| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: | dianabol devil gear
|
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: dianabol devil gear
Kweet het niet, en ik ben ver van een kenner dus naar mijmoet je niet echt luisteren, maar toch Ziet er vet nep uit!!!!!!
__________________ Bitches out here act like they never seen a pimp before. I raise my hand, they look at it like it's a guddamn croissant. Then: BAM, feel my pimp hand. Ciko: "stelletje ratten!" Vroeger wou ik striemen...nou nimeer want ik heb ze... |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: anabolicwonderland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: dianabol devil gear
5mg en maar 60 tabs?? De prijs zal ook nog eens gelijk zijn zo ong aan de andere UG's, denk ik.
__________________ Druk en typfouten onder voorbehoud. Lid 4 AAA |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder | Re: dianabol devil gear
Ziet er op zich wel grappig uit natuurlijk alleen heb het zelf nooit eerder gezien of van gehoord. Wat niet wil zeggen natuurlijk dat het minder goed zou zijn als andere UG labs. Mischien wel even goed of beter Denk niet dat er zomaar wat in zou zitten want dat zal voor de producenten niet de moeite zijn. Give it a try zou ik zeggen mits je meer mensen kent die het van je supplier hebben genomen en er tevreden over waren. Zijn het btw Tabs of Caps?
__________________ It's all about discipline |
| | |
| | #5 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2003 Locatie: Amsterdam Geslacht: M
Citaat:
__________________ A man is not finished when he fails, a man is finished when he is defeated. Stats: Lengte : 1.91 m. Gewicht :106 kg BF : 11 % | |
| | |
| | #6 |
| bodybuilding coach | Re: dianabol devil gear
Lay-out (type tekst) lijkt wel een beetje op GS.
|
| | |
| | #7 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: dianabol devil gear
Citaat:
Inderdaad
__________________ God made man. Man made Fina. Fina makes god? God made Man. Man made HGH IGF MGF PGF2 and INSULINE. HGH+IGF+MGF + PGF2+INSULINE makes God! | |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2004 Locatie: ............... Leeftijd: 38 Geslacht: M
Label ziet er uit als een slechte kopie van GS zelfde lettertype kleuren en style...
__________________ Contest Prep! Eemondscup 8 April +90kg Upperbody 8-2005 Upperbody 11-2006 Legs 11-2006 |
| | |
| | #9 | ||
| Cool Novice Aangemeld: apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Citaat:
Beetje vreemd. Citaat:
| ||
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
zijn idd witte tabs deze zijn van een maatje van mij geen idee of het duur was hij had er 8 potjes van. Vond ze zelf ook sterk op potje van GS lijken. Had de search functie al gebruikt maar zijn nog maar weinig post over. Graag hoor ik of iemand er al ervaring mee heeft. Mijn maat zal ze gaan gebruiken samen met deca. Zal jullie op de hoogte houden van de resultaten |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
volgens mij heeft iemand thuis wat ettiketjes in elkaar geflanst. Nog nooit van gehoord en ook niet dat het eraan zat te komen. en net als gs met een stier devil gear hoort natuurlijk een duivel bij! tippie mijnerzijds |
| | |
| | #12 |
| Huge Freak | Re: dianabol devil gear
Potje doet me idd ook sterk denken aan de gs potjes.
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF |
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder | Re: dianabol devil gear
als ze het devil gear noemen...waarom staat er dan een stier op en geen duivel... volges mij ist fake...wil iemand gewoon snel geld verdienen en dan verdwijnen... als je 30 mg neemt doe je trouwens maar 10 dagen met een potje... beetje duur als jet mij vraagt...
__________________ I'M A MONSTER SO WHAT...you're just ugly... WACHT MAAR ALS IK GROOT BEN...!!! :D pics 20/01/2008: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...5/#post2530887 pics 09/03/2008 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2664819 pics 30/03/2008: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2724555 |
| | |
| | #14 |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: dianabol devil gear
devil gear ? nog nooit van gehoord... logo is idd flauwe kopie van GS, wat wijst op een gebrek aan inspiratie but sounds pretty evil 2 me
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand |
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
potje en label doen me denken aan GS/EPL.. deze heb ik nog niet in mijn handjes gehad
__________________ *beep* |
| | |
| | #16 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: dianabol devil gear
wel eens een stier met bokkepootjes gezien? Is gewwon afbeelding van de duivel |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2005 Locatie: Diep verzonken in m,n gedachten Leeftijd: 33 Geslacht: M
Ziet er erg vaag uit ja,ik heb er ook nergens iets over gehoord niet op andere boards en ook niet van m,n suppl. Zie er idd uit als een slechte kopie en ik zal het niet gaan proberen.
__________________ JANKEN DOE JE THUIS MAAR.... |
| | |
| | #18 | |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: dianabol devil gear
Citaat:
niemand is groter dan Satan ! worship Satan and you will grow like boerekool
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand | |
| | |
| | #19 |
| ugly as hell Aangemeld: mei 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
lijkt idaad veel op gs gear..
|
| | |
| | #20 | |
| VIP ŸžõrЙ | Re: dianabol devil gear
Citaat:
__________________ Remember, misery loves company... Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." Official DON of the ..::Tuig van de Richel CLAN::.. | |
| | |