| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | acute voorhoofdholte-ontsteking, is dit een reden om niet naar je werk te gaan?
als je een acute voorhoofdholte-ontsteking krijgt, is dit dan een reden om niet naar je werk te gaan? of moet je dan gewoon doorwerken? kan je trouwens gaan trainen met een voorhoofdholte ontsteking? lijkt mij niet zo prettig. |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: acute voorhoofdholte-ontsteking, is dit een reden om niet naar je werk te gaan?
zou ik niet doen dat doet fucking pijn kennis van mij heeft da ook gehad die lag de hele dag op bed van de pijn aan zn kop
|
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: acute voorhoofdholte-ontsteking, is dit een reden om niet naar je werk te gaan?
dan is het bij mij niet zo erg cker. het doet vooral pijn als ik voorover buk. het was maandagavond begonnen en ik heb de hele week nog gewerkt. hoop dat het na het weekend beter gaat.
|
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2004 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 10 Geslacht: M
Als je kan bidden, kan je ook werken
|
| | |
| | #5 |
ik kan niet bidden, dus ik ben arbeidsongeschikt?
|
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2004 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 10 Geslacht: M
Yep, vertel dat maar aan je chef |
| | |
| | #7 |
bij ons bedrijf bid er niemand. leuk geprobeerd Prem Radakishen. |
| | |
| | #8 |
| Karma > Shoarma | Re: acute voorhoofdholte-ontsteking, is dit een reden om niet naar je werk te gaan?
Als je dat echt hebt moet je naar het ziekenhuis gaan. Voorhoofdholte ontsteking is een ernstige aandoening die behandelt moet worden.
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html |
| | |
| | #9 |
het is alweer over.
|
| | |
| | #10 |
Mooi. Mijn vriendin heeft het ook pas gehad. En maar klagen dat zij hoofdpijn had. |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m85 76kg - Karma: | Re: acute voorhoofdholte-ontsteking, is dit een reden om niet naar je werk te gaan?
|
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Ik heb dit bijna 2 jaar gehad elke dag... ook nooit behandelt geweest ..heb het soms nog..neus uitspoelen met zout water was het enige wat lichtjes hielp.
|
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Riverside Motherf#cker! Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: acute voorhoofdholte-ontsteking, is dit een reden om niet naar je werk te gaan?
De vakken worden zonder jou ook wel gevuld hoor! Maar ziek is ziek... |
| | |
| | #14 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Misschien omdat je nooit behandelt bent geweest?
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m85 76kg - Karma: | Re: acute voorhoofdholte-ontsteking, is dit een reden om niet naar je werk te gaan?
|
| | |
| | #16 |
antibiotica werkt toch gewoon tegen een chronische voorhoofdholte ontsteking. is het binnen een aantal dagen over. @ The T One ; ik was een beetje verkouden, maar dat was snel over. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| acute, gaan?, nietnaar, reden, voorhoofdholte-ontsteking, werk |
| Topic opties | |
| |