| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | opendag maaseik hey iedereen, Ik train nu in maaseik, kortbij de nederlandse grens, echt een nette gym. Ik was van plan daar eens per maand een soort van open dag te houden, als daar intresse voor is. De bedoeling is dat we dan met zijn allen trainen, wat ervaringen uitwisselen. Het lijkt me wel gezellig, en zo komen we eens samen
__________________ In voorbereiding voor NK 2008 site: www.glennvanvooren.com Nu ook personal training |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice | welke gym ? True fitness neeroeteren of john's fitness maaseik ? |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | John's Fitness weet ik wel liggen... P.S. Train je niet meer bij Johnny dan? Laatst aangepast door Milky : 4 April 2008 om 21:55. |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder | het is inderdaad bij john dan. Ik train inderdaad niet meer bij powerhouse, zijn enkele dingetjes gebeurd, vind het ergens ook wel jammer
__________________ In voorbereiding voor NK 2008 site: www.glennvanvooren.com Nu ook personal training |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | Bij John lijkt me wel een hardcore gym, nee? Ben er eens voorbijgereden en m'n kameraden van maaseik vinden 't daar wel ruig.. |
| | |
| | #6 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Het zal doorgaan op 17 mei van 15.00 tot 19.00 Liefst even een pm als je afkomt, dat ik ongeveer weet hoeveel mensen er zullen zijn groeten
__________________ In voorbereiding voor NK 2008 site: www.glennvanvooren.com Nu ook personal training | |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | Ja lijkt me wel wat.. ik ben van Z-Limburg wel, maar ik geef er niet om, om daar eens te komen zien, ben er nog nooit geweest en heb wel enkele kameraden in Maaseik die ook trainen dus ik denk wel dat ik eens kom zien |
| | |