| | #21 |
| Huge Freak | Judith uit de gym waar ik train was na haar titel YBF Figure 2006 ook Europees kampioen geworden in Duitsland. Geloof me dat haar vasculariteit, schouderkoppen, en hardheid geen kattepis waren. |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Een vriendin van mij heeft mee gedaan met bodybuilding, maar ik vond haar er toen niet mooi uit zien.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #23 |
| Monstrous Giant | Niet iedereen is hetzelfde. Ik heb het bij meerdere personen gezien dat ze hun eerste wedstrijd niet droog genoeg stonden. Tuurlijk het zou ook tijdsnood kunnen zijn, dat je gewoon niet op tijd klaar bent. Maar ik ben van mening dat je gewoon een stuk of 2 voorbereidingen nodig hebt voor je echt droog zoals je wilt. Maar goed, schijnbaar voor jou anders...
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #24 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Dat idee kreeg ik ook al ff Pindaatje.. Ook omdat er wordt gezegd "geen bodybuilder ofzo.." Alsof je zo snel een bodybuilder wordt! | |
| | |
| | #25 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Firgure en BB is natuurlijk een nog ander verhaal ,.. bij deze klasses is het idd kei en kei hard werken om er te komen !!! Met geen dansje doen ( denk dat je op mijn post doelde ) bedoelde ik dat er geen complete 10/15 min dans-goreografie bij komt kijken , net als bij een Aerobics wedstrijd. Natuurlijk zit er een routine in en die is zeker ook moeilijk om goed samen te stellen en dan ook nog uit te voeren ,........ maar ik neem aan dat TS dat wel weet Laatst aangepast door XXLtje : 8 May 2008 om 19:32. | |
| | |
| | #26 | |
| Moderator | Citaat:
Box, moppie!
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. | |
| | |