| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m70 82kg 15% Karma: | Re: Behandeling van gynecomastie: aanbevolen chirurgen en prijzen
Citaat:
Ik zelf heb vooral lichte gyno aan een kant en redelijke puffy nippels. Ik vind het niet heel erg, maar zonder zou toch zeker mooier zijn.Vooral in sommige shirtjes en met warm weer aan het strand vind ik het soms vervelend. Als ik het vergoed krijg overweeg ik het ook. Ik zit op dit moment bij CZ. Ik kan niet vinden of hun dat vergoeden, maar als ik het niet mis heb kun je hier jaarlijks overstappen naar een andere verzekeraar, VGZ is dan net zo gemakkelijk ( beestje hoeft maar een naam te hebben
__________________ "Roltrappen zijn anabool" | |
| | |
| | #22 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Behandeling van gynecomastie: aanbevolen chirurgen en prijzen
Zo heb ik het ook gedaan, Interpolis wilde er niet aan en sinds dit jaar dus bij Vgz. Ik moest wel bij de medisch adviseur van VGZ langskomen en aangezien ik redelijke borstvorming had ging hij akkoord (ze omschrijven het als een verminking van het lichaam) ik had aan beide kanten puffy niples en vetrijk klierweefsel. |
| | |
| | #23 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Behandeling van gynecomastie: aanbevolen chirurgen en prijzen
Citaat:
Kan je niet eens een foto posten? | |
| | |
| | #24 |
Stats: Karma: | Re: Behandeling van gynecomastie: aanbevolen chirurgen en prijzen
Foto's zet ik in m'n eigen topic over een week als de hechtingen eruit zijn! De before foto's staan hier al: voortgang vanaf 21-02-09 |
| | |
| | #25 |
| Novice Aangemeld: sep 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Hoelang na de operatie kun je weer beginnen met trainen?
|
| | |
| | #26 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2009 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m79 68kg 17% Karma: | Re: Behandeling van gynecomastie: aanbevolen chirurgen en prijzen
Ja dat is iets wat mij zorgen baart; ik ben ready en met volle motivatie begonnen aan het zware trainen, alleen weet ik niet wanneer ik dan best die operatie doe : (
|
| | |
| | #27 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2009 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m76 78kg 12% Karma: | Re: Behandeling van gynecomastie: aanbevolen chirurgen en prijzen
goed plan!
__________________ A cross the universe :) |
| | |
| | #28 |
Ik ben na 2 maanden weer begonnen met krachttraining, na 6 weken weer met cardio!
|
| | |
| | #29 |
| Novice Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Weet iemand aanraders van ziekenhuizen/klinieken rondom Rotterdam? Wil namelijk een operatie om m'n gyno weg te halen..
|
| | |
| | #30 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Haarlem Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg 17% Karma: | Re: Behandeling van gynecomastie: aanbevolen chirurgen en prijzen
Eigenlijk zou je eens een kliniek moeten benaderen of ze mee willen werken aan deze sticky ik neem aan dat ze vele foto's hebben en dat ze meer info hebben over vergoedingen enzo.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aanbevolen, behandeling, chirurgen, gynecomastie:, prijzen |
| Topic opties | |
| |