| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | spullen van gs
weet dat er hier gezegd wordt dat er nog niet veel nep van gs is gesignaleerd, maar toch even checken... test enth lot 430084 exp. 12-2009 (vloeistof kleurloos) super deca lot 56044 exp. 11-2010 (ietwat gelige en dikkere vloeistof) nolvadex lot 639002 exp. 06-2010 verpakkingen en labels zien er imo allemaal ok uit... Alvast bedankt guy's |
| | |
| | #2 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: spullen van gs
Citaat:
Post anders even wat foto's..
__________________ Kolossenzen 2:23 "Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees." | |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: spullen van gs
thx, het lijkt me allemaal te kloppen, ik ga er alvast goed van...
__________________ You are what you eat and you've obviously eaten a very fat man... |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Sinaai Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: spullen van gs
Idd klopt..
__________________ "Never underestimate the power of wide-grip pull-ups to develop width and size." "Ain't nothin' but a peanut, Yeah buddy, light weight baby" Stats: Toon |
| | |
| | #5 |
| Banned | Re: spullen van gs
|
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder | Re: spullen van gs
omdat hij ze mischien toevallig ook heeft ?
__________________ It's all about discipline |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Weet iemand toevallig een site waar je de batch numbers op kunt zoeken van GG en GS ? Alavast bedankt! Greetz |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: drachten frl Leeftijd: 31 Geslacht: M
hebben ze daar een site voor dan? ik kan hun producten niet eens vinden laat staan een site met batchnummers
__________________ stilstaan is relatieve achteruitgang "alles wat ik zeg is wat IK denk en kan dus fout zijn" IN THIS COUNTRY, YOU GOTTA MAKE THE MONEY FIRsT, THEN WHEN YOU GET THE MONEY, YOU GET THE POWER, THEN WHEN YOU GET THE POWER, THEN YOU GET THE WOMAN |
| | |
| | #9 |
| Banned Aangemeld: feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
|
| | |
| | #10 | |
| Pruts mod | Re: spullen van gs
Citaat:
__________________ "Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver | |
| | |
| | #11 |
ik kan bij mijn universiteit AS checken op steriliteit en dosering enz. Ik heb regelmatig wat mee gekregen van vrienden die mij vroegen het te checken. Meeste keren (60%) was het goed spul en vrij netjes gedoseer(10mg lager of hoger gedoseert dan bedoeld) de andere keren zat er meestal geen werkende stof in en was de steriliteit op het randje van ''verantwoordt''
|
| | |
| | #12 | |
Citaat:
__________________ You are what you eat and you've obviously eaten a very fat man... | |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: tomboektoe Geslacht: M
ik denk dat u dan toch u steroids bij de verkeerde mensen haalt want ik heb hier nog nooit probs van gehoord
|
| | |
| | #14 |
|
| | |
| | #15 |
| Banned Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Zou je dan ook zo tof willen zijn om jouw test-uitslagen hier te willen vermelden? Dus soort roid, serienummer, en merk? Vervalsingen lijken mij niet zo aan de orde, maar het zal mij namelijk nix verbazen als bijvorrbeeld bij de boldenone van GG geen werkzame stof te vinden is 90% v.d. gebruikers hier gaat namelijk niet lekker op |
| | |
| | #16 |
| Monstrous Giant | Re: spullen van gs
een vriend van me ging goed op boldenone die was wel van Gs heb zelf altijd al goed spul gehad van zowel van Gs als GG van epl ben ik wel is een site tegen gekomen niet van een ander ug lab
__________________ Men logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3968491 |
| | |
| | #17 |
Ik kan met 100% zegge dat ze echt zijn
__________________ Umpumpen da ! |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder | Re: spullen van gs
knap
__________________ It's all about discipline |
| | |
| | #19 |
ik ben het eens met sexB, kuur is inmiddels achter de rug
__________________ You are what you eat and you've obviously eaten a very fat man... |
| | |
| | #20 |
real
__________________ Ik heb het hier wel gehad. CYA |
| | |