Fitness Seller

Generic Supplements - Test-E, Tren-A

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ervaring met de volgende lots?

Tren-a: lot. 947551 exp.: 10-2018
Test-e: lot. 69329 exp.: 09-2020

Ben nu 1 week bezig maar voel nog niet veel van de tren, alleen verhoogde geilheid. Ervaring? Is de kleur van de tren ok?

IMG_1305.jpg


IMG_1306.jpg


IMG_1307.jpg


IMG_1318.jpg
 
gruwelijk die witte doppen.
Helaas geen ervaring met deze batch.
 
Ik heb al verschillende orals van generic supplements genomen en deze waren steeds de real deal!! Van de injectables zou ik het niet kunnen zeggen.

De kleur van de Tren ziet er wel goed uit, maar wil niet direct zeggen dat het echt is

Maar heb nog geen slechte ervaringen met Generic supplements

Van Tren A krijg ik na 2 weken wel een serieuze kracht boost en wordt mijn hoofd vuurrood (bloeddruk) in de Gym =P
Eventueel al last gehad van hoesten na het injecteren??
 
Ik heb zelf 2x eerder gekuurd met GS en was toen erg tevrede, ik had alleen verwacht dat de tren wat eerder in zou kicken.

Heb ook nog geen sides, alleen de geilheid maar geen hoest enzo.
 
Haha wees blij, dan injecteer je gewoon goed.
Als er toch een keer een klein beetje in je bloed komt, hoest je zo hard dat je denkt dat je doodgaat.
Gs is gewoon g2g :)
 
Ik heb al verschillende orals van generic supplements genomen en deze waren steeds de real deal!! Van de injectables zou ik het niet kunnen zeggen.

De kleur van de Tren ziet er wel goed uit, maar wil niet direct zeggen dat het echt is

Maar heb nog geen slechte ervaringen met Generic supplements

Van Tren A krijg ik na 2 weken wel een serieuze kracht boost en wordt mijn hoofd vuurrood (bloeddruk) in de Gym =P
Eventueel al last gehad van hoesten na het injecteren??

hoesten na injectie komt alleen als er een beetje tren direct in de bloedbaan komt, >tren cough

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Haha wees blij, dan injecteer je gewoon goed.
Als er toch een keer een klein beetje in je bloed komt, hoest je zo hard dat je denkt dat je doodgaat.
Gs is gewoon g2g :)

hoesten na injectie komt alleen als er een beetje tren direct in de bloedbaan komt, >tren cough

hahaha 1x gehad, dacht indd dat ik dood ging, hoesten en tranen over je wangen tegelijk, niet te beschrijven haha
 
Heb het toevallig ook net 1x gehad dat hoesten, dacht ook dat ik er aan ging xD...
Zeker en vast geen leuk gevoel ;-)
 
Heb het toevallig ook net 1x gehad dat hoesten, dacht ook dat ik er aan ging xD...
Zeker en vast geen leuk gevoel ;-)

heb t ook gehad in de 6e of 7e week, net nadat ik de naald uit me been haal begon t hoesten en leek net of ik geen lucht meer kreeg. haha uit eindelijk kan je er wel omlachen.
 
Heb ik ook 1x gehad.. Woonde toen nog thuis en injecteerde voor het slapen toen me ouders en zusjes waren t slapen.. Wilde ze niet wakker maken maar met tren hoest kun je niet stil zijn :roflol:

verder 1x gekuurd met dit merk en toen was ik er tevreden over. daarna nooit meer na om gekeken omdat het me ook niet meer werd aangeboden
 
Test is real-deal en zie geen reden te twijfelen aan de tren. Duurt toch wel een paar weken normaliter...
 
kleur van tren ziet er erg goed uit btw, verder merk je na 3-4 dagen al dat je veranderd van tren maar qua kracht duurt het wel eventjes.

Lijkt mij g2g
 
thanks bro's, zal na de kuur posten hoe het is gegaan.
 
Vorig jaar test e van GS gebruikt. Puur als ondetsteuning vd tren deed zn werk mbt libido etc
Ik zeg g2g
 
Alles ziet er goed uit !
Heb je alleen geen last van injectiepijn met GS ?
 
Back
Naar boven