| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2004 Locatie: Kingdom of Heaven Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | jintropin
onlangs kocht ik jintropin 10 IU van iemand. Overal zie ik fotos op het web van jintropin flesjes waarbij er een etikette opzit. DIe van mij zijn echter op het flesje zelf geprint met zwarte inkt (zonder etikette). Weet iemand of deze echt kunnen zijn? Thnx
|
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: utrecht Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: jintropin
Had laatst de nieuwe uit china en daar zit nu een geel dopje op (zie bij de foto,s). De serrie hier voor had groene dopje en zie er het zelfde uit als de gele doopjes alleen de serry nummer is volgens mij groter. Maar de jins waar jij het over heb dat er een stempel op het vails zit heb ik nog nooit gezien , ook niet op de buitenlandse boards. Plaats eens een foto, ben er heel benieuwt naar maar denk dat je neppert heb. |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2004 Locatie: Kingdom of Heaven Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: jintropin
ik zal dinsdag een paar fotos posten - ik heb op het net via een search van google 1 foto gezien waar ik denk dat t op t flesje geprint is (foto is heel klein - moeilijk zichtbaar) Alvast bedankt voor je hulp
|
| | |
| | #4 |
| Huge Freak | Re: jintropin
Is tegenwoordig ook al home made hgh etc. Mss komt het daarvandaan? Ikzelf zou me daar nooit aan wagen iig.
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF |
| | |