| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | Is misschien een moeilijke vraag aangezien ieder lichaam anders is. Maar hoe lang duurt het voor je wedstrijdklaar bent? Ik zit ook op amerikaanse forums en sommige vrouwen staan op het podium binnen een jaar. Ze starten van 0 (nooit eerder gesport en 30% bf ) tot wedstrijd klaar (10%) binnen een jaar. Naturel... ofcourse. Nou vraag ik aan jullie; degenen die al ooit hebben meegedaan. Hoe lang heeft het jullie geduurt eer je voor het eerst op het podium stond? |
| | |
| | #2 |
| VIP ŸžõrЙ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Ik kan je geen echt antwoord geven hierop dan bijv. dat alleen jij aanvoelt of je er klaar voor bent of niet. De jury beoordeelt de rest. Waarom ik antwoord is......wat een mooi lijf heb je gekregen zeg. Nice avatar!!!
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Als jij denkt/ voelt dat je er klaar voor bent dan zou ik het gewoon proberen als ik jou was. Misschien krijg je voor/na je wedstrijd wel tips van mensen wat je nog kan verbeteren zodat je nog lekkerder op podium staat later.
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #4 |
| DutchPhotoshopper | licht eraan in wat voor klasse je uit wilt komen ? Fitness, Figure etc etc Als jij dat op je ava bent , zou fitness redelijk snel te doen moeten zijn denk ik ( icm met hard trainen en een goed voedingsschema he ) |
| | |
| | #5 | |
| Cool Novice | Citaat:
Ik haal ze door elkaar. Maar ik wil ook niet al te groot worden. Ik ben nu met een begeleider bezig en die is niet zo uhh.... optimistich als ik. Ik dacht namelijk om in het najaar mee te doen. het gaat nu wel goed en redelijk snel met het afvallen (vetverlies). maar als ik zou meedoen is om te winnen en niet om "ervaring" op te doen. ambitieus weet ik, maar toch. | |
| | |
| | #6 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Figure , is idd toch weer een iets meer gespierde klasse waar toch wel wat spierontwikkeling / training voor nodig is ,... maar als je redelijk weet aan te zetten en goed droog kan komen is het imo zeker niet onhaalbaar voor je | |
| | |
| | #7 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! | |
| | |
| | #8 | |
| Cool Novice | Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
| Monstrous Giant | Podium ervaring is altijd goed. Ik wist dat ik vorig jaar ook niet de eerste plaats ging pakken in mijn klasse. Maar ik weet nu wel hoe het eruit ziet op een laag vetperc. Daarbij komt ook nog dat je vaak bij je eerste wedstrijd niet zo laag in vetperc. komt als je zou willen, omdat dat laatste fucking hardnekkig is Dus ik zou zeker voor de ervaring het podium opgaan, tenzij je er nog echt niet uit ziet
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice | Ik zou er zeker voor gaan!! Maar je moet je er dan wel 200% voor inzetten want het is echt zwaar, zeker als je voltijds gaat werken! Verder is het ook super belangrijk dat je mensen hebt die je steunen en je een trap onder je kont geven als het nodig is! Zowel tijdens het trainen als met het dieet. Maar als je de vooruitgang ziet komt de motivatie vanzelf wel, bij mij is dat toch zo. En meedoen om te winnen is een goed doel maar ik vind het zeker zo belangrijk dat ik er zelf al het mogelijke voor gedaan heb! En als laatste, luister naar 1 persoon want ik heb gemerkt dat er 1000 meningen zijn over alles en wss werken ze allemaal wel op hun manier maar gecombineerd zal het niet lukken! Train ze! Aron |
| | |
| | #11 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | Citaat:
Ontopic: op die foto is het lastig te beoordelen maar het lijkt dat je een erg goed fysiek hebt
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% | |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | die avatar is lekka iig
__________________ I think he said Planes...as in plural... Big Ass Lover |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Ik zou ook wel s mee willen doen. Maar inderdaad, ik ga geen danspasjes of gekkigheid doen. Dat is gewoon niet mijn ding. En te gespierd ook niet, als in bodybuilder. Dan kom je uit bij Figure toch?
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | In ben in januari 2004 begonnen met trainen en eind december 2004 draaide ik mijn eerste wedstrijd. Ik was van 56kg naar 61 kg gegaan en stond op 15% BF. Ik was te dun en moest juist spieren bouwen. Nu ruim 4 jaar later zit ik op 79kg met 20% bf. Vorig jaar met het NK stond ik op 64,1kg met 6%BF. |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Toch echt knap hoor. Vraagt aardig wat discipline. Ik sport zelf al wel lang maar sinds een maand serieus. Geen gelanterfant meer. Geen gesnoep meer. Merk nu al dat het vruchten afwerpt. Daardoor raak ik nog meer gemotiveerd.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #16 |
| Huge Freak | Met name in de wedstrijden op lagere niveau (semi-natural Als je als natural dame echt volgas spiermassa kweekt en schouders en benen accentueerd heb je vaak een stap voor omdat dat juist de gedeeltes zijn waar veel vrouwelijke deelneemsters het laten afweten. Zware squats, deadlifts, dumbbell presses, lateral raises etc. Omdat vrouwen al relatief zo weinig testosteron hebben zijn SQ en DL ideaal omdat dat een wat meer 'mannelijke' vorm/massa geeft en dus de kans om te winnen groter is |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder | Same here!
__________________ Greetz Iris! |
| | |
| | #18 |
| Moderator | Ah ik hoor het al. Men denk zeker dat je met een beetje sporten een figure klasse kan meedraaien. Think again..
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder | dat dacht ik inderdaad!
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #20 | |
Karma Power: 7 | Citaat:
Nee, dat denken we niet. Daar moeten we hard voor werken!
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! | |
| | |