AndroidHealthClinic

HGH van GG en Hygetropin

Bezoekers in dit topic

Ronaldus

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
18 jan 2009
Berichten
79
Waardering
0
Nu heb ik van beide een kitje. Maar wat zie ik als ik deze heb samengevoegd met bijgeleverde oplossing dat Hygetropin volledig wordt opgelost en als ik er een zaklamp tegen schijnen helder van kleur is.

Maar me HGH van GG zie ik als ik dit zelfde doe wat minuscule deeltjes zwerven in de oplossing. Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij vertellen of dit normaal is tussen verschillende fabrikanten.

HGH 009.jpg
 
Dat is normaal.

De ene HGH lost sneller en fijner op dan de andere, geen probleem.
Misschien iets langer wachten en zachtjes rond draaien wil ook wel is helpen.
 
Twee reacties maar?????

Ik heb deze producten wel van een betrouwbaar iemand gekocht en heb ook aan hem de constatering voorgelegd. Hij kon mij geen duidelijk antwoord geven. Alleen dat altijd alles wordt getest en dat dit goed zit. (met volle overtuiging)
Maar ja ik vraag me af of ik de enige ben die dit constateer.

Vandaar dat ik dit voorleg omdat er op deze forum genoeg ervaringsdeskundige zitten.
 
Twee reacties maar?????

Ik heb deze producten wel van een betrouwbaar iemand gekocht en heb ook aan hem de constatering voorgelegd. Hij kon mij geen duidelijk antwoord geven. Alleen dat altijd alles wordt getest en dat dit goed zit. (met volle overtuiging)
Maar ja ik vraag me af of ik de enige ben die dit constateer.

Vandaar dat ik dit voorleg omdat er op deze forum genoeg ervaringsdeskundige zitten.
Als deze twee heren je de goedkeuring geven ,neem dat dan maar van ze aan:D
 
zo mooi de zg leveranciers die zg gear laten testen. Ken er 2 dievia mij hun spullen laat testen.verhaaltjes over testen in de us is dikke duim. Heb zat info over jouw hygr,je moet niet alles geloven
 
Met Hyge ben ik begonnen en moet zeggen dat ik daarvan direct de symtomen ondervond van HGH (moe alsof ik de griep kreeg, vochtvasthouden). Dus ik kan wel veronderstellen dat dit HGH is.

GG ben ik nu aan het testen op mezelf maar moet zeggen dat de moe-heid achterwegen blijft. Ik heb bewust nog geen T4 preparaten genomen. En weet ik wel dat het niet altijd voorkomt maar toch ben ik deze producten op het oog met elkaar gaan vergelijken. Dan zie je toch een verschil hoe dit met elkaar oplost.

Ja wat doe je dan, kijken of meerdere forumers dit hebben geconstateert.
Alle info welkom!!!!!
 
Sinds ik met HGH bezig ben, heb ik de ene na de andere verkoudheid te pakken.
En normaal gesproken ben ik nooit ziek of verkouden.

Ook me vingers voelen dik aan, en een vuist maken is soms best lastig!
Lekker toch :D
 
Klopt het dat deze symtomen tijdelijk is? Had ook ook een plofkop en last van knakworstvingersvanunox!
Maar nu lijkt dat weg te gaan. Ben pas 3 weken bezig en ben al 6 kg aangekomen. (vocht) en word elke dag wel 2 a 3 ons zwaarder. Wel top spul!!!!!!
 
Antidiuretisch hormoon kortweg ADH of vasopressine is een hormoon en een neurotransmitter. Het is een cyclisch nonapeptide dat is opgebouwd uit negen aminozuren. Qua structuur lijkt het erg op oxytocine. In het lichaam wordt het geproduceerd door de hypothalamus en aan de bloedbaan afgegeven in de achterkwab van de hypofyse.

Dus als ik het goed begrijp dan regelt mijn licham weer voor een juiste balans?
Sorry dat ik misschien knullig overkom, maar heb me goed in de (HGH) materie verdiept maar in de praktijk kom je toch weer dingen tegen waarover je vragen hebt of je het wel goed doet. Ik kan twee mensen die het ook al een tijd doen, maar die hebben deze syntomen niet gehad. Alleen een beetje gewrichtspijn en tintelende vingers.
 
Nu lees ik hier dat de meeste klagen van moeheid. Ik ben nu GG aan het testen en heb ik geen last meer van moeheid/stijve vingers.
Komt dit omdat je lichaam eraan gaat wennen, of is dit het verschil van HGH onderling.

Ik heb gelezen op deze forum dat de bijwerkingen soms wel en soms niet aanwezig zijn.
Maar in de regel! Hoelang blijven de bijwerkingen als je 4iu per dag zet?
Hoe kom je er anders achter dit product nep of echt is??????

Mijn vocht opslag kan ook van de AAS zijn.
Dit is wat ik erbij neem:
Testo enanth 250mg per week
Oxy 50mg per dag
sinds vandaag Humalog 4iu PWO
 
je hgh hoeft niet eens nep te zijn om toch niet te hoeven werken... denk aan verkeerd transport/opslag e.d. waardoor het zn potentie verliest...
 
Back
Naar boven