| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Voorbereiding wedstrijd mensen mensen,, nk nac 2008 ga ik meedoen, datum is volgens mij nog niet bekend, ik wil hier mijn training en dieeet neer zetten om te kijken wat jullie ervan vinden. dieet onder begeleiding van marjolein (body and fashion) dieet nu: 1) 110 gram brinta 40 gram proteine 40 gram krenten 2) 4-6 bruin brood met runder rookvlees 1 appel 3) 110 gram rijst of pasta ( ongekookt gewogen) 180-200 gram kip groenten 4) 500 gram kwark appel 5) 100 gram rijst 180-200 gram kip groenten 6) 40 gram proteine 7) 300 gram kwark 20 gram proteine slapen ------------------------------------ dieet in voorbereiding, dit word elke week- 2 weken aangepast. 1) 90 gram brinta 40 gram proteine 2 ananas 2) 100 gram rijst (ongekookt gewogen) 6 ei- 1 geel groenten 3) 90 gram rijst 180-200 gram kip groenten 4) 90 gram rijst 150 gram zalm/ of andere vis groenten 5) 40 gram proteine 1 appel 6) 40 gram proteine 1 appel 7) 400-500 gram kwark slapen. ----------- Training: ma borst/ zijkant schouder/ 2 oefeningen tricep/buik di rug / achterkant schouder/ 2 oefeningen bicep wo benen/kuiten/onderarmen do schouders/ traps/buik vr bicep/tricep/onderarm/kuit ------- cardio in voorbereiding. begin met 3x30min en dit loopt op tot 6x40-45 min. nog aanvullingen of suggesties van jullie zie ik graag. groetjessssssssssss |
| | |
| | #2 | |
| bodybuilding coach | Citaat:
Wat zijn je stats op dit moment. Dieet ziet er verder wel goed uit. Alleen zou ik de kips af en toe afwisselen met vis, anders wordt je ook zo gaar van de kip. Wat is je doel voor de wedstrijd? Succes iig.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club | |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | doel rond 100kg op wedstrijd, maar gewicht boeit me niet zo veel. junioren klasse, als ik er beter uitzie met 95kg dan ben ik daar ook blij mee. |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | wat zijn je huidige stats?suc6 met voorbereiding en ga je ook voor de NAC?
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | ja punani zelfde wedstrijd als jou. junior. gewicht nu weet ik niet, ik kijk in de spiegel, weegschaal doe ik niet meer, motiveerd niet meer. |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder | Ik ga je log volgen, ben benieuwd. Wat zijn je krachtstats momenteel?
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | kracht, ik doe er niet veekl aan nu, interesseert me ook niet zoveel, toen ik egt setjes draaide met 1 rep : bp 140 sq 175 dl 225 train nu op gevoel en op reps 6-12 |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder | @ punani, is er al een datum bekend. hoe sta jij ervoor?? |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | datum is wat ik heb begrepen 25mei 2008.. Ik sta op 95kg met 9% ga in januari beginnen met de voorbereiding. De Nac is een leuke wedstrijd heel veel suc6 met je voorbereiding en tot onstage
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: brabant Geslacht: M
Karma Power: 5 | in dat 2de dieet wat je voorstelde, daar zit je ongeveer aan 2800 kcal als ik het goed heb?
__________________ cutten |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 |
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder | 2800 kcal. kan hoor, hwb t niet geteld. Zo ja, niet goed dan??
__________________ 2008 is Brik's year bitches |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: katwijk Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ik hou zeker je log in de gaten goeie dieet ook ik ga misschien ook mee doen , kan je mij nog tips geven over wat ik moet doen en laten misschien zie ik je dan wel
__________________ STAAL HEEFT GEEN WIL, JE KAN ER MEE DOEN WAT JE WIL WIE NIET SLIM IS MOET STERK ZIJN 1+1 = TOCH 17,4 |
| | |