oren nog wel iets langer nodig mag ik aannemen. Als je op 17de al een geluidsdip hebt bij bepaalde frequenties zal dat alleen maar erger worden. Kan je straks voor je 40ste lopen met een gehoorapparaat.
__________________ doel Mijn Youtube kanaal Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Ok thanks, 'tis al beter geworden. Maar ng niet echt volledig hersteld. Wel gepiep in mn oren gehoord vandaag , ze proberen uit te spuiten , met oorstokjes erin wrijven nzo .. helpte niet Nja , de muziek stond echt hard , elke keer als je naar chill out room ging , hoorde je al niets meer .. Bedankt voor de reacties
__________________ ONE DAY, I WILL Always and Forever |
| | |
| | #19 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Tja, stoere jongen hoor . Ik spreek jou nog wel over 30 jaar.....als je me dan nog kan horen iig Wat de oordoppen betreft ik heb ze tegenwoordig ook in en moet zeggen bevalt me goed, je wordt soms wel raar aangekeken door zogenaamd stoere mannetjes van 18 zoals Arnoldfan. Maar hee fuck them
__________________ Tops op 03-04-2008 Squat ( parallel) 1x200 kg Bank 1x134 kg Deadlift 1x200 kg Totaal 534 | |
| | |
| | #20 |
| Freaky Bodybuilder | Wat voor soort oordoppen zijn dat dan? Iemand een link?
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... |
| | |