| | #21 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | gahast, sommige mensen verbranden al door naar een zonnebank te kijken. Ik ben hier ook wel benieuwd naar maar wat doet het nou precies? en in hoeverre is het " slecht" voor je? |
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder | Die pillen werken vrijwel niet. Heb ze tijdje gebruikt, en merkte vrijwel geen verschil met voorheen. Melotan is iets dat schijnbaar wel werkt, dus beter dat je daar je geld aan uitgeeft
__________________ Pumping Iron: "Proud member of the DBB Big Ass Lover Club" |
| | |
| | #23 |
| Cool Novice | Heb je mijn 'goudbruine' kleur gezien (zie pics) die krijg ik dus never nooit niet zonder melanotan... Kan uren onder de zonnebank of gewone zon gaan liggen, en verbrand alleen maar. Met waarschijnlijk huidkanker of iets tot gevolg...nee,das lekker! Als je van nature zo goed en makkelijk bruin word, zou ik ook geen melanotan gebruiken. Maarja,ik gebruik het dus wel en I LOVE IT! |
| | |
| | #24 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |
| | #25 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 |
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #26 |
| Cool Novice | Jahoor, heb ik ook al geprobeerd die spray on tanning, is leuk voor een dag maar daarna... Het gaat 'afbladderen' net als verf (is het ook) en wat een gedoe. Gewoon die spuit erin, M2 is the shit! |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | ja ik bedoelde dat ik daar wel in geintereseerd was, Die M2, maar in hoeverere is dat dus " slecht" voor je? te vergelijken met? Is er veel onderzoek naar gedaan? hoe werkt het? Ik kwam op die site niet veel makkelijk te begrijpen informatie tegen.. |
| | |
| | #28 |
| Cool Novice | Is teveel om allemaal hier te vertellen. Je zal toch echt je eigen research moeten doen, voordat je gaat gebruiken.. (heb ik ook gedaan) is genoeg over te vinden op internet, maar is soms idd flinke kost om doorheen te werken (meestal in t engels) je wil toch weten wat je gebruikt neem ik aan... |
| | |
| | #29 |
| Novice Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | I gebruik het al sinds 2005, soms een maandje rust maar het werkt zo fucking verslavend. Door de jaren heen zowel de versie 1 als 2 gebruikt |
| | |
| | #30 |
| Cool Novice | Zo, jij gebruikt het zeker al lang! Heb jij al negatieve effecten ondervonden op langere termijn? |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice | Vind het namelijk ook heel 'verslavend'...(vind haast dat ik er niet meer uitzie zonder.. Hoop ook dat het snel legaal op de markt komt, ik zou zeker zo'n implantaat nemen. |
| | |
| | #32 |
Karma Power: 1 | Ik ga het ook krijgen, en ben benieuwt, ben vrij wit van mezelf, leuke hobby zo hahaha |
| | |
| | #33 |
| Ripped Bodybuilder | Theotan Binnenkort weer nieuwe nodig
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #34 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 81 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik zag van die bruiningspillen bij de Tuinen voor 17 euro. Maar ik mocht ze niet meenemen omdat ik nog geen 18 was, is het schadelijk voor 16 jarige? |
| | |
| | #35 |
| Cool Novice | Werruk niet!! |
| | |
| | #36 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 81 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Het moet wel een beetje werken, anders mogen ze het niet verkopen toch? |
| | |
| | #37 |
Karma Power: 1 | Ze mogen alles (kankerverwekkende zooi mag je nemen, je mag je zelf dood roken, je mag je zelf doodzuipen, doodneuken)!! .. maar als het op spuiten aankomt mag er niets meer!! |
| | |
| | #38 |
| JULLIE HELD Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Ik vind het zo maf dat je haarkleur veranderd bij die M2. dat is voor mij al reden om eraf te blijven |
| | |
| | #39 |
Karma Power: 1 | Zit daar pigment in? ---- De mens produceert het alpha-melanocyte stimulerende hormoon(α-MSH) dat het proces melanogenesis op gang brengt waardoor de huidbruiningscellen de bruine kleur aanmaken (melanine). Dit komt normaliter op gang na in aanraking te zijn geweest met direct zonlicht of andere UV straling. ---- Ik heb blond haar, dat verkleurd toch niet? |
| | |
| | #40 | |
| Novice Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
andere effecten waar ik nog geen antwoord op heb , kleine witte vlekjes die soms spontaan ontstaan, ik vermoedt dat het toch met de syntetische MSH te maken heeft. | |
| | |