MuscleMeat

Test E van GG lot: 136-z98

Bezoekers in dit topic

Nerd87

Cool Novice
Lid sinds
7 jan 2012
Berichten
148
Waardering
6
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Ik zie allemaal negatieve posts over GG, vraag me daarom ook af of ik over moet stappen naar een ander merk. Maar ik wil eerst ff aan de leden van dbb vragen of ze ervaring hebben met deze batch lot: 136-z98 exp date: 03/2013

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

stel advies op prijs, dank bij voorbaat.
 
persoonlijk zou ik overstappen, veel mensen in mijn omgeving gaan de laatste tijd slecht op gg.
Maar weet niet hoe dit batchnummer verder is hoop dat daar nog iemand op reageerd!
 
gg is wel altijd goed geweest en inderdaad de laatste tijd k*t. je kan het een kans geven , als je in week 4 nog niks merkt stap je gewoon over !
 
deze batch is idd slecht

maar ik zou het gewoon nemen dan maar 1ml of 2 erbij doen zonde van het geld namelijk

bij tren van gg van rond zomer die ik had krijg ik na elken inject een tren hoest heel erg terwel ik tren e had een geen tren a dus denk dat daar ook beetje mixje in zat van tren e en a

normaal had ik dat nooit met gg tren e dus was heel apart

wel echt zonde van goed merk
 
tevreden over GG maar over deze specifieke batch kan ik niks zeggen.
 
Deze batch gaat idd weinig brengen.

zat op 1gr PW en het heeft met niks gebracht!!!
 
Is een veelbesproken batch. Sommige mensen zijn er tevreden over, anderen niet.
Deze batch heeft trouwens veel verschillende houdbaarheidsdata. Ik heb dezelfde batch als jou maar mijne loopt tot 10/2014. Ben er nog niet aan begonnen dus kan je er niets over zeggen.
 
Ben zeer tevreden over GG, en alle andere nederlands ug labs.

Maar deze batch van GG, ik heb ook op 1000mg gezeten en bracht me ook niks, eerste x ooit dat me dit overkomt,
ik denk dat het eenmalig een slechte batch was, iig dat hoop ik.
 
Vanmiddag in the gym hoorde ik ook veel negatieve reacties over deze batch van GG,... 1 gast zit nu op 1500mg en dat nu in week 6 en hij is 1,5 kilo zwaarder geworden ???


Idd Hopelijk worden de volgende batches test weer beter!!!


iemand enig idee hoelang zo een batch erin blijft???? want mijn laatste gg was vorig jaar ookal dezelfde batch!!!
 
slecht helaas,... + 3-2013,... wilde nog even 3 weken kuren dan :D
 
Ik had deze, tweede kuur na 250mg pw twee jaar geleden einde vorig jaar deze genomen op 500 na zes weken niks, terug naar de dealer en nieuwe gehad plus deca.
500test e plus 400 deca pw gezet, na zes wek er n nog niks, heb het weggepleurd.
 
Is een veelbesproken batch. Sommige mensen zijn er tevreden over, anderen niet.
Deze batch heeft trouwens veel verschillende houdbaarheidsdata. Ik heb dezelfde batch als jou maar mijne loopt tot 10/2014. Ben er nog niet aan begonnen dus kan je er niets over zeggen.

ik heb ook die met 10/2014. ik kreeg er flink testflu van bij het frontloaden :D
 
ik heb de 10/2014 ook. Ben benieuwd of die wel oke dan is:)
 
Hi,

Ik kan uit ervaring vertellen dat deze batch (10/2014) naast de 03/2013 ook FAKE is.
Helaas wtf is er aan de hand met GG?
Ik zal onderbouwen:

Ik had eerst 03/2013 en merkte na 4 weken niks, ben toen met abuhrain verder gegaan, prima maar kuur was toch een beetje ****ed...

Goed na ongeluk ben ik eind nov en dec weer gaan trainen. Januari GG toch weer kans gegeven ook expliciet om andere batch(10/2014) gevraagd. Alleen nu was ik niet alleen, meerdere jongens in meerdere gyms die ik kende gingen hiermee ad slag, na 6 weken helemaal niks nakkes nada :mad:.

Bij alle 6 niet. Ik deed alleen test e. Een paar anderen deden kickstart. De één met oxy en twee anderen met d-bol. na hun kickstart zakten ze weer in terwijl ze vanaf week 1 test ernaast zetten?? (eentje zelfs 1000mg!!)

Ander maatje had naast test ook tren lopen.....ook helemaal niks...met tren erbij??
Onze conclusie mag duidelijk zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kom van GG alleen oude batches tegen (of batches met oude labels??) ook bij mn zeer betrouwbare supplier. Vind t maar raar allemaal.
 
Makker van me heeft wat koorts gehad van deze badge en de tren erbij was ook real volgens hem (trenhoest,..)
Voor de rest zie ik rondom mij alleen maar kilo's gepakt worden op deze badge nr... echt vreemd
 
Back
Naar boven