MuscleMeat

ultimate pharma test e + primo turkije

Bezoekers in dit topic

cheeco

Novice
Lid sinds
27 mei 2012
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
72kg
Vetpercentage
6%
goed of niet goed ?

DSC_0577.jpg


DSC_0572.jpg


DSC_0580.jpg


DSC_0579.jpg


DSC_0578.jpg
 
Ik zit in week 6. 500mg test e per week van ultimate pharma
En ik zeg zekers g2g
 
Bedankt voor te antwoorden . Het enige dat ik niet betrouw is er sta geen verval datum op het flesje alleen op het hoesje
 
turkse primo is 1 van de meest vervalsde middelen, zelf zou ik dit niet aandurven.
 
UP is een nieuw lab. duikt hier meer en meer op. vials had ik nog niet gezien, wel de nolva - zag er heel professioneel uit - heel speciale verpakking hebben die jongens, glazen flessen met een print op de fles, net zoals die vials daar.
 
Heb de test en deca van up, is een nieuw lijn
Ziet er idd prof. Uit! Doet wat het moet doen !
 
Die primo durf ik zo niks over te zeggen kwamen ze in een doosje ? Zo ja heb je daar ook foto's van ?

Wat betreft die ultimate pharma die jij post vind ik wel heel vaag. Ik ken ultimate pharma al een tijdje, en iedereen hier in de buurt is er zeer tevreden over. Alleen zien mijn vials er heel anders uit dan die jij nu post. Ik zal even kijken of ik er foto van kan posten...
 
primo gekocht in een apotheek in turkije was in doosjes maar die heb ik niet meer. Alvast bedankt voor jullie hulp
 
ik veronderstel dat je deze gear dan toch mee op vliegtuig hebt genomen, dan stel ik me de vraag hoe doe je dat je word toch gecheckt op vlieghavens?
 
gewoon in mijn grote koffer nergens problemen gehad
 
Back
Naar boven