Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Wedstrijd Voorbereiding

Upload je wedstrijdpics hier!
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 8 May 2008, 14:48   #21
Huge Freak

Leeftijd: 17
Geslacht: M
Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (2 foto's)
Judith uit de gym waar ik train was na haar titel YBF Figure 2006 ook Europees kampioen geworden in Duitsland.

Geloof me dat haar vasculariteit, schouderkoppen, en hardheid geen kattepis waren. Hard werken wil ik het niet noemen, afzien als een malle.
Marky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 15:03   #22
Competitive Bodybuilder

Leaf's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: V
Karma Power: 7
Leaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realm
Een vriendin van mij heeft mee gedaan met bodybuilding, maar ik vond haar er toen niet mooi uit zien.

karma bounces back!
Leaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 16:38   #23
Monstrous Giant
Elite Member

Mugje's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 47
Mugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Mugje
Bekijk Galerij (5 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door punani Bekijk Post
onzin. Gewoon kwestie van hard dieeten.
Niet iedereen is hetzelfde. Ik heb het bij meerdere personen gezien dat ze hun eerste wedstrijd niet droog genoeg stonden. Tuurlijk het zou ook tijdsnood kunnen zijn, dat je gewoon niet op tijd klaar bent. Maar ik ben van mening dat je gewoon een stuk of 2 voorbereidingen nodig hebt voor je echt droog zoals je wilt. Maar goed, schijnbaar voor jou anders...

4e plaats fitness klasse heren YBF 2007
Mugje is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 18:26   #24
Competitive Bodybuilder

Aimee's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: V
Karma Power: 15
Aimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (25 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Ryu Bekijk Post
Ah ik hoor het al. Men denk zeker dat je met een beetje sporten een figure klasse kan meedraaien. Think again..

Dat idee kreeg ik ook al ff Pindaatje.. Ook omdat er wordt gezegd "geen bodybuilder ofzo.." Alsof je zo snel een bodybuilder wordt! En inderdaad, voor Figure mag je je ook uit de naad werken. En geen dansjes doen? Op bijna elke wedstrijd, behalve NBBF Body Fitness klasse, moet je dus een 'dansje' doen of liever gezegd..een routine! Juist in dit onderdeel kun je jezelf van je beste kant laten zien, omdat je alleen op het podium staat. Als je hier al bang voor bent, kun je beter niet het podium op gaan..

"Ad Ultimum Animo Contendere"
Aimee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 18:59   #25
DutchPhotoshopper
Elite Member

XXLtje's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 33
XXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar XXLtje
Citaat:
Origineel gepost door Aimee Bekijk Post
Dat idee kreeg ik ook al ff Pindaatje.. Ook omdat er wordt gezegd "geen bodybuilder ofzo.." Alsof je zo snel een bodybuilder wordt! En inderdaad, voor Figure mag je je ook uit de naad werken. En geen dansjes doen? Op bijna elke wedstrijd, behalve NBBF Body Fitness klasse, moet je dus een 'dansje' doen of liever gezegd..een routine! Juist in dit onderdeel kun je jezelf van je beste kant laten zien, omdat je alleen op het podium staat. Als je hier al bang voor bent, kun je beter niet het podium op gaan..
Idd , zelfs de fitness klasse mag je niet te licht over denken want ook dat is hard werken om daar te komen ,... al ben ik wel van mening dat in de fitness klasses je ook veel geluk kan hebben met natuurlijke bouw ,.... want irl ( niet op het podium dan ) komen sommige vrouwen er al aardig dichtbij ,.. puur door natuurlijke aanleg en miss wat recreative sport.

Firgure en BB is natuurlijk een nog ander verhaal ,.. bij deze klasses is het idd kei en kei hard werken om er te komen !!!

Met geen dansje doen ( denk dat je op mijn post doelde ) bedoelde ik dat er geen complete 10/15 min dans-goreografie bij komt kijken , net als bij een Aerobics wedstrijd.
Natuurlijk zit er een routine in en die is zeker ook moeilijk om goed samen te stellen en dan ook nog uit te voeren ,........ maar ik neem aan dat TS dat wel weet

Laatst aangepast door XXLtje : 8 May 2008 om 19:32.
XXLtje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 19:30   #26
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 60
Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Aimee Bekijk Post
Ja toch!

Box, moppie!

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels