Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 25 March 2008, 20:12   #21
Moderator
Moderator Powerlifter

Sephirothsnake's Avatar

Leeftijd: 24
Geslacht: M
Blog Berichten: 2
Karma Power: 60
Sephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
thnx voor de tips

Ik ben 's nachts ook vaak gespannen (wie komt me ontspannen?)
Sephirothsnake is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2008, 20:20   #22
Freaky Bodybuilder

Maiskorrel's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 43
Maiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma Pimp
Tja, ik ben ook een slechte slaper.
Morgen om 5u opstaan Voor 12u lig ik niet in mijn bed en meestal voor 1.30 slaap ik niet

ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO:
Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo

Maiskorrel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 06:46   #23
Cool Novice

Corijn's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 Corijn zal spoedig beroemd wordenCorijn zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar Corijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
HAHAHA
die hamer super
Oud 26 April 2008, 21:18   #24
Cool Novice

eatitraw92's Avatar

Karma Power: 1 eatitraw92 is op een gedistingeerde weg
Mijn tips:

- Trek sokken aan als je naar bed gaat.

- Besluit bij het tandenpoetsen waar je over gaat denken als je probeert in te slapen (alsof je zit te dagdromen) en probeer alleen aan dat te denken.
eatitraw92 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 03:23   #25
Novice

Jezit's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 0 Jezit is op een gedistingeerde weg
Ik slaap al lange tijd super slecht het is ondertussen al insomnia (slaap al langer dan een jaar niet goed bijna elke nacht, en kijk maar op welk tijdstip ik dit bericht stuur ) weet iemand hoeveel effect dit heeft op de ontwikkeling van mijn spieren? En weet iemand wat precies het verschil is tussen rustig liggen op bed en slapen? Er is vast al een topic hierover maar ik ben nieuw op dit forum dus kan het zo snel niet vinden
Jezit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 19:44   #26
Cool Novice

Gosha's Avatar

Blog Berichten: 1
Karma Power: 1 Gosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zich
als ik mijn kussen aanraak, slaap ik ...
heeft zo z'n voordelen
Gosha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 20:00   #27
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

Leeftijd: 38
Geslacht: V
Karma Power: 25
olddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universum
Citaat:
Origineel gepost door eatitraw92 Bekijk Post
Mijn tips:

- Trek sokken aan als je naar bed gaat.

.
hele goede tip , is ook erg handig om je kwakkie dan aan die sokken aftevegen
Ik vergeet nl vaak mijn trek-sok naast mijn bed te leggen

http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38

-----------------------------------------
olddutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 20:13   #28
wwe
Ripped Bodybuilder

wwe's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 10
wwe is herboren in de Dier realmwwe is herboren in de Dier realmwwe is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
bedankt voor de tips

@1.70 meter
@68kg

Log:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-wwe-119605/
wwe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 22:34   #29
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door powerjunkie Bekijk Post
7 Mijd alcohol ’s avonds

‘Wie voor het slapengaan alcohol drinkt, zal misschien wel vlot inslapen. Het begin van de nacht verloopt goed, hoewel je minder remslaap doormaakt. Het tweede deel van de nacht verloopt onrustiger: je wordt vaker wakker, of te vroeg. Je hebt nare dromen. Het gaat ten koste van de diepe slaap in deze tweede periode. Diepe slaap heb je nodig voor het herstel van je lichaam. Het is tijdens deze slaap dat er groeihormoon wordt aangemaakt. Wie minder van dit hormoon aanmaakt, veroudert sneller. De remslaap is nodig voor je geestelijk herstel: vergelijk het met het opruimen van je computer, het defragmenteren van je harde schijf. Alcohol gaat dus ten koste van die twee herstelmechanismen. Vooral mensen die al slaapproblemen ervaren, moeten hiervoor uitkijken.’
fucked up ik kom net van het terras ik had dit topic nog niet gelezen.

Ik slaap fucking slecht de laatste tijd dus ik vanavond heb ik best veel gedronken om te kijken of het dan beter gaat....
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 22:35   #30
Competitive Bodybuilder

LuckyLuciano's Avatar

Karma Power: 6 LuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar LuckyLuciano
Ik slaap beter met een vrouw naast mij, raar maar waar.
Oud 8 May 2008, 22:58   #31
Cool Novice

flop's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 4 flop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbaken
Kan ook vaak moeilijk slapen, waardoor ik overdag vaak moe ben (dus om energie te krijgen weer aan de redbull, stackers etc, waardoor ik snachts weer niet lekker kan slapen...) neem nu vaak een handje melatoninetabletjes (van Sleepzz) als ik mijn bed in ga, en dat helpt echt! Slaap een stuk rustiger en langer door... Staat niet echt een vaste hoeveelheid voor, is voor iedereen verschillend, maar ik neem er wel een stuk of 20.
flop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 23:00   #32
Cool Novice

flop's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 4 flop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbakenflop is een prachtig lichtbaken
Citaat:
Origineel gepost door LuckyLuciano Bekijk Post
Ik slaap beter met een vrouw naast mij, raar maar waar.
Ik slaap het beste alleen, met een man naast me krijg ik al helemaal geen slaap..
flop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 23:09   #33
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door roxxe Bekijk Post

