| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Voorbereiding Artemis cup 6 april Hee, Ik vroeg me af of er mensen van het forum in voorbereiding op de artemis cup zijn? Aangezien ik er niks over gehoord heb. Gr |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | ik doe mee!!!
__________________ not for non-starters! |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | ja,mijn dochter verder geen idee
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Weet wat gasten uit groningen,lelystad en almere....Maar geen namen... |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | Voor de eerste editie van de Artemiscup zijn er inderdaad al een leuk aantal inschrijvingen binnen er wordt verwacht dat dit de komende 2 weken nog zeker zal stijgen. |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder | Ik kom kijken!
__________________ Kijk hier voor m'n trainingslog! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ngslog-118950/ Nieuwe foto's!! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...n-11-a-160569/ Just a normal guy who wants to be a bodybuilder. |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 2 | me 2 |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 1 | Ik ga mischien ook kijken, samen met phantom1990 van het board. Ik weet alleen nog niet wat ik moet verwachten van de opkomst op de wedstrijd... |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Rotterdam. Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 25 | waar is die wedstrijd dan?
__________________ 21 jaar 1.72 82kg Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! Proud to be a Protein Junkie.. GO GO GADGET : Muscles!!!! |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: rumble my dumbbell Geslacht: M
Karma Power: 3 | Artemis Cup op 6 april in het Kennemer Theater, Kerkstraat 1 te Beverwijk Deuren theater open voor publiek: 12.30 uur. Aanvang Artemis Cup: 13.30 uur. Entree: 15 euro volwassenen, kinderen tot 12 jaar 10 euro.
__________________ a.k.a. sasquat 1,90 / 98 kg / 21% / *bulking till wintertime* / When the shit hits the fan... |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 2 | hoorde al mannetje of 40 ingeschreven |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder | ben benieuwd hoeveel vrouwen er het podium gaan....
| | |
| | #14 |
Karma Power: 2 | stuk of 10 hoorde ik.... |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 1 | Catman, weet jij mischien ook hoeveel junioren zich hebben aangemeld? |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | Ik ben erbij... als toeschouwer dan ;-) 2 maatjes van me doen mee...
__________________ ...NK Natural Body 2005... Never waste your time depending on the weakness of others... You should only trust your own strength!!! Nulla tenaci invia est via... Voor de volhouder is geen weg onbegaanbaar... Hard work always pays off (some kind of way)... |
| | |
| | #17 |
Karma Power: 2 | VOLGENS MIJ 5 of 6 JUNIOREN |
| | |
| | #18 |
| Monstrous Giant | Ik ben benieuwd hoe de wedstrijd gaat verlopen
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #19 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice | Dat klopt we werken mee aan het TMF programma Valerio duikt onder!! |
| | |