AndroidHealthClinic

aanhoudende misselijkheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daniel20

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2009
Berichten
14.307
Waardering
1.371
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Beesten,

Ben sinds vorige week vrijdag constant misselijk, ik hoef niet te braken en heb ook geen koorts. Ben bij de huisarts geweest, heb bloed laten prikken en de alles wat verder prima in orde..
Wil gelieve geen medicijnen gebruiken, maar wil wel graag van mijn beroerdheid af.

mensen met wat tips toevallig? .. cola / munt / thee extr / douche / frisse lucht etc. helpt allemaal niet.


Alvast bedankt.

Gr
 
Probeer eens met je voeding te spelen, paar dagen geen zuivel.. paar dagen geen tarwe bijvoorbeeld. Wanneer je laatste deload gehad? Overtraining leidt vaak tot gebrek aan eetlust, veel slaap, misselijkheid, vermoeid gevoel.
 
Mike, hoorde idd van een collega dat verandering in mijn eet patroon wel eens zou kunnen helpen! Ga hier ook zsm mee aan de gang.
Laatste deload is al wel weer een aantal maanden geleden.

Overtraining denk ik niet dat het is, heb wel gewoon eetlust, en weinig tot geen last met slapen / rusten etc.

Bedankt voor je input so far.
 
Ik heb het een tijd ook gehad, dat ik constant 'sochtens tot smiddags missenlijk liep en buikkrampen gehad. Ik heb mijn voeding aangepast en alles is overgegaan. Ook helpt het om op je gemak te eten;).
 
Hallo,

Misschien kan je proberen Gember thee te drinken of eventueel capsules. Wel niet op de lege maag!

Gember helpt bij zwangere vrouwen namelijk tegen o.a. ochtendmisselijkheid en ook bij wagenziekte etc. Het is tevens een van de gezondste voedingsmiddelen hier op aarde, dus kwaad kan het sowieso niet:cool:

Succes!
 
Bedankt jongens, zal idd even met mijn voeding gaan spelen..denk dat ik de verkeerde waardes heb opgeschroeft..en wat die thee beteft, ik zal er eens wat informatie over zoeken, ken er niet zoveel van! Bedankt voor de input boys, waardeer ik.

Gr
 
Back
Naar boven