Fitness Seller

Sustanon Organon Russia (Cyctahoh 250)

Bezoekers in dit topic

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid sinds
23 dec 2007
Berichten
4.825
Waardering
410
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Iemand die deze al eens heeft gehad? Niet zo heel veel over te vinden op het net.

20130402_084207.jpg


20130402_084159.jpg


20130402_084710.jpg


20130402_084728.jpg


20130402_084239.jpg


20130402_084120.jpg
 
Ben er al achter dat het fakes zijn. Kunnen dus allemaal de prullenbak in.
 
veel vooor betaald dan?
****ed up man.
Zegt me ook niks.
 
Nee niks, moest het checken voor een kennis. Ik ga zelf niks kopen waar ik niet 100% zeker over ben.
 
Ja dacht al.
Waarom ook russiche troep?
Ga je weer keer log bijhouden?
Was wel interessant bro;)
 
Ja over een tijdje. Nu al sinds september off en dat wil ik nog tot juli blijven.
Heb nu sowieso al bijna 6 weken niet getraind omdat ik mijn achillespees heb afgescheurd. Volgende week vrijdag gaat het gips er eindelijk vanaf. Heb wat in te halen haha.
 
Ja over een tijdje. Nu al sinds september off en dat wil ik nog tot juli blijven.
Heb nu sowieso al bijna 6 weken niet getraind omdat ik mijn achillespees heb afgescheurd. Volgende week vrijdag gaat het gips er eindelijk vanaf. Heb wat in te halen haha.

****ed up man!
Met trainen?

Doe rustig aan. Je owned de meeste hier al hard :D
Anders halen we je nooit in:p
 
russiche anabolen zijn al gevaarlijke dingen mee gebeurt



bad stuff
 
Ho niet te snel weggooien! Weet je heel zeker dat ze fake zijn?
Ze komen mij namelijk erg bekend voor. Een aantal russiche jongens gebruiken deze en gaan er als een bezetene op. Zat juist te denken om deze ook via hun te halen. (al twijfel ik nog beetje vanwege de koorts die ik altijd krijg van sustanon)
Doosje en ampul zagen er hetzelfde uit. weet alleen batchcode even niet, maar kan ik navragen. Eéntje ramde binnen 4 weken 60 kilo extra op de squat!!! :eek: alleen op sustanon....
 
200% zeker ;) Organon is in 2007 verkocht. Dit zijn gewoon fakes. Wilt overigens niet zeggen dat er geen Sustanon inzit, misschien is het zelfs overgedoseerd. Maar het zijn zeker geen originele.
 
Organon is nog altijd te krijgen in belgische apotheek het is goed spul
Maar van rusland.....?

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 12:36 ----------

Organon is nog altijd te krijgen in belgische apotheek het is goed spul
Maar van rusland.....?
Sustanon is nog patent op van Organon en zal dus onder die naam verkocht worden.
 
die van belgische apotheek heb ik ook nog zien voor bij komen en waren zeker real deal
 
Zit er legit uit hoor... wel moelijk te verkrijgen... papier-labels op ampullen, verpakking erbij, op ampullen staat dat het in Nederland is gemaakt ))))
 
Back
Naar boven