XXL Nutrition

hygetropin

Bezoekers in dit topic

Gast 74688

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
19 mrt 2010
Berichten
147
Waardering
11
In het Chinese groeihormoonpreparaat Hygetropin zit geen groeihormoon. Dat blijkt uit een analyse door een erkend onderzoekslaboratorium waarvan de resultaten bij Ergogenics zijn binnengekomen. Volgens de analyse zit er in Hygetropin - schrik niet - albumine.
Het geteste preparaat zie je hieronder op de foto. Of dat de werkelijke fabrikant van dit preparaat is weten we niet zeker, maar de plaatjes van Hygetropin die we via Google Images hebben gevonden lijken er sprekend op.


hygetropin.jpg


Op het doosje staat ook het adres van de webstek van Hygetropin: www.hygetropin.cn. We hebben niet op die website gezocht naar fotomateriaal, en we raden je af om dat zelf te doen. Google waarschuwt surfers om naar die website te gaan, omdat die ongevraagd programmaatjes op je computer zet.
"Site is listed as suspicious - visiting this web site may harm your computer", aldus de zoekmachine. [Link niet meer beschikbaar] "Of the 16 pages we tested on the site over the past 90 days, 7 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time suspicious content was found on this site was on 09/12/2008." Dat was gisteren.
De website op het bovenstaande doosje is volgens postings op de longevity-board van LEF nep. [forum.lef.org 5/29/2008] Dat geldt ook voor www.hygene.cn, een andere website die zegt Hygetropin te verkopen, en www.hygetropin-hgh.com. Die site, aldus LEF, zou zijn gevestigd in het Nederlandse Moergestel.
Posters op bodybuildingfora zijn in ieder geval over Hygetropin te spreken. "Hygetropin is stronger than Jins. I have heard that thousand times already and personally experienced it", schrijft TooPowerful4U bijvoorbeeld. [professionalmuscle.com/forums 11-14-2006]
Maar heeft TooPowerful4U Hygetropin ook echt gebruikt?
Of verkoopt hij het spul alleen maar?
Andere bezoekers van bodybuildingfora melden minder mooie ervaringen. MassiveMonster zet nu al een maand zeven eenheden per dag en merkt helemaal niks. En hij vraagt zich af hoe dat komt. [Link niet meer beschikbaar]
Gelukkig voor MassiveMonster snelt Pscarb hem te hulp. "Natuurlijk merk je nog niks na een maand", zegt Pscarb. "Dat gebeurt pas na twaalf weken."
Wat is internet toch mooi.

heb zelf ook hygetropin bestelt.Meer wie heeft wat voor ervarin hiermee.
 
ik heb de 100 iu verpakking met 10 x 10 iu. Deze werkt wel
 
Ja ik heb dus de 200iu versie bestelt.maar nu ik dit las ben ik er niet meer zkr van.
 
Hebben ze niet gewoon een fake te pakken? Zijn er zat in omloop volgens ij.
 
ik heb ook de 10x10iu
prima hgh,niks mis mee
 
Ik gebruik al 5 a 6 maanden de 200iu kits. Top spul hoor. Heb ook zeker bijwerkingen gemerkt. Hier voor 1 a 2 maanden de 100iu gebruikt. Merkte geen verschil.
 
Kerel,

Dit is een ergogenics artikel uit 2008 en toen was het alom bekend dat hyge volop gefaked werd. Ik denk niet dat je de Hyge die nu op de markt is kunt vergelijken.

Mvg
 
alles uit china was toch nep?

dat zou betekenen dat bijna alle aas ook nep is,je moest eens weten hoeveel aas grondstoffen uit china komt
kwestie van het kaf van het koren scheiden
 
Hyge

Ik heb beide 200iu en 100iu gebruikt. Er zit rechtsboven een stikker, waar je een kraslaag op hebt..allemaal cijfertjes erachter. Kras en ga naar hygetropin.cn om serial in te voeren..daar geeft het aan of het dan echte zijn :). Als je geen sticker hebt, kun je het net zo goed weg gooien. Moet eerlijk zeggen dat de 200iu zwaarder op me kwam dan 100iu maar, beiden waren zeeeeer duur en real.
 
hygetropin.cn ja leuk en aardig allemaal met die sticker,maar die ****ing site is uit de lucht.rara politiepet:rolleyes:.dan weet toch genoeg neem ik aan.
 
is gewone fake site.. ergo is ook een non profit info over anabolen... op de foto zie je zelf geen ovale sticker voor de echtheid te controleren
 
zeg er dan ook bij dat de artikel die je van ergogenics kopieert al ibjna 3 jaar oud is..
zucht
 
Back
Naar boven