Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 28 April 2008, 22:04   #21
Cool Novice

Geslacht: M
Karma Power: 2 hckid zal spoedig beroemd wordenhckid zal spoedig beroemd worden
gahast, sommige mensen verbranden al door naar een zonnebank te kijken. Ik ben hier ook wel benieuwd naar maar wat doet het nou precies? en in hoeverre is het " slecht" voor je?
hckid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 22:06   #22
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 4 nbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Die pillen werken vrijwel niet. Heb ze tijdje gebruikt, en merkte vrijwel geen verschil met voorheen. Melotan is iets dat schijnbaar wel werkt, dus beter dat je daar je geld aan uitgeeft

"Proud member of the DBB Big Ass Lover Club"
nbatweek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 08:38   #23
Cool Novice

flop's Avatar

Leeftijd: 28
Geslacht: V
Karma Power: 4 flop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbaken
Heb je mijn 'goudbruine' kleur gezien (zie pics) die krijg ik dus never nooit niet zonder melanotan... Kan uren onder de zonnebank of gewone zon gaan liggen, en verbrand alleen maar. Met waarschijnlijk huidkanker of iets tot gevolg...nee,das lekker! Als je van nature zo goed en makkelijk bruin word, zou ik ook geen melanotan gebruiken. Maarja,ik gebruik het dus wel en I LOVE IT!
flop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 10:19   #24
Cool Novice

koolstofje's Avatar

Karma Power: 1 koolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zich
Citaat:
Origineel gepost door Gosha Bekijk Post
nietzo beidehand mijn punt is dat je simpel bruin wordt door te zonnebanken, makkie, geen onnodig spul voor nodig gewoon een kwartiertje per dag extra slapen onder warme lampjes
Kijk en dat gaat mij dus niet lukken, ben allergies voor uv licht, en er zijn meerdere die gewoonweg niet bruin worden (waaronder ik ook). En dan bied een pil of (dus nog beter) een spuit uitkomst. Ben er nog niet aan toe, maar ga het deze zomer zeker proberen. Knal rode tomaten helpen bij mij wel een beetje, een zalfje, maar wat een gemodder allemaal. Het komt er weer op neer dat die spuit er weer in gejast moet worden
koolstofje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 10:38   #25
Monstrous Giant

wazzup's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 38 wazzup heeft Karma uitgeschakeld
spray on tn ftw !

YouTube - Spray Tanning
wazzup is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 11:23   #26
Cool Novice

flop's Avatar

Karma Power: 4 flop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbaken
Jahoor, heb ik ook al geprobeerd die spray on tanning, is leuk voor een dag maar daarna... Het gaat 'afbladderen' net als verf (is het ook) en wat een gedoe. Gewoon die spuit erin, M2 is the shit!
Oud 29 April 2008, 12:41   #27
Cool Novice

Karma Power: 2 hckid zal spoedig beroemd wordenhckid zal spoedig beroemd worden
ja ik bedoelde dat ik daar wel in geintereseerd was, Die M2, maar in hoeverere is dat dus " slecht" voor je? te vergelijken met? Is er veel onderzoek naar gedaan? hoe werkt het? Ik kwam op die site niet veel makkelijk te begrijpen informatie tegen..
hckid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 13:54   #28
Cool Novice

flop's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door hckid Bekijk Post
ja ik bedoelde dat ik daar wel in geintereseerd was, Die M2, maar in hoeverere is dat dus " slecht" voor je? te vergelijken met? Is er veel onderzoek naar gedaan? hoe werkt het? Ik kwam op die site niet veel makkelijk te begrijpen informatie tegen..
Is teveel om allemaal hier te vertellen. Je zal toch echt je eigen research moeten doen, voordat je gaat gebruiken.. (heb ik ook gedaan) is genoeg over te vinden op internet, maar is soms idd flinke kost om doorheen te werken (meestal in t engels) je wil toch weten wat je gebruikt neem ik aan...
Oud 1 May 2008, 12:10   #29
Novice

Theotan's Avatar

Karma Power: 0 Theotan is op een gedistingeerde weg
I gebruik het al sinds 2005, soms een maandje rust maar het werkt zo fucking verslavend. Door de jaren heen zowel de versie 1 als 2 gebruikt
Theotan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 12:39   #30
Cool Novice

flop's Avatar

Zo, jij gebruikt het zeker al lang! Heb jij al negatieve effecten ondervonden op langere termijn?
Oud 1 May 2008, 12:58   #31
Cool Novice

flop's Avatar

Vind het namelijk ook heel 'verslavend'...(vind haast dat ik er niet meer uitzie zonder.. Hoop ook dat het snel legaal op de markt komt, ik zou zeker zo'n implantaat nemen.
Oud 1 May 2008, 15:33   #32
Cool Novice

koolstofje's Avatar

Karma Power: 1 koolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zich
Ik ga het ook krijgen, en ben benieuwt, ben vrij wit van mezelf, leuke hobby zo hahaha
Oud 1 May 2008, 15:37   #33
Ripped Bodybuilder

Mikeh18's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 14
Mikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar Mikeh18
Bekijk Galerij (4 foto's)
Theotan

Binnenkort weer nieuwe nodig
Oud 1 May 2008, 15:49   #34
Novice

Leeftijd: 81
Karma Power: 0 Jordaan is op een gedistingeerde weg
Ik zag van die bruiningspillen bij de Tuinen voor 17 euro.
Maar ik mocht ze niet meenemen omdat ik nog geen 18 was, is het schadelijk voor 16 jarige?
Jordaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 15:59   #35
Cool Novice

flop's Avatar

Werruk niet!!
Oud 1 May 2008, 17:04   #36
Novice

Leeftijd: 81
Karma Power: 0 Jordaan is op een gedistingeerde weg
Het moet wel een beetje werken, anders mogen ze het niet verkopen toch?
Jordaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 19:28   #37
Cool Novice

koolstofje's Avatar

Ze mogen alles (kankerverwekkende zooi mag je nemen, je mag je zelf dood roken, je mag je zelf doodzuipen, doodneuken)!! .. maar als het op spuiten aankomt mag er niets meer!!
Oud 1 May 2008, 19:30   #38
JULLIE HELD
Elite Member

Karma Power: 3 FitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijn
Ik vind het zo maf dat je haarkleur veranderd bij die M2. dat is voor mij al reden om eraf te blijven
FitnessPaul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 20:14   #39
Cool Novice

koolstofje's Avatar

Zit daar pigment in?
----
De mens produceert het alpha-melanocyte stimulerende hormoon(α-MSH) dat het proces melanogenesis op gang brengt waardoor de huidbruiningscellen de bruine kleur aanmaken (melanine). Dit komt normaliter op gang na in aanraking te zijn geweest met direct zonlicht of andere UV straling.
----
Ik heb blond haar, dat verkleurd toch niet?
Oud 2 May 2008, 23:33   #40
Novice

Theotan's Avatar

Karma Power: 0 Theotan is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door flop Bekijk Post
Zo, jij gebruikt het zeker al lang! Heb jij al negatieve effecten ondervonden op langere termijn?
hoi hoi , soms heb ik wel is angst dat het mn bloeddruk doet verhogen en pijn op de borst maar dat komt waarschijnlijk door mn workout, nu is het zo dat ik minimale dosis neemt, max 0.6mg / dag maar het geeft wel meer spierpijn na flink trainen

andere effecten waar ik nog geen antwoord op heb , kleine witte vlekjes die soms spontaan ontstaan, ik vermoedt dat het toch met de syntetische MSH te maken heeft.
Theotan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels