Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Wedstrijd Voorbereiding

Upload je wedstrijdpics hier!
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 8 May 2008, 16:12   #41
Advanced Bodybuilder

Geslacht: M
Karma Power: 5 dareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Marky Bekijk Post

Eieren en kipfilet zijn nagenoeg zoutloos as well, waarde van kipfilet vindt ik relatief wel laag. Vlees houdt teveel vocht vast. Tonijn kan ook niet in de dagen voor je wedstrijd.
dit wist ik niet, had juist de zuivel vervangen door vlees.....
Oud 8 May 2008, 16:20   #42
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 60
Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Rauwe macaroni met de harde tarwe korrel rustig koken in water is een prima carbbron en nagenoeg zoutloos.

Deze bron is in zeer kleine hoeveelheden zijn als natural IMO wel essentieel omdat wanneer je echt in een diep stadium zit je stofwisseling en bloedsomloop sterk te lijden hebben als je enkel vetten en eiwit gebruikt als brandstof.

Eieren en kipfilet zijn nagenoeg zoutloos as well, waarde van kipfilet vindt ik relatief wel laag. Vlees houdt teveel vocht vast. Tonijn kan ook niet in de dagen voor je wedstrijd.

Ik zou ook steriel water gebruiken naarmate je wedstrijd nadert. Daarvoor enkel Spa water.

Het mooiste is als je voedsel inname inherent daalt met je zout dat je op de dag v/d wedstrijd met de minimale hoeveelheid in je lijf zit om je vitale functies als ogen en hart draaiende te houden.

Je wilt niet de paranoide van kleine steekjes in je lichaam en vingertoppen hebben.
Eieren bevatten wel veel natrium.
Oud 8 May 2008, 16:33   #43
Monstrous Giant
Elite Member

Mugje's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 47
Mugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Mugje
Bekijk Galerij (5 foto's)
wat is er mis met tonijn?

4e plaats fitness klasse heren YBF 2007
Mugje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 16:48   #44
Cool Novice

AronW's Avatar

Karma Power: 2 AronW zal spoedig beroemd wordenAronW zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (16 foto's)
Citaat:
Rauwe macaroni met de harde tarwe korrel rustig koken in water is een prima carbbron en nagenoeg zoutloos.

Deze bron is in zeer kleine hoeveelheden zijn als natural IMO wel essentieel omdat wanneer je echt in een diep stadium zit je stofwisseling en bloedsomloop sterk te lijden hebben als je enkel vetten en eiwit gebruikt als brandstof.

Ik zou ook steriel water gebruiken naarmate je wedstrijd nadert. Daarvoor enkel Spa water.

Het mooiste is als je voedsel inname inherent daalt met je zout dat je op de dag v/d wedstrijd met de minimale hoeveelheid in je lijf zit om je vitale functies als ogen en hart draaiende te houden.

Je wilt niet de paranoide van kleine steekjes in je lichaam en vingertoppen hebben.
Ik neem aan dat je gedemineraliseerd water bedoeld en geen steriel water? Maar dat is iets wat mij door bijna elke wedstrijdbodybuilder is afgeraden! Omdat de kans bestaat dat je zo plat als een vijg wordt! Verder drink ik naast
water ook cola light in voorbereiding (tot 3 weken voor de wedstrijd) volgens m'n trainer is dit geen enkel probleem.
En dat van die tonijn de laatste dagen is ook persoonsgebonden, ik iemand die de laatste week voor de wedstrijd enkel tonijn met havermout at en won!! Maar je kan het best voor jezelf op voorhand uitzoeken zo kom je niet voor verassingen te staan.
AronW is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 16:49   #45
Monstrous Giant
Elite Member

Mugje's Avatar

Mugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma Pimp
idd de 1 gaat goed hierop en de ander goed op iets anders...

Oud 9 May 2008, 12:30   #46
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 5 dareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door AronW Bekijk Post
En dat van die tonijn de laatste dagen is ook persoonsgebonden, ik iemand die de laatste week voor de wedstrijd enkel tonijn met havermout at en won!! Maar je kan het best voor jezelf op voorhand uitzoeken zo kom je niet voor verassingen te staan.
hey, dat ben ik nu aan het doen, dit is een soort proefdieet, met als einddatum 1 augustus (om te zien wat er allemala bij komt kijken)
Oud 9 May 2008, 12:40   #47
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 27
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Mugje Bekijk Post
wat is er mis met tonijn?
zout..

Van vlees vocht vasthouden?? Die is nieuw voor mij.

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 17:14   #48
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

Karma Power: 13
punani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realm
natrium in tonijn toch? tenminste dat dacht ik altijd
punani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 18:26   #49
Monstrous Giant
Elite Member

Mugje's Avatar

oh das nieuw voor mij. Ken er namelijk ook zat die tonijn in hun voorbereiding gebruiken.

Oud 10 May 2008, 21:23   #50
MHD
Dutch Bodybuilder
Elite Member

MHD's Avatar

Karma Power: 4 MHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te worden
blik tonijn daar zit zout in, tonijn uit vriesvak volgens mij niet.
MHD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 22:58   #51
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Mugje Bekijk Post
oh das nieuw voor mij. Ken er namelijk ook zat die tonijn in hun voorbereiding gebruiken.
Citaat:
Origineel gepost door MHD Bekijk Post
Idd geblikt is zout. Normaal van de visboer of uit het vriesvak niet.

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 01:32   #52
Huge Freak

Leeftijd: 17
Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Ryu Bekijk Post
Eieren bevatten wel veel natrium.
Maar de kracht van ei eiwit is suprieur en dat weet je zelf ook. Mocht het teveel zijn moet je dat met je water inname incalculeren om weg te spoelen.

Citaat:
Origineel gepost door KaLe Bekijk Post
zout..

Van vlees vocht vasthouden?? Die is nieuw voor mij.
Rood vlees dat 100% rundvlees bevat en je van binnen rood laat of rauw eet geeft je een lichtelijke pumped maar ietjes softere shape.

Als je het helemaal gaar bakt weet ik het niet, dat doe ik zelf nooit.

Citaat:
Origineel gepost door AronW Bekijk Post
Ik neem aan dat je gedemineraliseerd water bedoeld en geen steriel water? Maar dat is iets wat mij door bijna elke wedstrijdbodybuilder is afgeraden! Omdat de kans bestaat dat je zo plat als een vijg wordt!
Sorry, demi-water ja. Het gaat idd flink rap. Is ook een controversieel topic, tot echt day of the contest ben ik nooit gegaan dus wedstrijd jongens hebben meer ervaring dan ik.
Marky is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 09:56   #53
Monstrous Giant
Elite Member

Mugje's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door MHD Bekijk Post
Ja dat bedoelde ik namelijk ook, in zo'n pak ja

Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels