| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Ben je blij met je lichaams-lengte? | |||
| Ja | | 179 | 68,58% |
| Nee | | 75 | 28,74% |
| Anders... | | 7 | 2,68% |
| Stemmers: 261. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #81 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
2e Lee Priest!
__________________ Xtreme_BODY is back!!! :) Xtreme_BODY'S 2010 trainingslog!!! Bankdrukken: 2 x 160kg |
| | |
| | #82 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Australie Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
195 en ben er hardstikke blij mee |
| | |
| | #83 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
I wish I was a litlle bit taller
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #84 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Stats: 1m80 78kg - Karma: | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
Yep, 1m80 hier.
|
| | |
| | #85 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: bij het ijzer Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: 1m83 96kg - Karma: | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
hoe groot ben jij? ---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ---------- ben 1m83,ideaal,niet te groot,niet te klein moet in mn golf zetel al tot eind zetten,wat moet dan niet zijn als je 2m+ bent
__________________ |
| | |
| | #86 |
| Massive Warrior | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
Als ik had mogen kiezen dan was het 1.88 geweest, ongeveer Arnold's lengte. Maar je leert er mee leven dat het niet zo is, ben al blij dat ik geen Lee Priest ben qua lengte
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #87 |
| несдержанная власть | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
Mag wel 20cm bij.
__________________ Just medals and scars... 500+ Totaal. |
| | |
| | #88 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
alleen altijd dat probleem om een broek te kopen,betalen voor stof die je kwijt bent
__________________ http://beancounters.blogs.com/photos..._wallpaper.jpg |
| | |
| | #89 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
1.88m Had soms gewild dat ik iets kleiner was. Ben je makkelijker buff.
__________________ Testosterone - a man's best friend |
| | |
| | #90 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
denk dat ik 1.85 ben. zou graag 1.90+ willen worden. misschien groei ik nog wel een paar cm |
| | |
| | #91 |
| Massive Warrior | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
Dat wel.. maar als je op 1.88 de massa van Arnold (in zijn beste jaren) hebt ziet het er beter uit dan bijv. een Jay Cutler.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #92 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
1.82
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. |
| | |
| | #93 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
1,80 hier, ben tevreden.
|
| | |
| | #94 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2009 Locatie: Between Light And Heavy Iron Weights Geslacht: M
Stats: 1m90 95kg - Karma: | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
ik ben 1m90 ideal voor de meisjes is gebleken |
| | |
| | #95 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
Pics or it didnt happen.
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. |
| | |
| | #96 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2009 Locatie: Between Light And Heavy Iron Weights Geslacht: M
Stats: 1m90 95kg - Karma: | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
|
| | |
| | #97 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m96 105kg ? Karma: | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
196, goede lengte. Vind langere damens ook aantrekkelijker.
__________________ there is no point in being alive if you cannot do the deadlift - Jon Pall Sigmarsson |
| | |
| | #98 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m96 112kg 9% Karma: | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
196, prima lengte voor mij
|
| | |
| | #99 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
180 cm ben ik nu ofzoiets 185-190 lijkt me wel acceptabel |
| | |
| | #100 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Ben je blij met je lichaamslengte?
190, mag niet klagen.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| blij, lichaams-lengte? |
| Topic opties | |
| |