| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Monstrous Giant | Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
In hoeverre je daar eerlijk over wilt zijn natuurlijk.
__________________ Close the internal philosophical dialoque with the self, it merely renders itself perpetual in the homogeneous matrix. One may notice its androgynous character if its identity is no longer deployed. Smoke datura carefully |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
Vaak goed, omdat ik meestal ghb gebruik.
|
| | |
| | #3 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
Ongeveer vergelijkbaar met de nacht voor pakjesavond.
|
| | |
| | #4 |
| bodybuilding coach | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
Slaap wat onrustig, niet zozeer door de stress, want die heb ik niet, maar meer door het strenge dieeten. OP een of andere manier heeft dat toch invloed op mijn nachtrust, waardoor ik vaak wakker wordt.
__________________ Voor personal training & voedings advies The Turkish Delight |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
Ik slaap echt verschrikkelijk slecht vaak wakker (ivm vocht verdrijven echt 6 tot 7 x )
__________________ vroeger 135 kg schoon aan de haak ......... NU perfectie in de maak!!!! 6e S&F cup 2007 1e Hercules cup 2007 (heren tot 90 kg) 4 e Rotterdamcup(2007) 3e YBF (Superbody 2 , 2007) 3e Atlascup (2007) Status: cutting 7.7 % bench :170 kg Its all about the game,and how you play it !!! Genibus nitito canis Born naturall ,alway's be naturall !!!!! |
| | |
| | #6 |
| Prof Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
Bij mijn eerste wedstrijden was op een gegeven moment slapen eigenlijk niet meer aan de orde....ik sliep al ongeveer 2 weken voor de wedstrijden maar 2 uur per nacht. De laatste jaren gaat het eigenlijk heel goed.... Komt waarschijnlijk doordat ik in de begin tijd fatburners gebruikte met veel efidrine erin...toen waren deze nog gewoon in de handel en nam er ook een aantal op een dag...
__________________ www.maschatieken.com www.forfunsport.nl http://www.labrada.com Sponsored by Labrada Nutrition |
| | |
| | #7 | |
| Prof Bodybuilder | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
Citaat:
__________________ Member of Team XXL Nutrition Bigger is Better! Mr. Holland 2009 + Overall winner. | |
| | |
| | #8 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2003 Locatie: .... Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
Eerste wedstrijd nergens last van. 2e had ik veel meer last van stress. Volgende keer wat valium erin. |
| | |
| | #9 |
| Monstrous Giant | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
Maar Ibo and Mascha, merken jullie dan niets van een heel lichte slaap door het lage sodium gehalte en de lage hoeveelheid carbs?
__________________ Close the internal philosophical dialoque with the self, it merely renders itself perpetual in the homogeneous matrix. One may notice its androgynous character if its identity is no longer deployed. Smoke datura carefully |
| | |
| | #10 |
| Prof Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Locatie: Nederland Geslacht: V
uhmm nee eigenlijk niet.....over het algemeen slaap ik nu best goed zo vlak voor een wedstrijd....zoals ik al zei vroeger sliep ik misschien net 2 uur op een nacht maar dat is gelukkig voorbij.
__________________ www.maschatieken.com www.forfunsport.nl http://www.labrada.com Sponsored by Labrada Nutrition |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: In het Streekbos aan het strandje Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: 1m88 87kg 12% Karma: | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
Komt goed als je ouder wordt. Gewoon 7-9 uur de laatste nacht voor de wedstrijd. |
| | |
| | #12 |
| Figure/Athletic dame | Re: Voor de wedstrijd atleten, hoe is jullie nachtrust de dagen voor de wedstrijd?
lol..
__________________ 20/09/06: 49,5kg; bf12,8%; 1,63m (start) 27/5/07: 54kg; bf 8,7%(NAC Holland- 1e Figure A en C wedstrijd) 14/10/07: 51kg; bf 7%(YBF- 2e Athletic klasse) 29/11/2009: 50,5kg; bf 4-5% YBF-2e Superbody klasse mijn logboek http://forum.dutchbodybuilding.com/f...logboek-89949/ mijn website http://www.health-getthingsdone.webs.com |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 44 Geslacht: M
Slapen doe ik wel, ondangs dat ik met de benen omhoog lig. Geen probleem mee... |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| atleten, dagen, jullie, nachtrust, voor, wedstrijd, wedstrijd? |
| Topic opties | |
| |