Fitness Seller

Echt of Fake Genesis rare ontdekking!!!

Bezoekers in dit topic

Arnooold

Novice
Lid sinds
20 apr 2013
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Beste Dutchbodybuilders ik kocht onlangs bij een kennis 4X Test E van genesis meds.
Nu deed ik de ontdekking dat 1 potje en verpakking anders was dan de 3 andere identieke potjes: de kleuren, letters en datums komen niet overeen ik vond ook alleen een serienummer op het rechtse potje(voor mij het enige echte) wat denken jullie hiervan ??

foto 1.jpg


foto 2.jpg


foto 3.jpg
 
dat er veel valse genesis rondgaat, dat denk ik.
 
Ik heb geen idee of het een nieuwe verpakking zou kunnen zijn maar er staat allesinds geen serienummer op :s
 
Mijn excuses maar kon het niet in aas plaatsen

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Nog iemand reacties over deze ontdekking ? en verschilen..
 
Rechts is naar mijn weten de 'werkzame'

Links komt iig ergens anders vandaan, of er werkzame stof in zit.. wie weet.
 
Zoals bekent Genesis variabele kwaliteit,, maar links ziet er verdacht nep uit rechts is real genesis maar tsja..
 
De linkse is de goede. Is bijna nergens te krijgen.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Bij de linker is de mfg date en batchnummer ook naderhand erop geprint en niet,zoals rechts, tegelijk met het doosje gedrukt. Daarbij hebben ze bij deze genesis de standaard normale producten en geen primo/test combinatie of welke andere rare combi's.
 
bij rechts staat er 250mg 1ml is 250mg/ml neem ik aan maar bij links staat 250mg 10ml, serieus 25mg per ml?? of zit ik fout?
beetje vaag als je dan 500mg wilt pakken en je moet 20ml injecteren.., iig wel raar dat je 3 identieke vials krijgt en 1 compleet anders(hoeft niks verkeerds te betekenen natuurlijk)
 
bij rechts staat er 250mg 1ml is 250mg/ml neem ik aan maar bij links staat 250mg 10ml, serieus 25mg per ml?? of zit ik fout?
beetje vaag als je dan 500mg wilt pakken en je moet 20ml injecteren.., iig wel raar dat je 3 identieke vials krijgt en 1 compleet anders(hoeft niks verkeerds te betekenen natuurlijk)

natuurlijk zit je fout

bij de linker bedoelen ze: 10 ml is de totale inhoud
bij de rechter: 250 mg per 1 ml

maar heel raar verschil ja
 
Rechter ging ik als een debiel op :-)
En heb netjes bloed laten prikken.Dus real deal.
Maar rechts durf ik niks over te zeggen

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Trouwens 250mg per 10ml...... Hmmm hmmmm klinkt niet echt logisch he.
250 per 1ml wel.
Al aangesproken waar je het vandaan heb?
 
Ik volg nu totaal niet meer sommigen zeggen dat links real is en rechts fake en andere zeggen dan weer beide real en andere zeggen dan nog eens links fake rechts real ???.

Ik heb mijn contact persoon hierover direct gecontacteerd en hij wist me te zeggen dat hij de beiden gebruikt, en hij er niets op aan te merken heeft ...
 
hij wist me te zeggen dat hij de beiden gebruikt, en hij er niets op aan te merken heeft ...

Zou ik ook zeggen:eyes:

Linker ziet er fake uit en niet zo'n beetje ook.
Alsof ze het niet eens meer proberen na te maken tegenwoordig, het verkoopt toch wel.
 
voor mij is links idd ook fake zonder twijfel maar die gast blijft volhouden dat hij er ook op gaat ik heb hem ze zelf zien gebruiken ...
 
Verkopers vraag maar eens aan hem dat je hem laat testen kijken hoe hij reageerd
 
Beste Dutchbodybuilders ik kocht onlangs bij een kennis 4X Test E van genesis meds.
Nu deed ik de ontdekking dat 1 potje en verpakking anders was dan de 3 andere identieke potjes: de kleuren, letters en datums komen niet overeen ik vond ook alleen een serienummer op het rechtse potje(voor mij het enige echte) wat denken jullie hiervan ??
echt of nep genesis??? Genesis bestaat al jaren niet meer is zowiezo nep/underground .
 
Back
Naar boven