Fitness Seller

Mutant gear , genesis en hcl

Bezoekers in dit topic

gerrit b

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
28 feb 2007
Berichten
104
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Ik heb na de british dragon nog wat vragen over echt of nep voor mijn maatje en mezelf

Winstrol van mutant gear 100 tabs van 10 mg

o0tg1k.jpg


b4z13c.jpg


Mutant gear Deca 200 200mg/ml

mhrgxy.jpg


25i7m9h.jpg


f56hzb.jpg


Genesis test e 250 mg/ml

2btuzc.jpg


ae0hsi.jpg


4qr97n.jpg


nwn7uo.jpg


fkcruv.jpg


Genesis T3 100 tabs 50 mcg (ug) per tab

2co4tqw.jpg


2wnacrt.jpg


30u4xs4.jpg


2le2def.jpg


Hard core labs masteron 50mg/ml

34nmmvk.jpg


Hard core las Mt-dnm

23k8yz6.jpg


Graag normale reacties of info en geen gezeur over niet beginnen met jouw stats enzo

23k8yz6.jpg
 
Kan een mod de laatste foto verwijderen? Deze is per abuis dubbel geplaatst.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 12:54 ----------

Bedankt voor je input Punjab. Wordt gewaardeerd :)
 
Die ga ik zelf niet gebruiken maar ik zal de ervaringen van mn maatje hier later neerzetten
 
HCL zou ik maar voorzichtig mee zijn! kennis van ze hele rechter bil is knal rood van de Test E van HCL, zal eens vragen of hij het op prijs stelt als ik hem post.

Maar dit heb ik nog nooit gezien. heeft al 2 dagen niet geslapen. En dit is geen bash post want als je zijn reet ziet
begrijp je wat ik bedoel.
 
HCL zou ik maar voorzichtig mee zijn! kennis van ze hele rechter bil is knal rood van de Test E van HCL, zal eens vragen of hij het op prijs stelt als ik hem post.

Maar dit heb ik nog nooit gezien. heeft al 2 dagen niet geslapen. En dit is geen bash post want als je zijn reet ziet
begrijp je wat ik bedoel.
Niet steriel?
 
Na al dat gespam en geprivate mail is dat niet verwonderlijk..

---------- Post added 7 March 2013 at 23:18 ----------

OT MG ziet er echt uit, genesis had mattie en was er goed over te spreken, HCL weet ik niet veel van..

Beter spam je hier niet meer, je bent 20 jaar en lult zomaar een eind weg.
 
@ OMF, thanx
@ porterhouse , Dat denk ik niet maar ik vraag de mening van anderen aangezien ik nog een leek ben en er van alles gefaket wordt tegenwoordig
@ Bullseyes , Bedankt voor je reactie maar kun je de rest is afval eens onderbouwen?
@ klusserdeklus , Hahaha oa thebest idd we gaan door voor de koelkast :P
@ HarryHercules , Mooie reactie. Mijn maatje gaat er ook lekker op maar gebruikt er ook deca naast
@ younggod , Oei dat is balen voor je maat, Ik hoor langzaam steeds meer over HCL en eigenlijk alleen maar goede berichten.Dus om nu te zeggen dat het aan HCL ligt vind ik wat kort door de bocht.Zoals Little Daddy al tikt kan dat ook aan andere factoren liggen.
@ practice , Spam tja... De genesis t3 lijkt zijn werk ook te doen en de test e ook volgens mijn mattie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ younggod , Oei dat is balen voor je maat, Ik hoor langzaam steeds meer over HCL en eigenlijk alleen maar goede berichten.Dus om nu te zeggen dat het aan HCL ligt vind ik wat kort door de bocht.Zoals Little Daddy al tikt kan dat ook aan andere factoren liggen.

Kan me voorstellen dat je dat denkt. Maar deze gozer is huge en doet al jaren aan BB en heeft elk merk al gebruikt wat er te koop is. Maar goed doe er mee wat je wil. Ik waarschuw alleen want zo wil je niet dat je billetjes er uit zien :)
 
Dan zal hij wel weten hoe te prikken idd, Bedankt voor de waarschuwing iig ik hou het extra in de gaten.
 
Ik ben blij dat jullie proefkonijn spelen :-)
 
Back
Naar boven