MuscleMeat

Stanozolol - Genesis

  • Topic starter IxXxI
  • Startdatum
  • Reacties 26
  • Weergaven 11K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

IxXxI

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
24 apr 2009
Berichten
352
Waardering
3
Lengte
1m92
Stanozolol - Genesis (10mg)

Code: NE/Drugs/412
Batch No: RE 222
Mfg Date: Nov. 2012
Expiry Date: Oct 2012

IMG-20130401-01377.jpg


IMG-20130401-01376.jpg
 
Genesis...waarom blijven mensen daar toch spullen van kopen..?

Gratis gekregen?

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 13:48 ----------

Btw als je dit forum moet geloven is tegewoordig alles maar dan ook alles rotzooi en onder gedoseerd van EPL tot GG van GG tot Genesis en ga zo maar door en t is nergens op gebaseerd.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 13:49 ----------

Btw als je dit forum moet geloven is tegewoordig alles maar dan ook alles rotzooi en onder gedoseerd van EPL tot GG van GG tot Genesis en ga zo maar door en t is nergens op gebaseerd.
 
Genesis bestaat al jaren niet meer, heb zelf oa diana en stromba van genesis vorig jaar gehad, het deed geen ene moer bij mij en bij mijn collega ook niet. Sterker nog ik ken niemand die er positieve ervaringen mee heeft.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 14:50 ----------

Btw als je dit forum moet geloven is tegewoordig alles maar dan ook alles rotzooi en onder gedoseerd van EPL tot GG van GG tot Genesis en ga zo maar door en t is nergens op gebaseerd.
Die van EPL ga ik anders hard op, slaat dus nergens op wat je zegt.
 
Gratis gekregen?

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 13:48 ----------

Btw als je dit forum moet geloven is tegewoordig alles maar dan ook alles rotzooi en onder gedoseerd van EPL tot GG van GG tot Genesis en ga zo maar door en t is nergens op gebaseerd.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 13:49 ----------

Btw als je dit forum moet geloven is tegewoordig alles maar dan ook alles rotzooi en onder gedoseerd van EPL tot GG van GG tot Genesis en ga zo maar door en t is nergens op gebaseerd.
En toch vraag je hier of het echt of nep is.
 
En toch vraag je hier of het echt of nep is.

Wat ben jij voor rare gast man heb je niks te doen ofzo? Kom je hier alleen om domme opmerkingen te maken en de wijsneus uit te hangen ofzo dwaas

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 15:03 ----------

Genesis bestaat al jaren niet meer, heb zelf oa diana en stromba van genesis vorig jaar gehad, het deed geen ene moer bij mij en bij mijn collega ook niet. Sterker nog ik ken niemand die er positieve ervaringen mee heeft.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 14:50 ----------


Die van EPL ga ik anders hard op, slaat dus nergens op wat je zegt.

Ik zeg het toch ook niet, heb t hier gelezen van mensen die zeiden tot t onder gedoseerd was en de tabs nep waren omdat ze slecht gedrukt waren bla bla bla...
 
kans dat het echte genisis is is 0%

kans dat het echte gear is, kan ik mij niet over uitspreken
 
Wat ben jij voor rare gast man heb je niks te doen ofzo? Kom je hier alleen om domme opmerkingen te maken en de wijsneus uit te hangen ofzo dwaas
Je vraagt om advies en tegelijk neem je het niet aan. Take it or leave it, niemand hier is ook verplicht je te helpen. Als iemand dus de dwaas uithangt ben jij het wel.
 
Je vraagt om advies en tegelijk neem je het niet aan. Take it or leave it, niemand hier is ook verplicht je te helpen. Als iemand dus de dwaas uithangt ben jij het wel.

Precies ja je zegt het goed! Ik vraag om advies, en niet om zulke opmerkingen die ik bij elk topic lees
Inderdaad niemand is verplicht me advies te geven, maar reageer er dan niet op of geef goed advies ;)

Ben zulke opmerkingen van al die wijsneusen op t forum een beetje helemaal zat.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 16:10 ----------

Mij zie je ook niet zeggen tot iedereen maar wat lult dat totaal niet op waarheid gebasseert is. Er zijn mensen met eigen ervaringen etc die goed advies kunnen geven en dat advies zou ik graag willen.

Niet mensen die gewoon wat roepen omdat ze het ergens in een topic hebben zien staan of mensen die hier komen posten om zo hun postcount omhoog te krijgen omdat ze geilen op een hoog postcount.
 
ik ben nu de clen van genesis 1week aan het testen en kan nog niet zeggen dat het goed of slecht is ik denk dat het wel onder gedoseerd is want de vorige clen van epl en biohazard was wel heftiger ... ik had nochtans de clen van sopharma besteld maar ze hebben die van genesis opgestuurd ...iemand toevallig daar ervaring mee ?
 
Genesis bestaat al jaren niet meer, heb zelf oa diana en stromba van genesis vorig jaar gehad, het deed geen ene moer bij mij en bij mijn collega ook niet. Sterker nog ik ken niemand die er positieve ervaringen mee heeft.
.

nou dat klopt niet hoor.

ik heb nog nooit AAS van genesis gezien/gekregen/genomen, maar ik kan je wel zeggen dat de clen van genesis ernstig populair is. hij werkt namelijk.

over die winstrol daar kank niks zeggen, maar hun clen is alleszins goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven