| | |
| Freaky Bodybuilder Lid sinds: Nov 2003 Stats: M 30j | Re: Dikke harses
door creatinegebruik, hoog in de koolhydraten. Dat heb ik ook helaas. Bij mij ga je het in het gezicht zien. Maar ik heb de cut over 3 maanden in het vooruitzicht en dan zal die kop van mij verbeteren ![]() En veel mensen hebben daar last van hoor. Even doorbijten en niets aantrekken van je omgeving. Wat je kan doen is creatinegebruik stoppen hoewel dit wel zonde is aangezien het je gains misschien zal verminderen. veel water drinken en toevoeging van zout verminderen. |
|
| | ||
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Jun 2005 Stats: M | Re: Dikke harses Citaat:
voor de rest bedankt voor de reacties! | |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Dikke harses
Ik had vroeger ook een plofkop ![]() Ben begin vorig jaar 2005 minder suikers gaan in nemen, meer water gaan drinken en zo nu en dan eens een sauna weesten pakken, en me gezicht is nu niet meer opgeblazen. Mischien dat je wat aan me post hebt , zodat je daar aan kunt gaan werken. succes |
|
| | |
| Ripped Bodybuilder Lid sinds: Jan 2005 Stats: M 28j | Re: Dikke harses
Ze noemen mij nu een hamster... referend naar de albert heijn reclame "HAMSTEERRREEEEEEEHHHH", niet leuk! Ah, over een paar maanden de cut en dan komt het goed kerel.
Laatst aangepast door SageFrancis : Mon 23 Jan 2006 om 21:40 |
|
| | ||
| Cool Novice Lid sinds: Nov 2005 Stats: M | Re: Dikke harses Citaat:
@Cyc: je geeft aan 4 maanden lang 10 gr per dag te gebruiken. Dit is in mijn ogen veel te veel. De anderen hier zeggen het eigenlijk ook al. Voor je onderhoud zou je de intake omlaag kunnen brengen. Op dit moment zou ik trouwens een break van ongeveer 2 weken inlassen zodat je lichaam de balans in het lichaam week kan herstellen. Daarna proberen om voorzichtig weer te beginnen. | |
|
| | |
| Cool Novice Lid sinds: Oct 2004 Stats: M 30j | Re: Dikke harses
Plofkop hoeft niet creatine-gerelateerd te zijn. Ik gebruik geen creatine, maar zit nu goed in de bulk en krijg gewoon een bolle harses. In december liet ik nieuwe foto's maken voor m'n OV-jaarkaart en schrok me kapot. Vooral vergeleken met de foto van 1 jaar ervoor. Als ik glimlach denken mensen dat ik de bof heb Maar goed, de cut komt eraan...
|
|
| | ||
| Monstrous Giant Lid sinds: Oct 2007 Stats: M 1m66 66kg 6% | Citaat:
| |
|