Ik ga pas slapen als ik echt moe ben, ik hoef mn ogen maar te sluiten en ik ben vertrokken

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 23:14   #34
Dutch Bodybuilder

b t s's Avatar

Karma Power: 2 b t s is een juweel in het ruweb t s is een juweel in het ruweb t s is een juweel in het ruweb t s is een juweel in het ruwe
Stuur een bericht via MSN naar b t s
Bekijk Galerij (7 foto's)
Ik kom al jaren slecht in slaap, lig ik om half 11 in mijn nest lig ik zo tot 1 uur wakker.

Zou het komen omdat ik aan het denken ben hoe groot ik wil worden.
Of over wat ik morgen voor oefeningen ga doen en in welke volgorde

Voor mij iig geen tv kijken in bed en mijn wekker staat al aan het voeteind waardoor ik rechtop moet om hem uit te zetten en ik kijk er het liefst niet naar

Kijk wel naar buiten of er licht is of niet

DL, 190kg
BP, 10x100kg
SQ, 12x150kg
BOR, 12x60kg
b t s is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 00:39   #35
Cool Novice

Leeftijd: 20
Karma Power: 2 DNNS is op een gedistingeerde weg
Oordopjes indoen.

GEEN tv, slaap je heel licht van en je wordt er wakker van. Als je het fijn vindt om met tv in slaap te vallen zou je misschien een timer erop kunnen zetten zodat hij automatisch op standby gaat.

zet alles wat een beetje licht geeft uit.

Werk zelf in ploegendienst, met ochtend en middagdienst niet zo probleem met slapen, nachtdienst is lastiger en dan doe ik de dingen zoals hierboven genoemd, meestal goed genoeg om tot een uur of 5/6 in de middag door te kunnen slapen.

nu is het daar beetje te warm voor, zweet me kapot op zolder!

venom lean dreams werkt je ook wel redelijk slaperig te worden.
DNNS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 01:17   #36
Ripped Bodybuilder
Powerlifter

Phenochef's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 14
Phenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
Vroeger zette ik de tv op om in slaap te vallen .
Nu val ik gewoon in slaap omdat ik heel moe ben . Ik wacht totdat ik zo doodop ben dat ik automatisch in slaap val .
Oud 9 May 2008, 01:22   #37
Dutch Bodybuilder

Sebastien's Avatar

Karma Power: 3 Sebastien is gewoon erg aardigSebastien is gewoon erg aardigSebastien is gewoon erg aardigSebastien is gewoon erg aardigSebastien is gewoon erg aardigSebastien is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (14 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door The Rock Bekijk Post
Als ik niet kan slapen, zet ik m'n tv aan en stel dan de timer in zodat hij na 20min automatisch uitgaat. Als je hem dan op een documentaire zet of een homeshopping kanaal ofzo, slaap je binnen 10 minuten. Gewoon zachtjes het geluid aan laten, zodat je het net kan horen en proberen te gaan slapen. Doordat je zachtjes gepraat hoort, ga je niet aan andere dingen denken die je uit je slaap houden, zodat je gedachten zeg maar leeg zijn. Dan slaap je zo

god damn ik dacht dat ik het had geschreven ik kan op een andere manier gewoon niet meer inslaap vallen . als de tv uit is dan begin ik te denken en dan val ik gewoon niet inslaap
The last three or four reps is what makes the muscle grow. This area of pain divides the champion from someone else who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens.

Arnold Schwarzenegger
Sebastien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 02:46   #38
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 18
gallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door olddutch Bekijk Post
neuken of trekken voor het slapen gaan is een must ....

iedereen kent het spreekwoord toch al ?

Sperma in je zitten ? niet goed kunnen pitten !
in dat geval kunnen vrouwen beter sex mijden voor het slapen gaan

echte mannen deadliften met hun tanden!
Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 05:24   #39
Freaky Bodybuilder

Robke78's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 36
Robke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Robke78
Citaat:
Origineel gepost door flop Bekijk Post
Ik slaap het beste alleen, met een man naast me krijg ik al helemaal geen slaap..
I wonder why ...

OT: met je tenen een beetje wiebelen helpt ook al wat.
(baby's doen dit ook, schijnt dat je de rustig van wordt)
Oud 9 May 2008, 08:51   #40
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
wat is er mis met het ouderwetse schaapjes tellen:

verder heeft die oude hollander wel een goed punt
je zaad wegschieten helpt je te ontspannen

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 20 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
slapen, zzz

Onderwerp Opties