| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Welk labo???
Ik hoor net van een ex-bodybuilder dat bijna elke masteron vals is en nandrolon bevat. Om zeker te zijn wat ik neem zou ik mijn producten willen laten testen in een lab. Weet iemand in belgië een labo zijn dat mijn producten kan testen? (liefst in oostvlaanderen of antwerpen) Een random lab uit de goude gids wil dit niet doen.... Ik weet dat dit redelijk wat centen kost maar ik wil zeker zijn wat ik in mijn lichaam spuit! |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mrt 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Welk labo???
Haal gewoon masteron van GS, die is goed. Daar zit echt geen deca in. Dat zou men overigens zo door hebben.
__________________ Price, T., et al. (2005). Biceps brachii regional growth in response to 12 weeks of resistance training. Med Sci Sports Exer. 37:S131. - bitches... |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Welk labo???
dacht ik ook... maar toch wil ik ze laten testen. :-)
|
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Welk labo???
Zoals Axe zei koop gewoon de Masteron van GS of van GG. Van die centen die je gaat betalen voor die labtest kan je heel wat lekkere MAsteron van een UG lab halen
__________________ It's all about discipline |
| | |
| | #5 |
Het is van GG of GS. De centen dat zo'n test mij gaat kosten weegt nie op tegen de prijs die ik ga betalen als er deca inzit... Nog eens mijn vraag, kan iemand mij helpen bij het vinden van een lab die dit wil testen? |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Unknown Geslacht: M
Nee dat kan niemand. Het enige lab waar getest kan worden is San Rafael in Amerika en dat kost je 100 euro per vial. |
| | |
| | #7 | |
| ugly as hell Aangemeld: mei 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #8 | |
| Huge Freak | Re: Welk labo???
Citaat:
De grondstof drostanolone dipropionaat kost veel te weinig om er mee te gaan knoeien of vervalsen. Deca is zelfs duurder omdat er 2 keer zoveel nandrolone in 1 vial gaat (200mg/ml deca tov 100mg/ml masteron)
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF | |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Unknown Geslacht: M
Goede post,Levi.
|
| | |
| | #10 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Kuffarstan Geslacht: M
Citaat:
Geloof mij maar: Da's met UG labs een ander verhaal. Ze winnen er niks eme om een aantal vials vol te stoppen met een scheutje Nan. Maar goed dan moet weer het hele verhaal verteld worden van de korte lijntjes van UG lab naar klant en de lange lijntjes van HG lab naar klant en dat is al erg vaak verteld...
__________________ El Comandante is niet meer actief op DBB. | |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Welk labo???
Idd bro de Masteron van GS is gewoon 100% ok!
__________________ Mr. Holland 2007 Mr. Holland 2006 |
| | |
| | #12 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Welk labo???
Citaat:
Mijn lichaamshaar heeft nog nooit zo hard gegroeid als toen ik aan de GS masteron zat Androgeen genoeg dacht ik zo
__________________ Kolossenzen 2:23 "Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees." | |
| | |
| | #13 |
| Novice Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Ja Gymnasia, ben eigenlijk naar hetzelfde op zoek als jij.... Ik geef ook liever wat meer uit om dan te weten dat het een "betrouwbaar", tenminste steriel product is dat ik in mijn lijf injecteer, ik heb geen zin in abcessen enz.. Maar waar kan dit gebeuren, heb het hele internet al afgezocht,niets gevonden en om de vials naar de VS te sturen vindt ik ook al zoiets... Greetz |
| | |
| | #14 |
Tja als je het dan echt wil doen zul je het toch naar wat Testo al zei op moeten sturen naar San Rafael! Kost idd 100 Euro per ester!
__________________ Mr. Holland 2007 Mr. Holland 2006 |
| | |
| | #15 |
Als je de boel niet vertrouwd waarom zou je het dan uberhaupt kopen?
__________________ It's all about discipline |
| | |
| | #16 | |
Citaat:
Dat is een apart verhaal. Het is voor een topsporter dus die zou redelijk gezien zijn moesten er sporen van deca inzitten. Daarom dat die jongen dit zeker zou willen laten testen voor het te gebruiken. Ik begrijp hem zeker en vast, het is zijn broodwinning en daar speel je niet zomaar mee... eveneens als met AAS... Hij had net gelezen op ergogenics dat veel masteron deca bevat, daarom zijn bezorgdheid. zijn kuur ziet er als volgt uit: week 1-8 : test prop 150mg EOD week 1-8 : masteron 150mg EOD week 1-6 : winny 50mg ED nakuur : clomid/nolva Zijn doel is om wat in droge spiermassa bij te komen. Alleszins heb ik al een adres gekregen van een labo, ik hou jullie wel op de hoogte. | |
| | |
| | #17 | |
Citaat:
Geen verwijt maar mischien tog eens verstandig je er eens in te verdiepen
__________________ It's all about discipline | |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
__________________ Mr. Holland 2007 Mr. Holland 2006 | |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
Juist daarom dat ik die gast aanraad zijn producten te laten testen... | |
| | |
| | #20 | |
Citaat:
__________________ It's all about discipline | |