| | #41 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: brabant Geslacht: M
Karma Power: 5 | dit wist ik niet, had juist de zuivel vervangen door vlees.....
__________________ cutten |
| | |
| | #42 | |
| Moderator | Citaat:
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. | |
| | |
| | #43 |
| Monstrous Giant | wat is er mis met tonijn?
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #44 | |
| Cool Novice | Citaat:
water ook cola light in voorbereiding (tot 3 weken voor de wedstrijd) volgens m'n trainer is dit geen enkel probleem. En dat van die tonijn de laatste dagen is ook persoonsgebonden, ik iemand die de laatste week voor de wedstrijd enkel tonijn met havermout at en won!! Maar je kan het best voor jezelf op voorhand uitzoeken zo kom je niet voor verassingen te staan. | |
| | |
| | #45 |
| Monstrous Giant | idd de 1 gaat goed hierop en de ander goed op iets anders...
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #46 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: brabant Geslacht: M
Karma Power: 5 | hey, dat ben ik nu aan het doen, dit is een soort proefdieet, met als einddatum 1 augustus (om te zien wat er allemala bij komt kijken)
__________________ cutten |
| | |
| | #47 |
| Mommy's little monster | zout.. Van vlees vocht vasthouden?? Die is nieuw voor mij.
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #48 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | natrium in tonijn toch? tenminste dat dacht ik altijd
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #49 |
| Monstrous Giant | oh das nieuw voor mij. Ken er namelijk ook zat die tonijn in hun voorbereiding gebruiken.
| | |
| | #50 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | blik tonijn daar zit zout in, tonijn uit vriesvak volgens mij niet. |
| | |
| | #51 | |
| Mommy's little monster | Citaat:
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 | |
| | |
| | #52 | |
| Huge Freak | Maar de kracht van ei eiwit is suprieur en dat weet je zelf ook. Rood vlees dat 100% rundvlees bevat en je van binnen rood laat of rauw eet geeft je een lichtelijke pumped maar ietjes softere shape. Als je het helemaal gaar bakt weet ik het niet, dat doe ik zelf nooit. Citaat:
| |
| | |
| | #53 | |
| Monstrous Giant | Citaat:
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |