AndroidHealthClinic

Cutten en kort lontje... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2007
Berichten
2.899
Waardering
206
Ik ben sinds eergisteren weer begonnen met cutten. Ik sta maar op 11-12 procent ofzo, dus lang zal het niet duren. Echter ik heb last van het volgende: Mijn temperament is echt extreem slecht. Bij de minste tegenslag, bvb mijn PC die vastloopt, krijg ik al moordneigingen. Ik heb dit nog al gemerkt in vorige cutfases.

Het zijn echt van die golven agressie die dan over me komen, wat ik anders nooit heb.

Iemand die hier een verklaring/oplossing voor heeft?
 
Neem je een fatburner, cafeïne oid? Minder energie en koolhydraten maakt de meeste mensen ook prikkelbaarder, wat ook een stuk persoonlijk is.
 
Ja heb ik ook altijd
 
Neem je een fatburner, cafeïne oid? Minder energie en koolhydraten maakt de meeste mensen ook prikkelbaarder, wat ook een stuk persoonlijk is.

Loads cafeine, iets van een gram per dag. Efedrine alleen s ochtends, bij het opstaan.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik ook in de bulk heel wat koffie drink.
 
Ik was juist super lui (naast m'n trainingen) en super gefocused op m'n einddoel.
 
Loads cafeine, iets van een gram per dag. Efedrine alleen s ochtends, bij het opstaan.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik ook in de bulk heel wat koffie drink.
Dat verklaart een hoop. EC(A) stacks hebben bij sommige gebruikers een effect op het humeur, had het zelf ook. Zou normaal wel moeten minderen naarmate je lichaam eraan gewend raakt.

Bouw de EC(A) trouwens wel geleidelijk af, want plots stoppen heeft ook weer nadelen.
 
herkenbaar whahaha , ik loop zelf pisseg rond zonder dat er iets is om over kwaad te worden. ook merk ik als ik mijn meals maak in keuken dat ik plots niet tegen rommel van een ander kan en dat ik daarop moet zeiken.
 
Moordneigingen? dat is wat overdreven ik ben wel altijd enorm lastig tegen me vrienden en familie tijdens low carb zonder dat ik het besef..
 
Allemaal herkenbare reacties hier... Voelde me nog het best in de gym en tijdens de cardio vandaag, toen was ik niet meer pissed off... Nu is het al terug though :D
 
Moordneigingen? dat is wat overdreven ik ben wel altijd enorm lastig tegen me vrienden en familie tijdens low carb zonder dat ik het besef..

vergeet hier niet aan toe te voegen dat je ook roids gebruikt
 
had ik ook op low carb idd, grappig hoe dat toch met je kop fokt.:D
 
Ja, ook hier. Puur low carb, zonder fatburners of andere "supplementen". Concentratieproblemen, onrustig gevoel, prikkelbaar... :o
 
ja same shit hiero. denk dat het voor meeste mensen wel geld dat ze iets sneller geprikkeld zijn tijdens de cut. Wel heb ik echt een paar zieke trekjes. Zo had ik vorige week zaterdag mijn refeed dag. Ik had zn overheerlijk bord pasta gemaakt. En ja hoor ik laat dat bord pasta vallen. Heeft me meteen drie lampen gekost wnt ik flipte hem de pan uit.(Had niets anders meer in huis behalve troep vn me dieet. dus daarna lekker weer rijst met mager rundvlees ^*$&^).
 
Ik voel me eigelijk met wat efedrine op nog het best gezind van allemaal. Denk dus dat ik dat maar 3x pd ga nemen ;)
 
Altijd erg chagrijnig, semi-depri, en extreem snel geïrriteerd tijdens het cutten. Helft van de dag koppijn, andere helft honger (als ik lager dan 2100 kcal ga). Een gevecht richting de 'cheatdag'.

Ieder sociaal contact wordt medio cut zo'n beetje vermeden, aangezien die veelal gepaard gaat met 'eten', hetgeen geen verleiding vormt maar je hoeft het natuurlijk ook niet direct onder mijn neus te zetten (word ik alleen maar extra chagrijnig van).

Ook 'coïtus' zit er amper in. Geen energie meer voor. Gelukkig heb ik een begripvolle vriendin.

Wat me vaak helpt, is het zoeken van afleiding in het kijken van films, toeleven naar de cardio en/of KT, toeleven naar de cheatdag, optimaliseren van het dieet (al dan niet voor de periode na de cut), etc.

En owja, de wetenschap dat deze periode enkel tijdelijk is, doet wonderen.
 
herkenbaar
 
altijd erg chagrijnig, semi-depri, en extreem snel geïrriteerd tijdens het cutten. Helft van de dag koppijn, andere helft honger (als ik lager dan 2100 kcal ga). Een gevecht richting de 'cheatdag'.

Ieder sociaal contact wordt medio cut zo'n beetje vermeden, aangezien die veelal gepaard gaat met 'eten', hetgeen geen verleiding vormt maar je hoeft het natuurlijk ook niet direct onder mijn neus te zetten (word ik alleen maar extra chagrijnig van).

Ook 'coïtus' zit er amper in. Geen energie meer voor. Gelukkig heb ik een begripvolle vriendin.

Wat me vaak helpt, is het zoeken van afleiding in het kijken van films, toeleven naar de cardio en/of kt, toeleven naar de cheatdag, optimaliseren van het dieet (al dan niet voor de periode na de cut), etc.

En owja, de wetenschap dat deze periode enkel tijdelijk is, doet wonderen.

+1
 
Ik voel me tijdens de cut juist goed. Maar ik eet dan gewoon op onderhoud en verhoog de cardio wat. Onder 2100kcal gaan klinkt eerder als een uithongering dan een cut.
 
Back
Naar boven